IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford показа два хибрида C-Max

С тях американците ще се опитат да нарушат хегемонията на Toyota Prius

Ford показа два хибрида C-Max


Пресслужбата на Ford пусна информация за два нови хибрида на базата на C-Max. Те ще носят имената C-Max Hybrid и C-Max Energi. Първият от тях е традиционен хибрид, съчетаващ бензинов двигател и електромотор, докато вторият разполага с литиево-йонни батерии, които могат да се зареждат и от електрическата мрежа.

И за двата модела се използва 2.0-литров бензинов двигател, комбинирани с електромотор, чиято обща мощност е 185 к.с. От Ford подчертават, че основната идея е да се направи конкурентен автомобил на Toyota Prius V за американския пазар. Според твърденията на създателите на машината само на електричество Ford C-Max може да премине по-голямо разстояние от Prius. С напълно заредени батерии и пълен резервоар с гориво пък, пробегът на колата е по-голям от този на електромобила с удължен пробег Chevrolet Volt, като средният разход на C-Max Hybrid е 6 л/100 км.

Возилата са с 5 места, но отзад има място за още един ред седалки, които са прибрани в пода. Разполагат със система, с която може да се отваря багажника само при поставянето на крак под задната броня. C-Max Energi разполага и с нова мултимедийна система Sync, която показва на водача къде най-близо може да зареди батериите си, а също така и със системата Brake Coach.

Производството ще започне през втората половина на 2012 г. в завода на компанията в Уейн (Мичиган), където за целта бяха инвестирани над 120 млн.
 

0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те и на Ролс-Ройс продажбите не са в топ-50...
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до: FORD MOTOR SPORT ( преди 12 години )
    Наистина има много глупави мъже,а един от най-глупавите си точно ти,който дори и на родният си език не умее да пише.Ако говорехми за спортни автомобили съм съгласен да гоним ускорения,резултати,бързина и т.н.Да обаче глупав човек,като теб няма как да го разбере,че хибридите имат съвсем друго предназначение.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    FORD MOTOR SPORT ( преди 12 години )
    kato mi govorite za ford 4e sa bavni me interesuva kak 1 mondeo 1.8 16v doga ot 0 do 100 za 11,7 i e 93g a tova prios4e za 10s i e 2000g mi e interesno xaaax palq4ovci mnogo glupavi maje ima tuka 4estno
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    неразбиращ до Приус ( преди 12 години )
    И защо,след всичко това продажбите на Приус не са поне в топ-50?
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Приус ( преди 12 години )
    Освен цикълът на Аткинсън и перфектната аеродинамика Приус разчита и на специална безстепенна скоростна кутия,която допълнително намалява разхода.Хем караш автоматик,хем разхода ти е нисък.Другите тези неща още не ги могат.Мъчат се,пробват различни варианти,дори и дизели да използват,но истинската реална,работеща и надеждна хибридна система е на Тойота.Да не забравяме и батериите на Тойота,които са черешката на тортата.Все още няма Приус със сменени такива.Всички работят безпроблемно до сега.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Приус ( преди 12 години )
    От Форд трябва много да се замислят за разхода на гориво,който на книга го докарват на 6/100,което е много и до някъде обезсмисля хибридната технология в случая по простата причина,че дизелите докарват по-малък разход.На книга разхода е толкова,но в действителност дали няма да е по-висок в което съм почти сигурен предвид,че нямат особен опит в хибридите.При Приус едно,че е най-аеродинамичният сериен модел в света също така ДВГ е с цикъл на Аткинсън,които неща подпомагат икономията.
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Приус ( преди 12 години )
    Само да те поправя БМВ,че първият Приус излиза на пазара през 1997 г.,т.е. преди 15 г.От тогава в Тойота само са подобрявали нещата,за да може сега да се радваме на едни наистина високотехнологични,надеждни,здрави и икономични хибриди.Докато другите ги мислеха за луди в Тойота се развиваха,за да дойде момента всеки автопроизводител да иска да направи хибрид.Само,че тези неща не стават ей така от днес за утре.Другите имат много път да извървят,за да станат конглокент на хибридите на Тойота.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    БМВ ( преди 12 години )
    Мисля че феновете на Форд се изхвърлят малко. Приус е от 10 години на пазара и просто работи, а този форд само на хартия. Айде по-скромно изчакайте да видим как ще се представя в реални условия и тогава с големите изказвания.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приус 0-100км. за 10 сек. не бих нарекъл тромав, като 60% от всички Фордове са по-бавни!
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тънката работа е ,че на Приус батериите тежат 30 килограма,а на Форд вероятно 300кг.