IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW отново е световен лидер в луксозния сегмент

Баварците са продали 1 668 982 автомобила през 2011 г.

BMW отново е световен лидер в луксозния сегмент


BMW стана №1 в сегмента на луксозните автомобили за 2011 г. По данни на компанията продажбите за изминалите 12 месеца са достигнали 1 668 982 машини, като в тази бройка са включени моделите на MINI и Rolls-Royce. Като цяло баварският концерн отчита ръст от 14.2% в сравнение с 2010 г.

Само от марката BMW са продадени 1 389 384 леки коли и всъдеходи, което е увеличение с 12.8%. Абсолютен лидер в "бизнес" сегмента е BMW 5-Series, докато най-голям възход е записал X3, чиито продажби са нараснали със 156.4%.

Продажбите на бранда MINI са нараснали с 21.7% и са достигнали 285 060 автомобила, което е рекорд в историята на марката. Както е известно, Rolls-Royce също записа най-доброто постижение в историята си през миналата година, като пласира 3 538 коли и отбеляза ръст от 31%.

BMW не за първа година печели битката в този сегмент, където за второто място жестока битка водят Audi и Mercedes-Benz. Досега компанията от Щутгарт удържаше втората позиция, то за първи път от 6 години насам положението се промени. През 2011 г. Audi е продала 1.3 млн. коли, което е с 19% повече в сравнение с 2010 г. Това се дължи най-вече на успеха на моделите A6, A7 Sportback и A8. За Mercedes-Benz остава третата позиция с 1.26 млн. продажби, като компанията също има увеличение на резултатите спрямо 2010 г. В тази бройка обаче не влизат резултатите на Smart и Maybach.

Тагове: BMW
0 от 500
  • #50
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Krasimir ( преди 13 години )
    Колеги - нека и най - отявлените фенове на ОСТАНАЛИТЕ - да замълчат! BMW Forever! нека да е по - старо, но да е БМВ!
  • #49
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до чекора-чек*джията ( преди 13 години )
    Даже най-големите лъжи от страна на тойота не включват толкова омаловажени стойности като твоите.. ходи и си мисли че говориш истина, но и ти и аз знаем че тези коли са много по-вредни от бензиновите.. най-малкото заради смяната на батерии през 3 години..
  • #48
    6 rate up comment 2 rate down comment
    паста за зъби ( преди 13 години )
    Чекор аре бате да миеш зъбките, дупето и главата задължително със студена вода, и да легаш вече, стига си висял в интернет и си се обяснявал като ученичка. Писна ми от теб и от фанатичната ти позиция, на всички е ясно че тойота те храни, ама трябва да си почиваш повече, че нещо взе да даваш накъсо батка:)
  • #47
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Профанчета, батериите на Тойота не се знае колко карат, защото повечето от Приусите от 97-*** все още си карат с оригиналните батерии. Това е японски инжинеринг, не немско недоразумение. Освен това батериите се рециклиран на над 90%, а изработката им отнема около 5% CO2 от целия жизнен цикъл на автомобила.
  • #46
    4 rate up comment 3 rate down comment
    xxx ( преди 13 години )
    be neznam koi motori trakat i koi sa po ekologichni, nemskite ili qponskite,ma toq pich s eko normite e v golqma greshka,pyrvo da vleze v chas malko zashto velikite qponci na micibushencata si v evropa slagaha dizelov motor ot audi,bati i smeshnite qponci,trqbvaha im dosta godinki samo dokato vlqzat v normite na evro 5
  • #45
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахахах, миризмата се опитва да си изобрети аргументи в полза на трошьота. Да миризма, ама не става. Всеки знае, че за да се създаде една батерия за хибрид или електроавтомобил се изхърля толкова СО2 в атмосферата колкото ще бълне една нормална бензинова кола за 20 години. Тука ще кажеш "еми ето - прав съм значи".. да, ама пак не. Защото след 3-4 години тази батерия е за ***. И трябва нова. Всичко това е мода, истината е че бъдещата истинска алтернатива ще се появи чак след 15-20 години...
  • #44
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ЕМи щом искаш да е немско ще трябва да се задоволиш с дизел и бензин и морално остарели немски коли. Карай си и да ти е кеф. Това,че замърсяваш околната среда, това,че са по-шумни, това,че се изчерпва петрола,кво ти пука, карай немските кошове и посещавай сервизите,щото така е който кара немско.
  • #43
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Аз не мога да разбера - за коли ли ще спорим или за мотори - дизел и бензин? Боли ме фара какво има под капака, все пак това е работа на производителя, а не на купувача! Мен ме интересува да е немско! Дали е дизел, хибрид или на ток, това е проблем на производителя, не мой! Аз се качвам и карам! Правя си кефа и това е. Според това, какъв ми е стилът на каране ще избера между БМВ, Мерцедес и Ауди.Няма какво повече да ми пишете глупости за "тракащият дизел" и "хибридът от бъдещето".
  • #42
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ми тя екологията винаги е на мода бе ***. Както и нефта няма да стане повече.
  • #41
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Немски дизелчета не се предлагат в Япония защото не могат да покрият японските норми за вредни емисии които са в пъти по-тежки от европейските. Хибридите са бъдещето, а дизелите морално остаряла и силно замърсяваща технология.