IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото поколение Audi A6 Allroad

Първи снимки и информация.

Това е новото поколение Audi A6 Allroad


Audi разпространи снимки и информация за третата генерация A6 Allroad quattro, която е базирана на четвъртото поколение A6 (C7). Автомобилът по обичай се отличава с променен клирънс (шест сантиметра по-висок, спрямо A6 Avant), контрастиращи черни панели по каросерията, отличителна радиаторна решетка, препразни панели от неръждаема стомана в предната и задната част, двойна ауспухова система, специални джанти и други.

Автомобилът също така е и малко по-голям от комби версията на A6, най-вече заради интегрирания бодикит. Размерите на Audi A6 Allroad quattro са: 4.94 метра дължина, 1.90 метра широчина, 1.47 метра височина и 2.91 метра междуосие. Моделът обаче с около 70 килограма по-лек в сравнение със своя предшественик, благодарение на множеството компоненти от алуминий.

В салона на новия А6 Allroad quattro е използвана специална кафява тапицерия за седалките (Santos Brown), която контрастира с черното табло и декоративните елементи от алуминий, на които е изписано Allroad. Багажното отделение (565 - 1,680 литра) с две нива и система за безопасно закрепване на предмети се предлага като стандарт.

Стандартно е и адаптивното въздушно окачване, което приближава колата към пътя с 15 мм при висока скорост, за да оптимизира аеродинамиката и я повдига с 35 мм, при натискането на бутон, за да може да се справи с пресечени терени.

Под капака на новото Audi A6 Allroad quattro могат да се поставят три дизелови и един бензинов двигател. Те са V6, като предлагат с до 20% по-ниско потребление, спрямо аналозите от предишния модел.

Бензиновият е 3.0 TFSI, генериращ 310 к.с. и 440 Нм. С него Audi A6 Allroad quattro ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди и развива максимални 250 км/ч. Средното потребление на гориво е 8.9 л/100 км, а вредните емисии - 159 гр/км.

Дизеловият 3.0 TDI се предлага с три мощностни разновидности - 204 к.с./450 Нм, 245 к.с./580 Нм и 313 к.с./650 Нм. Най-икономична е първата версия, която изисква средно по 6.1 л/100 км, а най-бърза е последната, която ускорява от място до 100 км/час за само 5.6 секунди.

Новото Audi A6 Allroad quattro ще стъпи на пазара в Германия през пролетта на 2012 година. Цените стартират от €54,600 за дизеловата версия с 204 к.с.

Тагове: audi a6 allroad quattro
0 от 500
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    до Дошо ( преди 12 години )
    Дошо нали съм ти казал за коли да не обясняваш, защото нищо не разбираш. Вместо да си представяш кое къде му е двигателя и дали презавива или недозавива, по-добре си трай. Видяхме колко знаеш времената на нюрбургринг, кой е измислил хибридите, дизеловото М5, самопаркиращите системи, ускорения на дизеловата Елантра, чак и брой на Аутобилд беше дал. Естествено такива данни никога не са публикувани и т.н. да не изброявам всичите ти безумни лъжи. Многократно е доказано, че за коли нищо не разбираш.
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Ти виждал ли си с очите си, защото аз още не съм им надничал под капака.Честно да ти кажа малко ме съмнява да са оправили положението.Те и за С5 и РС5 уж бяха подобрили нещата, но се разбра след това, че пак яко си недозавиват.
  • #21
    4 rate up comment 5 rate down comment
    за дошо ( преди 12 години )
    ха ха миризмата пак си води монолози. Миризма не е нужно да си пишеш и отговаряш само в писмен вид. Това можеш да си го направиш мисленно. Аааа верно бе ти си толкова *** че дори и за това не си се сетил ха ха.
  • #20
    5 rate up comment 9 rate down comment
    До Дошо Миризмата ( преди 12 години )
    Миризма не знам кой кого преебава, ама вземи си набутай изхвръкналия *** обратно че ти е виснал 10 см. навън, Казанлъшкия ти братчед пак ти е обърнал хастара в 80-ката. И вземи си смени кюлотите, че са се издули един метър назад. Разбирам че си се насрал от яд като гледаш това Ауди и като го сравниш със счупения служебен Хюндай на баща си с който бере срам дъртия Миризливков всеки ден с подигравките от родата ви ***. Но не са ти виновни от Ауди за това че си *** и страхлив ***.
  • #19
    5 rate up comment 5 rate down comment
    E36_TDI_GSI_GTI_nos ( преди 12 години )
    да бе, яко изкопораха
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    последната А6 ца обаче май изкопораха от БМВ и дръпнаха моора назад. не съм сигурен, но предните А6, А4, А8 даже W12 и в А8 и в Бентли е отпред като махало сложен. e te i na poslednoto S8 изкопираха двете турбини да са между редовете както на БМВ.
  • #17
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Баварец тя и 4motion системата на Мерцедес не променя положението на мотора, да не говорим, че и Субару и Хонда са с далеч по-добри системи за здвижване.Иначе смешниците все пускат клипове как бият емки на 400м ама ние много добре знаем какво става на доускорение и на писта.
  • #16
    9 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    дошо е прав - на аудита двигателите са залепени на предната решетка. оправдават се че това е единствения начин да направиш куатро. само че БМВ го направиха без това тъпо разпределнеие на масите. а ауди чак измислиха некви W мотори - за да могат и тях да съберат между предната решетка и предните гуми !!! тъпоооо
  • #15
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Отворко Алудито тогава ще е като ново нали?Със сменени, рейка, ревизия на мотора, скорости, 5 комплекта окачване и 2 турбини, да след 15г ще съществува още хахахахаха
  • #14
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    И какво като са бързи на 400м?След това угасват рязко.А като дойдат завоите направо загиват.