IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford показа два хибрида C-Max

С тях американците ще се опитат да нарушат хегемонията на Toyota Prius

Ford показа два хибрида C-Max


Пресслужбата на Ford пусна информация за два нови хибрида на базата на C-Max. Те ще носят имената C-Max Hybrid и C-Max Energi. Първият от тях е традиционен хибрид, съчетаващ бензинов двигател и електромотор, докато вторият разполага с литиево-йонни батерии, които могат да се зареждат и от електрическата мрежа.

И за двата модела се използва 2.0-литров бензинов двигател, комбинирани с електромотор, чиято обща мощност е 185 к.с. От Ford подчертават, че основната идея е да се направи конкурентен автомобил на Toyota Prius V за американския пазар. Според твърденията на създателите на машината само на електричество Ford C-Max може да премине по-голямо разстояние от Prius. С напълно заредени батерии и пълен резервоар с гориво пък, пробегът на колата е по-голям от този на електромобила с удължен пробег Chevrolet Volt, като средният разход на C-Max Hybrid е 6 л/100 км.

Возилата са с 5 места, но отзад има място за още един ред седалки, които са прибрани в пода. Разполагат със система, с която може да се отваря багажника само при поставянето на крак под задната броня. C-Max Energi разполага и с нова мултимедийна система Sync, която показва на водача къде най-близо може да зареди батериите си, а също така и със системата Brake Coach.

Производството ще започне през втората половина на 2012 г. в завода на компанията в Уейн (Мичиган), където за целта бяха инвестирани над 120 млн.
 

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Прав си несъм ги карал ама ми е ясно Приус със 90к.с. колко ще върви с 200 кила батерии в багажника. сега в петото поколение ги вдигнаха на 130к.с. ама пак не е нищо. А в С-макс съм се качвал в хибрида естествено не съм и може и никога да не се кача но при положение че е със 185к.с. смятам че ще има порядъчна динамика. Нещо което при Приус навсякъде пише че е на много ниско ниво.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    На Анонимния,който защитава Форда му препоръчвам първо да се кази на двата автомобила,да ги покара на тест драйф и след това да говори глупости,защото си личи от всякъде,че не се е качвал на тези 2 автомобила и прави разказ по картинка.
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ми нали гледам снимките бе глупави ми човече. Освен това Приус винаги е бил тромав и с малка масксимална скорост, икономията му е само в града и това по-принцип си е градска кола.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хаха, откъде знаеш,че хибрида ще е същия,като трябва да му смъкват цената за да е конглокенстноспособен на пазара. Освен това какво като е 50 коня повече, ти знаеш ли колко ще тежи бе мислителю?
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми пич ти си много глупав евала, нямаш стигане. Концепт е хибрида а модела си е същия С-макс. Толкова ли си *** че не го разбираш? Качи се в един стандартен С-макс и му виж интериора, същия ще е и в хибридния, концепт е само хибридната система а че ще е по-бърз е логично като е с 50к.с. повече. Трябва да започнеш да мислиш и може и да започнеш да разбираш нещата.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как е по-красив,бърз и функционален или с по-добри пластмаси,като още е концепт и не е в продажба? Ти си доста смешен. Приус има чудесна пластмаса,качествена и стилна. Кади,Тигуан са супер зле.
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какъв тигуан бе пъпеш? Ясно съм написал че сравнявам интериора на С-мах с Приус. Ти неграмотен ли си или просто като няма какво да напишеш в защита и почваш да си ги видоизменяш нещата? За Кади съм писал!! Льольо Не за Зил 131 ти писах селски. Приус отвътре е с най-калпавата пластмаса, интериора е отвратителен и не знам на Кади какъв е ама едва ли ще е по-лош, просто защото по-лош интериор никъде досега не съм виждал. Не сравнявай Приус със С-макс, Форда е по-добър,красив,бърз и функционален.
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как ти хрумна на теб да сравняваш кола в продажба и изпитани характеристики с някакъв Форд концепт от неясното бъдеще и пожелателни характеристики. Тойота Приус има много качествен интериор, ти май си гледал някоя Джета ,правена в Мексико,а не Приус! А може и да си гледал пластмасово Кади или Тигуан,който е с пластмасовото табло на Голф Плюс.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как може да сравнявате C-Max с Prius? От към дизайн Фордака е много по-барнат отвън, отвътре пък пластмасите на Тойотката са толкова евтини, че сякаш са направени от стари касетки за домати. А интериора дървен, Фордака с много повече вътрешен обем. На всичкото отгоре е и с 50к.с.по-мощен и като го настъпиш поне ще усещаш че наема докато при Prius динамиката е най-слабото звено. Всъщност как изобщо на някой му хрумна да ги сравнява? Кон с магаре не се сравнява, 1 кон е много повече от 2 магарета.
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота няма конглокенция при хибридите.Много вече се отказаха и направо си плащат и взимат хибридната система на Тойота.