IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW отново е световен лидер в луксозния сегмент

Баварците са продали 1 668 982 автомобила през 2011 г.

BMW отново е световен лидер в луксозния сегмент


BMW стана №1 в сегмента на луксозните автомобили за 2011 г. По данни на компанията продажбите за изминалите 12 месеца са достигнали 1 668 982 машини, като в тази бройка са включени моделите на MINI и Rolls-Royce. Като цяло баварският концерн отчита ръст от 14.2% в сравнение с 2010 г.

Само от марката BMW са продадени 1 389 384 леки коли и всъдеходи, което е увеличение с 12.8%. Абсолютен лидер в "бизнес" сегмента е BMW 5-Series, докато най-голям възход е записал X3, чиито продажби са нараснали със 156.4%.

Продажбите на бранда MINI са нараснали с 21.7% и са достигнали 285 060 автомобила, което е рекорд в историята на марката. Както е известно, Rolls-Royce също записа най-доброто постижение в историята си през миналата година, като пласира 3 538 коли и отбеляза ръст от 31%.

BMW не за първа година печели битката в този сегмент, където за второто място жестока битка водят Audi и Mercedes-Benz. Досега компанията от Щутгарт удържаше втората позиция, то за първи път от 6 години насам положението се промени. През 2011 г. Audi е продала 1.3 млн. коли, което е с 19% повече в сравнение с 2010 г. Това се дължи най-вече на успеха на моделите A6, A7 Sportback и A8. За Mercedes-Benz остава третата позиция с 1.26 млн. продажби, като компанията също има увеличение на резултатите спрямо 2010 г. В тази бройка обаче не влизат резултатите на Smart и Maybach.

Тагове: bmw
0 от 500
  • #60
    2 rate up comment 0 rate down comment
    101Rider ( преди 12 години )
    Този анонимен кво прави в Турция, добре ли изкара:))), та като чета е минал и през Албания:)))
  • #59
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Да разбирам ли, че премиум марките са изкупени от българи и албанци?Колко от вас карат хибриди?Каква е остатъчната стойност на хибрида след гаранцията и какво го правим след това?Защо производството на дизелови автомобили бележи ръст години наред?И защо Тойота не намери, или измисли подходящ дизелов мотор за Лексус (да не се коментира IS модела) ?
  • #58
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Този последният е луд! Турците от поне 20 години са фенове на Мерцедес! За тях е истинско удоволствие да имаш тази марка!Ако ще си купувам нова кола, ще си взема Ауди, пък вие си карайте Тойотките :)
  • #57
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Момчета,и в Турция не карат старите кошници на трите "премиум" марки.Само *** от България и Албания.
  • #56
    12 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    А онзи който пише, че немските коли били морално остарели се чудя дали наистина си вярва? Само японският императори и американският президент се возят в нещо различно от Мерцедес,но това е защото са националисти. Дори английската кралица се движи с Ролс, който от статията става ясно чия марка са. За това че в резултата на БМВ влизат Мини и Ролс и аз го видях,но дори без тях пак са продали повече коли от Ауди, виж цифрите в статията. А Майбах не е включен, понеже продажбите са му 0, имаше статия
  • #55
    11 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    Толкова глупости са изписани в тези коментари, че не е истина. През няколко коментара някой си пише за тракащи дизели и безшумни хибриди. Явно се надява като повтори едно нещо 100 пъти ... Японците се грижели за околната среда. Видяхме колко се погрижиха с Фокушима, а вие за емисии от колите ми говорите! "японска инженерна мисъл и немско недуразумение"!? Ами той Отто направи едно недоразумение и повече от век го ползват всички, включително и вие го карате. Отто и Дизел са немци между другото.
  • #54
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До Лексус еЕс 200:Няма как Мерцедес да си пишат продажбите на Смарт,щото още преди години те я обособиха като самостоятелна.Просто БМВ и с това спечелиха,че застанаха смело зад Мини,а Мерц се дистанцира от Смарт.За Майбах няма смисъл да говорим!Така че няма какво да го увърташ-лидера е ясен и той е БМВ.Всичко друго е дезинформация и спекулации.
  • #53
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Lexus Is200 ( преди 12 години )
    Някой прочете ли,че за BMW влизат резултатите от MINI и ROLLS-Royce...А за Mercedes-Benz не влизат резултатите на Smart и Maybach...ей тва е обективен сайт.
  • #52
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    За тия 9 години обикновените автомобили колко алумулатори сменят? 2? 3? 4? 10 кг никел колкото е в батерията на Приус има в 100 кг стомана. Колко стомана има в един автомобил можеш и сам да си отговориш. Разберете че колкото и да повтаряте отдавна оборените лъжи няма да ги превърнете в истини.
  • #51
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    ***, ето ти един 9-годишен Приус на 206 000 мили, с оригинална батерия и работи като чисто нов. Официален тест на Consumer Reports. За какви 3 години говориш? *** ли си? СТига с тая ВАГинална пропаганда, това че немците не могат не значи че е невъзможно. http://***.consumerreports.org/cro/magazine-archive/2011/february/cars/toyota-prius/overview/index.htm