IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По принцип с бавареца имам някоколко спора един от които е за скоростните кутии и неговото страно разбиране, но в случая ще го подкрепя. Дори имаше статии в АМС и АБ за кондензаторите и по широкото им използване от фолксваген, БМВ и тойота. Приемущество е, че не се правят от рядки метали като литиево йонната батерия и лесно рециклиране след края на живота им. Лошите им качества са, че не могат да съхранят достатъчно енергия за голям пробег, за това ще се ползват като спомагателна система.
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    славо, аз ти дадох линк че от преди година съм казал тук, че бъдещето е в кондензатора. шефа на VW не знам кога го е казал. а ти дадох и линк с шефа на тесла, също и спортния прототип на Тойота е с кондензатори вместо батерии. и линкове със суперконденазтори ти дадох ама то *** си е тъпо, вари го печи го нема как. то акъл с фуния не се налива.
  • #16
    8 rate up comment 8 rate down comment
    blago ( преди 12 години )
    някои от коментиралите по-долу дори не са си направили труда да четат статията. За тях е достатъчно в заглавието да видят "Голф" и вече почват да се правят на оригинални.Повечето нямат и няма да имат скоро пари за да си купят нов автомобил, но въпреки това не искат да се зарадват на новина, която евентуално ще намали цената им. Ако написаното стане реално, могат гордо да носят името "народна кола".
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Profesora ( преди 12 години )
    To4no tova sa modulite"LEGO" 4astite sa unificirani i v zavisimost ot modela sa vzaimozameniaemi,a platformite se nadgrajdat v zavisimost ot klas i prednazna4enieto na AVT.;osven po-eftino e i po-lesno i barzo da se promeniat ili da se puskat v proizvodstvo novi modeli.
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    tnt ( преди 12 години )
    Значи е така да го оставят, супер е! Поне ще има разлика в дизайна :D
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да, с тази нова платформа, въпреки че е различно от платформа, снижава цената на автомобила. С МЮБ инжинера решава какво ще е междуосието, височината, дължината, широчината и пр. функции . Представи си лего, в зависимост от модела платформата се променя. Частите са по ефтини защото са почти еднакви.
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    баварец, първо научи кое е кондензатор и кое батерия. Да не се НАСИРАШ като пияна *** пред електротехник, а после, прочети линка, който ти е даден- НА Български език е! А иначе- Като се изцепи в онази статия,че хибридите трябва да са с КОНДЕНЗАТОРИ, вместо с батерии, пак беше цитирал шефа на Фолксваген... Ами онова е глупост номер 1, А това си е глупост номер 2. максимум до седмица , ще изпляскаш и глупост номер 3. На тебе това явно не ти е проблем... Поздрави!
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Т-34 ( преди 12 години )
    Това е добре,но всяка унификация цели снижаване на цената за автомобила.Това случва ли се при VW?
  • #10
    8 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Защо мислите че производството на една платформа ще намали качеството на Порше до това на Шкода ? Може да стане обратното !
  • #9
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, здравей! Тамън правихме класация за най-тъпите съфорумци и те бяхме забравили. Съответно трето място след субарукретена си ти, заедно със зум-зум. Откога не си влизал братчето ти по акъл е тук денонощно