IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият 3.0 BiTDI на Audi

Слагат го на A6, A6 Allroad и A7 Sportback.

Новият 3.0 BiTDI на Audi


От Audi съобщиха, че новият дизелов двигател, който беше анонсиран с новото поколение A6 Allroad, ще се поставя и моделите A6 и A7 Sportback. Двигателят е V6, с обем 3.0-литра и генерира 313 к.с. и 650 Нм.

Той се комбинира с 8-степенна автоматична трансмисия и задвижване към четирите колела - quattro. Способен е да ускори седанът A6 от 0 до 100 км/час за 5.1 секунди и да развива максимални 250 км/час. При A6 Avant и A7 Sportback ускорението до 100 км/час отнема 5.3 секунди, а максималната скорост е също 250 км/час.

Освен достатъчно мощен, новият BiTDI двигател е и изключително икономичен. Той се комбинира със старт/стоп система, като според информацията изразходва средно по едва 6.4 л./100 км. Вредните емисии на СО2 са 169 гр/км.

От Audi съобщават още, че специално за този агрегат е разработена нова изпускателна система, която променя типичния звук на дизелов двигател, като го прави близък до този на мощен бензинов агрегат.

Към момента са ясни цените единствено за Великобритания. Там Audi А6 седан се предлага с начална цена от £43 810, A6 Avant - от £45 650 и A7 Sportback - от £51 645.

0 от 500
  • #70
    7 rate up comment 3 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    Съжалявам!!:) -имитация! конкУренция, но смисъла разбра въпреки това! :)
  • #69
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най продаваните мерцедеси е клас са са Т-моделите, Аудитата А6 продава също повече комбита, случайно и бмв5 продава повече комбита. Само Дошо не е разбралмай, безработният младеж без шанс за реализация не може да си ги позволи, за това гроздето е кисело.
  • #68
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е може ли с комби дизел да отидеш на бизнес среща. Това да не ти е занаятчийска среща да си вадите инструментите от комбитата...
  • #67
    9 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    101rider е ужасно прав,много добре си спомниям началните модели на лексус,3 класа и бяха всичките копия на 3-те мб класа C/E/S ,не бих казал оригинално хахах ,а и по-долу колегата много добре изброи най-премиум комбитата,всичките по над 500к.с и по 100 000 евро ,какво повече да кажем
  • #66
    7 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Става въпрос за анонимния с комбитата и бизнес срещите..който не можело с комби..
  • #65
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това за убийственото ауди го казва един и същ ***, знам му речника, който е много ограничен! Лексус е класи над пушещите дизелчета Ауди.
  • #64
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Напротив, ти си просто момче,но трябва и с вас да се говори по някакъв начин.Все пак.
  • #63
    8 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Пич айде стига вече, много си *** и тъпо упорит...
  • #62
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дизайнът е въпрос на вкус. Всички модели на Лексус са по-красиви от немските скучни седани! Особено новите купета на Лексус убиват немските премиуми и по дизахн. А най-важното за един премиум е високата технология,тихите двигатели, надеждността, където Лексус е недостижим! Лексус отдавна се доказа, че е Лексус и е водеща фирма при премиумите.
  • #61
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не ти се разбира какво искаш да кажеш..