IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW впряга електричеството

В Детройт Volkswagen ще представи нов електрически концепт и Jetta Hybrid.

VW впряга електричеството

На автомобилното изложение в Детройт, което отваря врати през януари 2012 година, Volkswagen планира да покаже концептуален електромобил.

“Чистият концепт”, както го нарича Volkswagen, няма да е обвързан с нито един от познатите серийни модели на германския производител.

Той ще притежава уникален дизайн, но все пак у него ще може да се разпознаят някои характерни черти от Beetle. Създателите му предполагат, че това ще му придаде “приятелско” излъчване ще може да се разпознава като член на фамилията. За да няма грешки, те подчертават, че това няма да е електрически  Beetle.

Германският автомобилен концерн ще използва Детройското изложение и за да представи Jetta Hybrid, с която ще се опита да конкурира Toyota Prius. За този модел се знае единствено, че ще бъде оборудван с 1,4-литров турбо-мотор.

Все още не са потвърдени детайлите за неговите технически характеристики.  Все пак е известно, че VW Jetta Hybrid ще се появи на пазара, през ноември 2012 година.

Тагове: vw jetta hybrid
0 от 500
  • #33
    16 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    И ако си следиш писанията казваш че френския дизел е *** а инфинити ползва френски дизел следователно японския дизел е ***...
  • #32
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сега разбирам,че дизелите били за дърпане. Има толкова приятни бензинови мотори, та да се дърпаш с дизел. Това,че ти не си засекъл японски дизел да те дръпне, е твой личен опит, но не е меродавно изобщо за света като цяло. Пробвай да срещнеш Авенсис 2.2 D-CAT със 180 коня и те питам с кой по-точно TDI ще го дръянеш,защото Фолксваген нямат такъв в гамата си. А този Авенсис се продава от 2005 година, когато такъв Фолксваген дизел не съществуваше.
  • #31
    15 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Специално аз съм карал дизели TDI и не съм имал никакви проблеми..и съм се дърпал с доста коли дизелови не видях японски дизел да ме дръпне ,а това bmw е коман реал не е стария мотор..опела е срам за Германското автомобилостроене..та не знам как си правят измерванията но не им се получава нещо...
  • #30
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Infiniti e s Reno dizel. Отделно, тия лаишки тестчета нищо не показват.Няма как на хартия да лъжеш,защото измерванията се правят по еднаква процедура за всички. Германците имат лоши дизели.Старите БМВ-та 525 ТДС са трагични печки, Фолксваген си спря помпа-дюзите,които тракаха , а се чупеха като френски дизели. Опел и дизел да не говорим.Преди слагаха от Исузу. какво ги хвалиш ?!
  • #29
    15 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Добре че го каза точно тука Японеца постъпва глоквенската , на хартия винаги са много бързи обаче на пътя не се получава..последния пример който ми е пресен е bmw 525 d.163 к.с. от 2000 г. срещу Инфинити 3.0.дизел 240 к.с.на хартия 6.9.до 100 , дръпнахме ги на околовръсното двете коли вървяха заедно до към 120км после bmw-то започна леко да го откъсва...
  • #28
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сериозно си се объркал Авенсис 2.0D4D 124 к.с. 0-100км за 9.7 секПасат 2.0 TDI 140k.s. 0-100km. za 9.8 sek. Avensis 2.2 D4D 177к.с. 0-100км. за 8.5 сек. Пасат 2.0 TDI 170 k.s. за 8.6 сек. Кое им е спънатото по-точно на Тойота дизелите, даже са много бързи.
  • #27
    15 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Малко са им спънати дизелите, не еластични ,Германските образци са по-добри в това отношение...
  • #26
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Еми как да не са Авенсис дизел 4,5/100км. разход. Кое не му е конглокентното? Ярис дизел 3.8/100km. Първият 4-цилиндров дизел със 180 коня е именно D4D на Toyota.
  • #25
    15 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    То дизелите на Тойта са дизели колкото да кажат че имат дизел ,то трябва да е конглокентно способен...
  • #24
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Щом е псевдо-хибридна технология,защо БМВ се натиска да я купува. Явно си по-умен от немските инженери хахахахах:)