IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показаха новата Honda NSX

Ще я произвеждат серийно

Показаха новата Honda NSX

Подразделението на Honda в САЩ – Acura, представи новото поколение на култовия спортен автомобил NSX. Возилото е представено като концепт на изложението в Детройт.

Новото поколение на NSX е един от най-очакваните модели на пазара. Предшественикът му беше спрян от производство през 2005 година, когато Honda реши да се откаже от развитието на спортната си кола и това сериозно притесни феновете на марката.

Сега обаче NSX вече е факт, най-вероятно заради пускането на други две серийни спортни коли на японски производители – Nissan GT-R и Lexus LFA. За разлика от тях обаче Honda предлага хибридно задвижване - комбинация от средноразположен бензинов V6 двигател и три електромотора.

Първият електромотор е свързан с двигателя с вътрешно горене (ново поколение VTEC), докато другите два отговарят за задвижване на предните колела. Така новата система Sport Hybrid SH-AWD прехвърля въртящият момент между четирите колела на автомобила.

Новата Acura NSX разчита на скоростна кутия с два съединителя и каросерия изградена от леки материали. Няма официална информация за динамичните характеристики на возилото, но приближени до компанията твърдят, че сумарната мощност е около  400 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 5 сек.

Новата Honda / Acura NSX ще се появи на пазара до три години, заявиха японците.

Тагове: Honda Acura nsx
0 от 500
  • #59
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е това положението. Кажи 3 пъти по-бързите европейски серийни коли от Nissan GTR.Айде бе ,чичка! Отделно и преди 20 години японските коли бяха нива над европейските. Когато японските бяха с многоклапанови мотори от 70 ни 80-те години европееца купуваше Голф 1.3 и 1.6 8 клапанови и Ауди 80 1.8. Или Мерцедес 124 250Д. Така че си трай ,чичка. И чети повечеко ТЮВ,ТЮВ,ТЮВ. за германските таралясници!
  • #58
    6 rate up comment 9 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    хахаах ,ама какви сте маняци на японските коли хахха,ейй да ви се начуди човек,личи си че сте лапетии всичките,преди 20 години нямаше една хубава японска кола,всичките бяха ментета на някоя европейска марка и то по-грозни,ама след толкова години и магарета да са ще се понаучат.И разберете нещо,каквато и кола да се направи в япония в европа ще има поне 3 по-бързи,по-хубави и по-качествени,това е положението :))))
  • #57
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До Triforce ( преди 13 години )
    Хахаааа, triforce ти не си нормален, Астра 1.4 минавала над 190км./ч, ахахахаххаа. Именно японките са по-бързи с по-малък мотор! Астрите и голфчетата 1.4 са по 80 коня, японките по 100коня.Японското си е японско.Японеца прави яките двигатели, а немците за масата пенсионери германски които си ги купуват. Голф 1.4 и Астра 1.4 не вдигат над 160-170км/ч. това са най-тромавите чирепи в света! Една Корола 1.4 лепи над 200км./ч.
  • #56
    18 rate up comment 0 rate down comment
    yeremis ( преди 13 години )
    е аз карам акорд 2004 IVTEC 2.0 i 150 bhp(не 200),и от това,което съм шофирал до момента си оставам доста голям почитател на Японските коли и по-специално-Хонда
  • #55
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо до jok ( преди 13 години )
    Ами щом е така пробвай сравнение с Ферари Ф355 то е 380к.с и на 400м вървят почти еднакво - НСХ е малко по-напред :-)
  • #54
    10 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    do kavala, deto pliue mazda...bace, az karam 3ka na 2.5 godini, osven za godi6na smqna na maslo i filtur, za drugo ne sum se har4il...ti kvo kara6 i kolko hari6 godi6no!?naskoro v tozi sait ima6e edna klasaciq...TUV i vikat, vzemi porovi, pregledai q vnimatelno i vij kade e tvoita baraka i kade e mazda...posle vij i cenite i hodi si mii krakata, 4e zamirisa!za statiqta...NSX 4ever!koi kaza, 4e qponcite bili bita karta!? 4udna ma6inka, neka ima pove4e exotika i ka4estvo na putq!!!
  • #53
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    До тоя последният умник - ти знаеш ли какви са разликите в скоростните кутии и предавателните им числа? Това, дето прави точка, на магистралата го минаваш с немска кола като пич и му гледаш шоуто! Обикновения Сивик 1.4, ако вдигне 200, ще е късмет. Астра 1.4 съм я гледал как ме издухва на магистралата 1 време с Деу-то, като карах около 190 км/ч.Затова - 1-во помисли, после пиши.Немското си е немско. Е, голфа има забележки, но всичко друго е добро!
  • #52
    25 rate up comment 0 rate down comment
    до: jok ( преди 13 години )
    Какви напомпани седани,какви 5лв?Говоря ти за съвсем обикновени автомобили.Например Сивик 1,4 90 к.с. прави на точка гоуф 1,8 90 или 115 к.с.Мазда 1,5 88 к.с. го прави същото упражнение.Мазда 626 2.0 136 к.с мачка всичко немско по пътя си от същия клас,година и кубатура.Тойота Селика 2.0 156 к.с ги размазва също,да не говорим за витеците на Хонда 1,6 160 к.с или 2.0 200 к.с. където немциде дишат само прах.При спортните автомобили разликата е още по-очебийна.Поинтересувай се малко,че се излагаш!
  • #51
    3 rate up comment 8 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Полека с обидите,не си правиш реклама и звучиш истерично и не ми сравнявайте напомпан седан и лимузина със спортни и леки коли,пробвай сравнение с Порше турбо с 408 к.с. от 93г.
  • #50
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Аз ще му подскажа малко на детето да потърси в ютюб РС4 420к.с и М6 507к.с срещу НСХ 280к.с на 400м.Ако мислиш, че това е зле чакай само да се качат на писта да видиш ония ми ти немски машини колко са жалки.