IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda CX-5 с дизелов Skyactiv

Това ще е първият японски автомобил, отговарящ на стандарта Euro6

Mazda CX-5 с дизелов Skyactiv

В началото на годината американската Агенция за опазване на околната среда (United States Environmental Protection Agency – EPA) повиши рейтинга за икономичност на компактния кросовър Mazda CX-5, чийто разход на гориво е 6.72 л/100 км. Сега японците обявиха, че пускат в серийно производство и дизелова версия на автомобила с нов мотор Skyactiv.

Кросоувърът със Skyactiv-D ще се произвежда в завода на компанията в градчето Удзина, което е предградие на Хирошима. Там е разположен и главният офис на Mazda Motor Corp. Очаква се автомобилът да се появи на пазара в Япония през следващата седмица, за тогава е предвидена и премиерата му в Европа.

Трябва да се отбележи, че Mazda CX-5 с двигателем Skyactiv-D ще стане първият японски автомобил, отговарящ на сериозните изисквания на екологичния стандарт Euro6 (в Япония той се нарича Post New Long Term Regulations). Ако има успех на пазара, новият дизелов мотор ще бъде слаган и на други модели на марката, като началото ще бъде на Mazda6 и Mazda3.

Тагове: skyactiv mazda
0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 19 rate down comment
    адидаса/// ( преди 12 години )
    Задавали ли сте си въпроса какво щеше да стане с Мазда ако не бяха Форд?! Ами сега щяха да са при Сааб! А това на снимката е покорейчена Куга!!!
  • #6
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ..аси Хюндая! Джапанките вече се вдъхновяват от корейците! Давайте "Дошовци", слагайте -!!!!
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    До колегата долу ( преди 12 години )
    И точно този 2.2 177 к.с. беше първия сериен дизел при леките автомобили с катализатор за Nox, малко преди Мерцедес и техния bluetec
  • #4
    21 rate up comment 4 rate down comment
    до колегата по-долу ( преди 12 години )
    Да, Тойота са консервативни при дизелите, но нека малка корекция в данните. LC e с 190 кс, 2.2 има и 177 кс. Новият 2.0 дизел е с 124 кс само, но пък за сметка но това е със смесен разход 4.5 л/100. Единственият Пасат с подобен разход е BlueMotion, който струва една камара пари отгоре. А двигателя на Мазда си е жесток. И само за свдение - швабите все още нямат вариант за Евро 6 без SCR катализатор, който е ужасно скъп, а Мазда прави това без подобни магии.
  • #3
    17 rate up comment 8 rate down comment
    japan4o ( преди 12 години )
    Кво ми пука че го ВАГ, Мерц го имали, аз на европейски коли не се качвам
  • #2
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Едва сега Япония ще се опита да направи дизелов мотор с екологични норми, които Mercedes,Bmw и Vag имат от 5 години най-малко.Арнолд Шварценегер беше губернатор преди 4 год. когато подкара VW Touareg 3.0 V6 TDI в Калифорния - щата с най-високи изисквания към екологичността на автомобилите. Но иначе е добре,че Honda, Mazda и Subaru откриха модерния дизел,защото консервативната Toyota e ясна- от 2.0 и 2.2 d между 116 с 140 к.с, а от 3.0 при LC -173k.s.
  • #1
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чудесен автомобил.Един от най-добре изглеждащите СУВове.