IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Атаката на клонингите 2

Някои от по-популярните "модели близнаци"

Атаката на клонингите 2


Всеизвестен факт е, че повечето китайски автомобилни компании заемат и понякога дори копират едно към едно дизайна на европейски, японски или американски автомобили, които след това продават под собствената си марка.

Когато китайците откраднат дизайна на някой автомобил, настава голяма суматоха. От определена гледна точка обаче, утвърдените концерни са далеч по-големи имитатори...

Колите са масов продукт и за да се избият високите разходи по разработката и производството на даден модел нерядко се залага на така наречената „Стратегията на еднаквите части“. Всичко, което може да се използва повече от веднъж, влиза в максимален брой модели на даден концерн и дори в модели на други автомобилни компании. Когато един и същи автомобил се продава под две или повече марки на пазара, ефектът за производителя става още по-голям.

Вижте някои от по-популярните "модели близнаци" в галерията със снимки

0 от 500
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    znaq4 ( преди 14 години )
    извинете ме, но toyota и scion са една и съша кола.просто scion се прави ж сащ, както беше lexus преди 10 години. сега toyota решиха да я направятглобална марка.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Negur ( преди 14 години )
    снимката в галерията на маздата и форда не е за тук. Двете компаний имат вземане-даване. Едната притежава акции от другата. Не крадат дизаин един от друг, по-скоро споделят.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Схванах, да! Обаче ти май все още не схващаш :) Написано е - "От определена гледна точка обаче", което си е точно така ;)
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Достатъчно ми беше да прочета това:Всеизвестен факт е, че повечето китайски автомобилни компании заемат и понякога дори копират едно към едно дизайна на европейски, японски или американски автомобили, които след това продават под собствената си марка.Когато китайците откраднат дизайна на някой автомобил, настава голяма суматоха. От определена гледна точка обаче, утвърдените концерни са далеч по-големи имитатори...Сега схвана ли?
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти май не си чел текста?Колите са масов продукт и за да се избият високите разходи по разработката и производството на даден модел нерядко се залага на така наречената Стратегията на еднаквите части. Всичко, което може да се използва повече от веднъж, влиза в максимален брой модели на даден концерн и дори в модели на други автомобилни компании. Когато един и същи автомобил се продава под две или повече марки на пазара, ефектът за производителя става още по-голям.
  • #1
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Значи Аутомедия, много моля като преписвате нещо да вложите мисъл. Първо започвам с Ролс Ройс и Бентли, Преди ФВ да продаде Ролс Ройс на БМВ, Бентли е била собственост на Ролс Ройс и по-цял свят се знае, че единствената разлика в моделите им до тогава е само радиаторната решетка, това не е кражба на дизайн а политика на производитял надвете марки. Същото е и при Ауди-ФВ,Ланча-Крайслер,Шевролет-Опел,Мицубиши-Пежо и Ситроен които са на обща платформа а не крадена. Само Субару са крали като гледам.