IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показаха новата Honda NSX

Ще я произвеждат серийно

Показаха новата Honda NSX

Подразделението на Honda в САЩ – Acura, представи новото поколение на култовия спортен автомобил NSX. Возилото е представено като концепт на изложението в Детройт.

Новото поколение на NSX е един от най-очакваните модели на пазара. Предшественикът му беше спрян от производство през 2005 година, когато Honda реши да се откаже от развитието на спортната си кола и това сериозно притесни феновете на марката.

Сега обаче NSX вече е факт, най-вероятно заради пускането на други две серийни спортни коли на японски производители – Nissan GT-R и Lexus LFA. За разлика от тях обаче Honda предлага хибридно задвижване - комбинация от средноразположен бензинов V6 двигател и три електромотора.

Първият електромотор е свързан с двигателя с вътрешно горене (ново поколение VTEC), докато другите два отговарят за задвижване на предните колела. Така новата система Sport Hybrid SH-AWD прехвърля въртящият момент между четирите колела на автомобила.

Новата Acura NSX разчита на скоростна кутия с два съединителя и каросерия изградена от леки материали. Няма официална информация за динамичните характеристики на возилото, но приближени до компанията твърдят, че сумарната мощност е около  400 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 5 сек.

Новата Honda / Acura NSX ще се появи на пазара до три години, заявиха японците.

Тагове: Honda Acura nsx
0 от 500
  • #39
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Всички имат сервизни акции бе пич. Преди години Мерцедес изтегли всички Е-класи с Comand модул и ел.спирачки,защото имаше много катастрофи от отказали спирачки. Подмениха ел.спирачките с обикновени. Толкова е акъла на германеца.
  • #38
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Японците никога не са прозивеждали коли с капсуловани двигатели :0))) Много глупости са ти наговорили чичковците по кръчмите. Японските коли просто са най-здравите коли в света, и сега, и преди. Германците да се учат,защото с германските еднодневки пълнят сервизите и създават много работа на ТЮВ!
  • #37
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Da i az mislia 4e 6te e po-dobra ot predi6noto pokolenie.Bravo na iaponcite.
  • #36
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Японските не се разваляли ха ха. Забравихте ли че 90-те години японците въведоха колите еднодневки, с капсуловани двигатели, които не подлежат за ремонт, всъщност те с тези модели превзеха Северна Америка, три пъти по-евтини като нови от останалите марки но с три пъти по-скъпи резервни части. Мазда 323 като се издуха двигателя и на ***, защото нов двигател струваше двойно повече от нова Мазда 323. и да не забравяме че само за 2011г. Тойто върна по сервизите над 10 милиона нови коли за ремонт
  • #35
    17 rate up comment 4 rate down comment
    HONDA ( преди 13 години )
    Японците пак показаха как се правят колите.
  • #34
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    И аз да се намеся :-)Вярно, че кола която не се разваля няма ама има някои образци сделани в германия, които могат да разорят и заможен човек.Те с тая цел ги правят, да си продавят резервните частни след това.И японците може да не са това, което са били, но са нива над европеиските производители.А за квалифицираните кадри си прав.И в оторизираните сервизи е пълно със ,,теслари" рядко се намират хора, които да са съвестни и да са специалисти.
  • #33
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Чакай, чакай, фантазиите ги остави! Аз говоря за оторизирани сервизи на автомобилните вносители, а не за гаражни. Примери за некадърност и неграмотност има много! А това че японките не се развалят от къде го измисли? Още не е направен такъв автомобил, и едва ли някога ще бъде.
  • #32
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Май бъркаш нещо японските с немските автомобили.Докато за първите сервиза им е нужен за смяна на консумативи,то на другите им служи за постоянни ремонти.Освен това на всеки сегашен,модерен автомобил му трябва специализиран сервиз.Всичко е електроника и само човек преминал специален глокс с помоща на специални инструменти и сотуери може да пипа по автомобила.Бавно отминава времето на гаражните квартални сервизчета.А и какво има да и пипаш на тази кола?Първите 5 г. са ти гаранция,а при каските е 2г
  • #31
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Може и да си прав,но това са автомобили които се нуждаят от наистина квалифицирани сервизи, каквито в България няма, скоро няма и да има!
  • #30
    16 rate up comment 1 rate down comment
    до : dakk ( преди 13 години )
    Свиквай мой човек,свиквай,това е бъдещето!Не знам какво точно не ти харесва на тези нови технологии?Супер са си и са много по-добре от това,което ти предлагаш.Имаш 4х4,имаш въртящ момент от 0 об/мин,по-икономични и екологични и от там по-малко данъци.Какво повече от това.А точно такъв автомобил не му е нужно да се развърта.Въртящият момент си го имаш във всеки един момент,скачаш на *** на газта и се залепяш на облегалката за части от секундата.Тези автомобили имат уникална еластичност.