IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото поколение Audi A6 Allroad

Първи снимки и информация.

Това е новото поколение Audi A6 Allroad


Audi разпространи снимки и информация за третата генерация A6 Allroad quattro, която е базирана на четвъртото поколение A6 (C7). Автомобилът по обичай се отличава с променен клирънс (шест сантиметра по-висок, спрямо A6 Avant), контрастиращи черни панели по каросерията, отличителна радиаторна решетка, препразни панели от неръждаема стомана в предната и задната част, двойна ауспухова система, специални джанти и други.

Автомобилът също така е и малко по-голям от комби версията на A6, най-вече заради интегрирания бодикит. Размерите на Audi A6 Allroad quattro са: 4.94 метра дължина, 1.90 метра широчина, 1.47 метра височина и 2.91 метра междуосие. Моделът обаче с около 70 килограма по-лек в сравнение със своя предшественик, благодарение на множеството компоненти от алуминий.

В салона на новия А6 Allroad quattro е използвана специална кафява тапицерия за седалките (Santos Brown), която контрастира с черното табло и декоративните елементи от алуминий, на които е изписано Allroad. Багажното отделение (565 - 1,680 литра) с две нива и система за безопасно закрепване на предмети се предлага като стандарт.

Стандартно е и адаптивното въздушно окачване, което приближава колата към пътя с 15 мм при висока скорост, за да оптимизира аеродинамиката и я повдига с 35 мм, при натискането на бутон, за да може да се справи с пресечени терени.

Под капака на новото Audi A6 Allroad quattro могат да се поставят три дизелови и един бензинов двигател. Те са V6, като предлагат с до 20% по-ниско потребление, спрямо аналозите от предишния модел.

Бензиновият е 3.0 TFSI, генериращ 310 к.с. и 440 Нм. С него Audi A6 Allroad quattro ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди и развива максимални 250 км/ч. Средното потребление на гориво е 8.9 л/100 км, а вредните емисии - 159 гр/км.

Дизеловият 3.0 TDI се предлага с три мощностни разновидности - 204 к.с./450 Нм, 245 к.с./580 Нм и 313 к.с./650 Нм. Най-икономична е първата версия, която изисква средно по 6.1 л/100 км, а най-бърза е последната, която ускорява от място до 100 км/час за само 5.6 секунди.

Новото Audi A6 Allroad quattro ще стъпи на пазара в Германия през пролетта на 2012 година. Цените стартират от €54,600 за дизеловата версия с 204 к.с.

Тагове: audi a6 allroad quattro
0 от 500
  • #83
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Поредният анонимен бълвоч.Да беше казал нещо смислено, другите поне го правят.
  • #82
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Забелязва се трайното присъствие на един двама нереализирани автомобилни разбирачи. Разбирам, че е голям зора да обясните на всички колко ви е сполучлив избора на комби 4х4 .. ама във всяка статия - много било подценявано Субаруто..То ли е подценявано, вие ли сте преебани сноби. не е ясно.
  • #81
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Офф, явно не можем да се разберем.Значи за конкретния клас автомобил 4х4 комби с висок клиренс първи навлизат в тази ниша Субару Легаси Аутбек - 1995 г.Ауди после усещат, че може да завземат нови продажби в този клас.Дадох ти пример за Нисана, че се води като родоначалника на компактните SUV. Сега всяка марка рано или късно се стреми да има модел в този клас.Ако говорим за SUV - колкото и да е странно първият автомобил с подобни характеристики е Лада Нива - 4х4 на самоносеща каросерия
  • #80
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    К О Н *** Е Н Ц И Я (*** *** сайт)
  • #79
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    2ри коментар - конглокенция*
  • #78
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    Поради световната икономическа криза всеки започна да прави малки компактни модели поради което и ефтини...(Ок тука мисля че първо започнаха японците), но тва няа значение - продажбите вървят, виждат другите - решават и те да направят (но със собствен стил и традиция която следват всичките им модели) и изместват конглокента...Кво за Qasqai - по-малкия брат на Pathfinder - както GL и ML, както X5 и X3..и толкова много междинни нишши които вече са при всички - Audi, BMW, Merc, Nissan, Land rover...
  • #77
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    Naravno s Cayene, Land Cruiser, Land Rover (SUV modelite!)Копират имам впредвид едни детайли или технологии да се вземат от едно място и да се сложат на друго без да си правят труда тези които го правят, а не че някой направил нова нишша в класовете и други решили да им правят просто конглокенция за да печелят повече! Тази тема е мн дълга и широка, защото в края на краищата целта е ти да си номер 1 на пазара - продажби, независимо колко ще ти струва от егото - да правиш конглокенция в всички нишши
  • #76
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    До Кико: Кво "паркетници" ве ей - дето правят за смях БМВ
  • #75
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Не се хваля със Субару, но конкретно по статията - Allroad е това един маркетингов трик на Ауди.Давам ти и следния пример, за да вденеш фактите. Nissan Qasqai е еталонът. По него в момента всички правят компактни SUV - визирам Субару XV, ще се мъче да си отхапе от пазарния дял на Нисан
  • #74
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Ооо, Алфа, ами ти явно си странен екземпляр. Какво да си помисля като ти видя ника?Много искам да ми обясниш за Quattro системата, защото като гледам как ми даваш за пример паркетници като Q5 и Q7, за "по-офроуд" клас ми е ясно колко разбираш.Казах ти да провериш в нета, ама явно те мързи:http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Outbackhttp://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6_allroad_quattroЩе различиш ли датите? Кой е първият и кой копира след като в Америка са направили бум с Аутбек?