IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda CX-5 с дизелов Skyactiv

Това ще е първият японски автомобил, отговарящ на стандарта Euro6

Mazda CX-5 с дизелов Skyactiv

В началото на годината американската Агенция за опазване на околната среда (United States Environmental Protection Agency – EPA) повиши рейтинга за икономичност на компактния кросовър Mazda CX-5, чийто разход на гориво е 6.72 л/100 км. Сега японците обявиха, че пускат в серийно производство и дизелова версия на автомобила с нов мотор Skyactiv.

Кросоувърът със Skyactiv-D ще се произвежда в завода на компанията в градчето Удзина, което е предградие на Хирошима. Там е разположен и главният офис на Mazda Motor Corp. Очаква се автомобилът да се появи на пазара в Япония през следващата седмица, за тогава е предвидена и премиерата му в Европа.

Трябва да се отбележи, че Mazda CX-5 с двигателем Skyactiv-D ще стане първият японски автомобил, отговарящ на сериозните изисквания на екологичния стандарт Euro6 (в Япония той се нарича Post New Long Term Regulations). Ако има успех на пазара, новият дизелов мотор ще бъде слаган и на други модели на марката, като началото ще бъде на Mazda6 и Mazda3.

Тагове: skyactiv mazda
0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    anonimen ( преди 12 години )
    mnogo qka no koga 6te q ima i kolko struva :)
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аз карам D4D 2.0 Toyota и Мазда 2.3 и знам 2 знам и 200 :Д или да кажа: знам 5.5 знам и 10 смесен :Д чакам тая съвка с нетърпение и мисля,че ще си паснем... :)))
  • #15
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота първа въведе 2.2 180 коня още 2005 година! При това DCAT. И в момента дизела на Авенсис е зключително икономичен и с ниски емисии! А четох за този нов дизел на Мазда, ще харчи 2 литра по-малко от дизеловия Тиган! Това ще е най-икономичния дизелов СУВ на пазара!
  • #14
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Маздата ме кефи.Двигателя от екологична гледна точка е топ,но напишете кубатура,мощност,въртящ момент.Хубаво,че е Евро6 ама мен другите неща повече ме вълнуват.
  • #13
    16 rate up comment 2 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    Немските фирми имат евро5 дизели.Като мощните са с урея.Новите евро6 също са с урея, Мазда е първата фирма пускаща в масово производство евро6 дизел БЕЗ урея за неутрализиране на азотните окиси.Остава да видим дали моторът отговаря на очакванията.
  • #12
    14 rate up comment 4 rate down comment
    aha ( преди 12 години )
    Като му налеят българска нафта ако двигателят оцелее ще стане Еuro 0
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до колегата ( преди 12 години )
    Да, прав си, че между 2003 и 2006 г Toyota имаше 2.2d с 177 к.с., но още от 2006 се върнаха на 150. За LC - 3.0D не знам и не съм сигурен дали от 173 са станали 190к.с.Поне спесификацията в АЕ показва 173.Като казвам "консервативни" не съм искал да прозвучи като лоши.Мисля, че като цяло - и при двигатели и дизайн Toyota са консервативни, с изключение на хибридите, където са водещи безспорно.
  • #10
    3 rate up comment 13 rate down comment
    адидаса/// ( преди 12 години )
    Ако беше пояпончена, щеше да е по ръбата, дялана с теслата и рязана с бичкията! Кугата определено са я поухюндайчии!!!
  • #9
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Dude ( преди 12 години )
    Голям Фен съм на японските коли, но това не ми харесва, наистина е като куга, и ЦХ-7 не е нещо феноменално, но поне е по-голямо и пропорционално.
  • #8
    6 rate up comment 12 rate down comment
    до адидаса ( преди 12 години )
    Не бях се загледал, но си прав - това е пояпончен Ford Kuga.