IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota гледа към първото място в света

Тoyota увеличава производството и се надява да си върне лидерската позиция по продажби в световен мащаб.

Toyota гледа към първото място в света

Toyota разчита на 20 процентов ръст на продажбите през 2012. Това дава надежди на японците, че ще тушират сривовете, причинени вследствие земетресението на острова и ще се върнат на старите си позиции. В Toyota Motor са уверени, че могат отново да излязат начело в света по продажби, въпреки че все още GM и Volkswagen не са казали последната си дума.

Концернът Toyota Motor беше признат за световен лидер в авто-индустрията за 2008, 2009 и 2010 година, но остава далеч от короната за 2011.

Природните катаклизми в региона са една от основните причини повлияли сериозно на японското автомобилостроене, както за производителността, така и за лансиране на нови модели. В резултат на това за отиващата си година Toyota може да приключи със 7,9 млн продадени возила, като тази цифра включва и дъщерната компания Daihatsu. Това отрежда трето място за японците, след General Motors и Volkswagen.

Междувременно, благодарение на активната дейност на индийския и бразилския пазар, която се очаква през 2012 година Toyota може да счупи собствения си рекорд от 8 430 000 продадени автомобила, поставен през 2007. Амбициите за 2013 са още по големи. Тогава те планират, благодарение на съвместните усилия на Toyota, Lexus и Scion да реализират близо 9 000 000 бройки.

За момента General Motors и Volkswagen не са свалили картите на масата, така че техните планове за следващата година са все още в неизвестност. Дали ще объркат намеренията на Toyota предстои да разберем.

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    anonimen otkude izkopa tova zaklyu4enie?Porovi se v saitovete i ne pishi gluposti!Ako corolla,struvashta kato nova-32000 lv e kola shirpotreba, to ti si praven po kalup
  • #25
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Как тойота най-бавно се обезсценява а е на половин цена королата от Голфа на старо а нови са на почти едни цени? Ако това е най-бавно, Голфа значи изобщо не се обезценява което също не е вярно, може би Голф е най-малко обезценяващата се кола от колите ширпотреба.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сега и аз смятам че по-добра марка на старо е по-добре, но на старо имам предвид максимум 3г. Сега 13г. кола си е стара. Вярно Ес-класа кеф ще е но 13годишна нали се сещаш, че тепърва те очакват големите ремонти а точно на Ес-клас частите са много скъпи. Преди 3-4 години в сервиза на Мерцедес стоеше една прашасала Еска и приемчика ми каза тази Ес-класа собственика си я е купил за 40Клв. втора ръка, повредила се и ремонта и струвал 40К той обаче няма толкова пари да плати ремонта и да си я вземе.
  • #23
    2 rate up comment 4 rate down comment
    do shkodadgiyata ( преди 13 години )
    Ako ne znaesh da te svetna,4e Toyota NAI-BAVNO se obezcenyava t.e. durgi visoka cena na 2-ra, 3-ta i t.n. ruka.Skoro imashe podobna statiya,ama koi da 4ete
  • #22
    4 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    V tozi forum, s malki izklyu4eniya, vsi4ki sa goltaci i kompleksari s malki pishki i golemi nugdi.Dami se hvalish s 13 -godishen barutnik e vse edno da si vzemesh babi4ka za gena
  • #21
    14 rate up comment 6 rate down comment
    шкодаджия ( преди 13 години )
    Гроздето е кисело и за това на някои хора не им харесват мерцедеси, аудита,бмв, че дори и шкоди. Гаранцията за ръжда на бенц е 30 години, вярно е, че ако се стигне до сервиз положението не е хубаво, но и колата е взета много под цената, която първия собственик я е взел. Аз карам нова шкода, която е в гаранция и за сервизи не се тревожа. Със здраве да си я караш и безаварийна. А 13 годишната тойота е обезценена.... Вероятно за 5 000 си взимаш със всички екстри в най-горното ниво оборудване.
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Triforce,ne vinai sam bil saglasen s teb,no v momenta si prav, da ti e 4estita-a na oligofrenite tuk ,im ibi maikata.
  • #19
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Човек, аз не я купих, за да се гъзарея. Второ - ти го написа - вози хубаво. В Казанлък пътищата са ужасни. Мен ме устройва! За продажба - ами вечно моя или не, каквото, такова. Имаше лев, взех я, карам я. Това е. Като реша да я махам, набутвам се 3-4 бона и я махам. И тука си прав. Ама кефа цена няма. Кефа, да карам тази голяма кола е много по-голям от на БМВ 5, което карам даже в момента, че колата трябва да бъде прегледана. Вчера и Королата карах и ми стана лошо.Кефа цена няма!!!
  • #18
    12 rate up comment 11 rate down comment
    до: Triforce ( преди 13 години )
    Отдавна разбрах,че си доста глупав,но не мислех,че си чак толкова,та чак 13 годишен S320 да си вземеш!Нали се сещаш,че тази кола вече става вечно твоя.Ако тръгнеш да е продаваш ще си яко вътре,ако е караш и поддържаш още повече.Друг е въпроса,че колата е тегава,слаб двигател,ръждясва,скъпа поддръжка,ненадеждна и т.н.Все лоши неща.Единственото добро е че вози добре.Мен специално би ме било срам да се хваля с такъв автомобил,но за теб явно е гордост.Във вашето село може би ще си най-вървежен...
  • #17
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Ти гледаш техническите прегледи. Аз ти казвам, че влизам в колата, паля я и я карам. Колата вътре не тропа, не лопа. Шумът в купето е на минимално ниво, няма пластмаси да тропат, да дрънчат... супер е. Пиши каквото си искаш :)