IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Доживотна гаранция за батериите на Sonata Hybrid

Hyundai обяви, че моделът Sonata Hybrid ще има доживотна гаранция за литиево-полимерните си батерии.

Доживотна гаранция за батериите на Sonata Hybrid


Подмяната на батериите в хибридните возила предизвиква много въпроси у потенциалните клиенти. Всеизвестно е, че пакета от акумулатори е най-скъпият компонент в тези нови автомобили и евентуална замяна би коствала сериозна инвестиция. Повечето производители афишират дългосрочна гаранция за захранващия блок. Една от водещите фирми в тези технологии - Toyota предлага обичайно осем годишна гаранция за акумулаторите на хибридите си и пробег от 100 000 км. Сега Hyundai хвърля “бомбата“, заявявайки че техен модел ще се продава с доживотна гаранция на батериите.

Очевидно корейската компания има намерение да стъпи здраво на пазара на хибридни возила, след като главният изпълнителен директор Джон Крафчик обяви, че акумулаторите на Hyundai Sonata Hybrid ще получат доживотна гаранция.

От Hyundai вярват, че предлагайки доживотна гаранция на акумулаторния блок ще успеят по-лесно да убедят скептично настроените купувачи, които се съмняват в живота и надеждността така важния и скъп блок. Крафчик потвърди, че пакетът от литиево-полимерни батерии, с които работи хибридът Hyundai Sonata 2012 ще има доживотна гаранция, завявайки: „Ние може да си позволим подобна програма, защото степента на неуспех, е минимална“.

От Hyundai твърдят, че са провели изпитания със задвижването на Sonata Hybrid в продължение на повече от 500 000 км. и „получените резултати показват минимална деградация на експлоатационните качества и издържливостта на акумулаторите“.

За момента Hyundai не дава информация дали гаранцията ще покрие само клетките на акумулаторите или тя ще обхваща интегрирания хардуер и контролните звена, казвайки „изчакайте и ще разберете“. Каквото и да обявят обаче това е голяма стъпка за укрепване на доверието в хибридните технологии.

Тагове: hyundai sonata hybrid
0 от 500
  • #62
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Скорпион ( преди 12 години )
    Вече не се разбира тук кой, кой е. Видях, че малко под моя коментар има друг, който ме е объркал с друг потребител. Незнам с кого, но аз писах за едно ауди 80, което шофирах известно време, но не беше мое. Това беше ауди 80, 91 год., 1.6 -75 к.с. От само себе си се разбира, че тук за хвалба и дума не може да става, но видях, че тази кола беше спомената малко преди мен и за това реших да пиша за нея и че наистина е беше минала 700 000. Незнам защо така се реагира.
  • #61
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Да ме мачка?Я се събуди бе перко!Нима смяташ, че ми пука от всички писаници?Ще се позабавлявам малко да затапвам, защото съм СИГУРЕН, че такива като тебе се късат от яд.Все пак персоналните нападки не са в мой стил.
  • #60
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Поздрав ( преди 12 години )
    automedia.bg/test-drive/testdrive_1031.html
  • #59
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, изморих се. То бива да си ***, да си ***, но ти цепиш всички рекорди. Както и да е, лека вечер, да се появява следващия да те мaчка :)
  • #58
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до анонимния ( преди 12 години )
    По принцип си прав, но такива сме хората. Караме скъпи коли, носим скъпи дрехи въпреки че всичко отива в джобовете на умни маркетинг специалисти. Но затова живеем в капитализъм, където всеки се стреми към богатство и въпреки че не го признават - да накара по-бедния да му завижда че има по-хубава кола, по-скъпа риза и т.н.
  • #57
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, пъпчиво *** грозно, кой се е опитвал да налучква цените на обслужването на клюндай че такъв коментар не съм забелязал?
  • #56
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако говориш на мен, а аз не съм "Доше", да, съгласен съм с теб, всичко идва от маркетинг, ако могат, нека продават по-скъпо. Фолксваген груп, между другото, са много добри в маркетинга. Но това не променя мнението ми: няма нищо нормално в това цените на периодичната подръжка да варират около 4 пъти спрямо марката
  • #55
    7 rate up comment 3 rate down comment
    пак си отсъствал ( преди 12 години )
    Доше, явно е че от маркетинг не разбираш. Всичко е въпрос на надценка и печалба. И на класа в следствие на марката. Производството на една кола струва Х лева. Хюндай я продават с надценка 30% (например). ФВ продават с надценка 50%. Ауди с 75%. Това е пазарна икономика. Щом се купува значи хората са решили че си струва или че в техния кръг трябва да се покажат с тези символи на класа. Така е и при дрехите, часовници, мобилните телефони и т.н.
  • #54
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кое му е нормалното за по-скъпата подръжка бе ***? Масления филтър на на VW / AUDI с какво е по-различен от на другите марки? А въздушния? А горивния? А маслото друго ли е, или може би свещите? Ти или никога си нямал кола или страдаш от комплекса на бедния: като имам да плащам възможно най-скъпо
  • #53
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Скорпион ( преди 12 години )
    Хюндай И30 ми се вижда доста сносна кола, поне от наблюденията ми от киа сийд, което на практика е същото. Добре изглеждаща, просторна и с много екстри, а новите И40 и оптима, повече от добри.