IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Avensis на Toyota

Идва в Европа в началото на 2012 година.

Новият Avensis на Toyota


Обновеният Avensis, който беше представен тази година във Франкфурт, ще стъпи на пазара в Европа в началото на 2012 година.

Автомобилът, както вече знаете, запазва пропорциите си, но получава нов, по-агресивен стил. Освен това обновеният Avensis има по-икономичен 2.0-литров дизелов двигател и намалени нива на шума. Както и досега, моделът е наличен във версии седан и комби.

Двете разновидности имат променена предница, вследствие на което дължината се е увеличила несъществено. Радиаторната решетка има три, вместо две напречни ребра, а въздушния отвор под нея се спуска надолу, под формата на трапец. Встрани от него са фаровете за мъгла, а светлините, които се разпростират към едрите калници създават впечатление, че колата е по-широка. Седанът се е сдобил и с нова задна част. Променени са бронята, лайсната и стоповете, които също разполагат с LED технология.

Ревизирани са също така окачването и кормилната уредба, а благодарение на промените в шумоизолацията и въздушните отвори, е намалено нивото на шум в купето.

Под капака на Avensis ще се поставят два бензинови и три дизелови двигателя.

2.0-литровият дизелов 2.0 D-4D е преработен. Сега той генерира 124 к.с. и демонстрира средно потребление на гориво от 4.5 л. /100 км. при седана и 4.6 л. /100 км. при комбито.

Налични са и 2.2-литровия D-4D с мощност 150 к.с., 2.2-литровия D-CAT със 177 к.с., 1.6-литровия бензинов със 132 к.с. и 1.8-литровия бензинов двигател със 147 конски сили.

Всички двигатели предават мощността си посредством шест степенна механична скоростна кутия. Дизеловият, развиващ 150 к.с. може де се съчетае с шест степенна автоматична трансмисия. CVT трансмисия се предлага за бензиновия със 147 конски сили. Новост е автоматичното задействане на спирачката, когато водачът изключва запалването.

Нивата на оборудване са три: Avensis, Life и Executive. В базовата версия има седем въздушни възглавници, 16-цолови стоманени джанти, електрически предни стъкла, климатик и радио CD с USB порт.

2.2 D-4D е „обута“ със 17-инчови алуминиеви джанти и има стандартно новата информационно-развлекателна система с 6.1-инчов сензорен екран Toyota Touch, камера за задно виждане, клматроник, фарове за мъгла, круиз контрол, автоматични светлини и чистачки и електрически сгъваеми огледала.

На ниво Executive материалите в обзавеждането добиват все по-изтънчен и ексклузивен вид. Новата инфо-развлекателна система Toyota Touch е една от най-интересните придобивки. Като опция нейните функции може да бъдат увеличени с навигация,  информация за трафика, предупреждение за скоростта, Bluetooth и телефон. В зависимост от поддръжката на интеренет  системата осигурява достъп до Google, като резултатите от търсенето се прехвърлят в навигационната система. Налична е функция за изпращане и получаване на SMS съобщения и опция за информация на цените на горивата, времето и свободните места за паркиране. В допълнение, има приложение за Facebook. Touch & Go Plus е още една стъпка нагоре и предоставя гласов контрол, изчисление на времето за пътуване и др. опции.

Цените на Avensis в Европа ще се запазят на досега познатите нива, като ще започват от €22 700.

0 от 500
  • #10
    19 rate up comment 11 rate down comment
    TUV ( преди 14 години )
    Моля всички които плюят Тойота да погледнат доклата на TUV в Германия за 2012, за да разберът къде са класирани любимите им модели и марки и къде тойотите. Що се отнася до Хюндай моделите им също са след средата на статистиката. Това, че пишат че концерна це развива много бързо, не означава, че са решили проблемите си с качеството.
  • #9
    15 rate up comment 17 rate down comment
    фен на марсианското ( преди 14 години )
    и кое точно е новото на това съоръжение ?вън . вътре ? двигател ??? кое ???тия от тойота са в огромна безидейна дупка вече повече от 10 годинижалка работасамо сервизни акции им дай да си оправят бакиите !*** !
  • #8
    8 rate up comment 17 rate down comment
    ПРИЕМЧИКА ( преди 14 години )
    ФРЕНСКИ ***
  • #7
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хмм, странно кой Голф от 90-те, та макар и половин тон и повече по-лек от този Авенсис е имал някога среден разход 4.5/100! Най-новият Пасат няма дизел с по-нисък разход освен тромавия и абсолютно неподходящ за голям автомобил 1.6 ТДИ 105 к.с., но това е несериозен двигател,освен ако шофьора не е от старчески дом.
  • #6
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо до speedart ( преди 14 години )
    Ми то Алдитата са за това да возят лаина.Друго от тия пумиини ями не става.
  • #5
    22 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Новия Хюндай i40 направо ги тръшна в земята японските легени на Тойота. Мачка ги в дизайн, интериор, екстри, двигатели..
  • #4
    16 rate up comment 28 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Това ли е новият модел...е японците са си друго коренно различен от стария..завършен лайновоз а Дошо..то на село трябва лайновоз за септичната яма..
  • #3
    12 rate up comment 37 rate down comment
    до Дошо ( преди 14 години )
    И те по стъпките на VAG Доше. Само нямат двигатели-тези са на нивото на Golf,ама от 90-те год.Ама като почнат да получават дизелите от BMW,ще се оправят.
  • #2
    29 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Добър автомобил на добра цена.
  • #1
    26 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    В заглавието пише Новият.....а в статията обновеният...........да ви .....на клавиатурите