IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo V60 Plug-In Hybrid идва още догодина

Хибридното Volvo харчи по 2,3 литра дизел на 100, ускорява от място до 100 км/час за 6 секунди и може да се зарежда в контакта

Volvo V60 Plug-In Hybrid идва още догодина


Volvo предостави дълго чаканата информация за новия V60 Plug-In Hybrid. Това е първият автомобил в света задвижван с дизел и електромотор, който се зарежда с контакт в ел. мрежата.

Според плановете, продажбите на ултра-икономичното комби в Европа трябва да започнат през следващата година на цени от около 50 000 евро.

Новият дизелово-електрически V60 Plug-In Hybrid разполага с 2.4-литров, пет цилиндров турбодизелов двигател. Мощността му от 215 к.с. и 440 Нм максимален въртящ момент се предават към предните колела, посредством шестстепенна автоматична трансмисия. Дизеловият агрегат може да работи съвместно с електромотор, чиято мощност е 70 к.с,  захранва се от литиево-йонна батерия, с капацитет 11.2 Квч. и предава своята тяга към задните колела.

Така, когато работят двата двигателя автомобилът изпълнява хибридната си свързаност "чрез пътя“, увеличавайки безопасността, чрез ефективността от задвижване на всички колела. За да се постигне максимална ефективност, удовлетворение и икономия на гориво се предлагат три различни режима на управление: Pure (само ел. мотор), Hybrid или Power.

В Pure режим колата се захранва единствено от електрически си мотор, като е възможно да бъдат изминати около 50 км., без вредни емисии и разход на гориво. Пробега зависи от терен, климат и стил на шофиране.

Hybrid е стандартния избор при потегляне на път. Дизеловият двигател и електрическият мотор си сътрудничат, за да се гарантира оптимален баланс между удоволствие от шофирането и икономичност. Пробегът с един резервоар на дизел и напълно зареден акумулатор е около 1050 км.

В режим Power технологията е оптимизирана, така че автомобила да използва максималната си възможна мощност. Дизеловият двигател и електрическият мотор възпроизвеждат общо 285 к.с. и въртящ момент от 639 Нм, което е достатъчно за ускорение на V60 от 0-100 км/ч за само 6.2 секунди.

По време европейските тестове автомобилът е демонстрирал разход от 2,3 литра на 100 км., въпреки, че тази данни са малко относителни, в зависимост от условията на теста.

Интериорът на V60 Plug-In Hybrid е с черна кожена тапицерия, с контрастни шевове и инкрустации от синьо-сиви дървени детайли.

Volvo V60 Plug-In Hybrid вероятно няма да се предлага в Америка. Хибридите на Volvo в Америка ще ползват бензиново-електрическа хибридна система и няма да се изграждат върху платформата на комбито V60, а по-скоро на кросоувъра XC60.

Тагове: volvo v60 plug-in hybrid
0 от 500
  • #11
    33 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Разходът е сметнат по стандартния евро цикъл - 7 км. градско + 4 км. извънградско в лабораторни условия. Т.к. подобни автомобили ги тестват със заредени акумулатори, голяма част от цикъла (вероятно цялото градско) се минава в електрически режим. Извънградското едва ли, т.к. е между 90 и 120 км/ч. Като се усредни се получава 2.3 разход, но това е малко подвеждащо. Вероятно про по дълъг пробег ще харчи около 5-6 градско (вместо 9-10), а ако го зареждаш често - 0. Извънградско като нормално D5.
  • #10
    33 rate up comment 5 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Ей ти на Шевролет разхода:http://***.automedia.bg/news/article_7624.htmlКолкото до Волвото,то все още няма реално измерен разход,а само някакви рекламни предложения с пожелателен характер.Цитат:...тази данни са малко относителни, в зависимост от условията на теста.Как разбра какво ще има базово,като колата още не е произведена.Аман от специалисти ей!Те производителите още не знаят,а наш *** знае.Също така за сигурността на Волво говори в минало време.Те вече не са това,което бяха.
  • #9
    41 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Шевролет Волт започва с цени от 80 000лв. в България. Разхода не виждам къде е по-нисък от Шевролет го дават 3,8 литра на 100км. конските сили на Шеви Волт са само 150, срещу почти 300к.с. за Волвото. Ускорението на Шевролета е 10 секунди на Волвото е 6 секунди. Освен това Волвото е базово със система която сама спира при опасност от сблъсък а това при Волт дори не се предлага като екстра. Като добавим че Волво е марка която предлага пословично висока сигурност. Волвото е по-доброто предложение
  • #8
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Преди повече от 15-20 г. Волво правеха наистина много здрави,надеждни и безопастни автомобили.От тогава обаче са пълна трагедия.Цените много високи,надеждност,като на Форд,т.е.никаква,а подръжката майката си трака,по-скъпа от на МБ и БМВ.Правят си реклама на нещо,което още не е слязло от конвейра.Дано да са успели да ги постигнат реално резултатите за които пишат,но много ме съмнява.Цената на автомобила е нереално висока.Шевролет Волт хем е по-евтин,хем гори по-малко.За какво си говорим...
  • #7
    36 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По време европейските тестове автомобилът е демонстрирал разход от 2,3 литра на 100 км., въпреки, че тази данни са малко относителни, в зависимост от условията на теста.В крайна сметка колко му е разхода,ама реалния,а не този,който е направен в нереални и най-оптимални условия за постигане на най-нисък разход,който в действителност ще е поне х2.Иначе евала на Волво за ентусиазма,но с тази цена на колата не ги виждам какви продажби ще имат.А и като ги знам последните години колко са здрави..
  • #6
    39 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 12 години )
    Кое е китайско във волво.Или и ти си от ония дето твърдят, че бугати, бентли. ламборгини и порше са фолцваген с друга емблема.
  • #5
    36 rate up comment 2 rate down comment
    DrGreenthumb ( преди 12 години )
    Интересно на една от снимките в галерията ясно си личи емблема - D6.Вероятно догодина моделът ще излезне с модернициран редови 5 цилиндров дизел с повече от 215 к.с както досегашния. С D6 вероятно Volvo искат да кажат, че двигателят ще има силата на 6-цилиндров дизел. Такива индикации се използват вече от BMW - настоящата 528 - 4 цил. двулитров турбо двигател и 4.0d - три литров дизел, но с мощност като за 4-литров 8 цил.
  • #4
    35 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Имидж и Волво..?!Все пак говорим за китайска марка и чисто китайска технология.Извинявай,ама това не е имидж.
  • #3
    35 rate up comment 2 rate down comment
    Автор: ( преди 12 години )
    По-добри..едвали.Това е единствената марка която предлага това за което клиента плаща - без доплащане за имидж и прочее . Лични впечатления и наблюдения...оле!
  • #2
    36 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всички щяха да са пуснали такива и по-добри хибриди,ако цената си заслужаваше.Надценката не се избива с разхода на горива и след 40 години.Да не говорим за обслужването.