IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo V60 Plug-In Hybrid идва още догодина

Хибридното Volvo харчи по 2,3 литра дизел на 100, ускорява от място до 100 км/час за 6 секунди и може да се зарежда в контакта

Volvo V60 Plug-In Hybrid идва още догодина


Volvo предостави дълго чаканата информация за новия V60 Plug-In Hybrid. Това е първият автомобил в света задвижван с дизел и електромотор, който се зарежда с контакт в ел. мрежата.

Според плановете, продажбите на ултра-икономичното комби в Европа трябва да започнат през следващата година на цени от около 50 000 евро.

Новият дизелово-електрически V60 Plug-In Hybrid разполага с 2.4-литров, пет цилиндров турбодизелов двигател. Мощността му от 215 к.с. и 440 Нм максимален въртящ момент се предават към предните колела, посредством шестстепенна автоматична трансмисия. Дизеловият агрегат може да работи съвместно с електромотор, чиято мощност е 70 к.с,  захранва се от литиево-йонна батерия, с капацитет 11.2 Квч. и предава своята тяга към задните колела.

Така, когато работят двата двигателя автомобилът изпълнява хибридната си свързаност "чрез пътя“, увеличавайки безопасността, чрез ефективността от задвижване на всички колела. За да се постигне максимална ефективност, удовлетворение и икономия на гориво се предлагат три различни режима на управление: Pure (само ел. мотор), Hybrid или Power.

В Pure режим колата се захранва единствено от електрически си мотор, като е възможно да бъдат изминати около 50 км., без вредни емисии и разход на гориво. Пробега зависи от терен, климат и стил на шофиране.

Hybrid е стандартния избор при потегляне на път. Дизеловият двигател и електрическият мотор си сътрудничат, за да се гарантира оптимален баланс между удоволствие от шофирането и икономичност. Пробегът с един резервоар на дизел и напълно зареден акумулатор е около 1050 км.

В режим Power технологията е оптимизирана, така че автомобила да използва максималната си възможна мощност. Дизеловият двигател и електрическият мотор възпроизвеждат общо 285 к.с. и въртящ момент от 639 Нм, което е достатъчно за ускорение на V60 от 0-100 км/ч за само 6.2 секунди.

По време европейските тестове автомобилът е демонстрирал разход от 2,3 литра на 100 км., въпреки, че тази данни са малко относителни, в зависимост от условията на теста.

Интериорът на V60 Plug-In Hybrid е с черна кожена тапицерия, с контрастни шевове и инкрустации от синьо-сиви дървени детайли.

Volvo V60 Plug-In Hybrid вероятно няма да се предлага в Америка. Хибридите на Volvo в Америка ще ползват бензиново-електрическа хибридна система и няма да се изграждат върху платформата на комбито V60, а по-скоро на кросоувъра XC60.

Тагове: volvo v60 plug-in hybrid
0 от 500
  • #21
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това го прати на Аутобилд.Там същия този модел беше последен по всички технически показатели.
  • #20
    34 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    За доволността:http://***.automedia.bg/news/article_13385.htmlСигурността не е легенда, сега си е още напълно актуална:http://***.automedia.bg/news/article_13085.html
  • #19
    33 rate up comment 3 rate down comment
    до RS1600 ( преди 12 години )
    Дрън,дрън!Започна да си измисляш,все тая.Хората са прочели на кое място е волвото,на последно.
  • #18
    35 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    На кой последен тест? На този, на който пък беше на първо място по отношение "Удоволствие"? Не си единствения читател на АБ.
  • #17
    34 rate up comment 6 rate down comment
    до RS1600 ( преди 12 години )
    Едно е да ти се иска да е така,друго е истината.Волво не само изглежда китайски,то е китайско от всякъде.Но може и да е за добро.На 6-7 годишни V40 таблата им се драскат с нокът,легенена пластмаса.Дано китайците ги вкарат в правя път.На последния тест на АБ,волвото беше последно от всички участващи.
  • #16
    36 rate up comment 3 rate down comment
    за 123 ( преди 12 години )
    Ох малиии жив трябва да те оплачат сельооо. Бай Ганьоооо не се озъртай за други *** ти си единствения. Ето да прочетеш какво предлага Volvo V60 като екстри и и какво серийно, все са неща които в Шевролет не са чували че съществуват а какво остава да ги предлагат:http://***.***/article?id=301041
  • #15
    40 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Анонимен, много си далече от истината. Това Волво е проектирано във Швеция от Европейци, при това още преди марката да бъде купена от Geely и се произвежда се в Швеция. Много по-малко китайско е от маратонките, които носиш и компютъра, който ползваш, за да пишеш тия небивалици.
  • #14
    35 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "...въпреки, че тази данни са малко относителни...".Доста са относителни.Такова комби дизелово,ще харчи по същия аршин 4.7/100,но ще струва около 32 000 евро.18 000 евро разлика в цената никога няма да се избият от разликата в разхода.Да не говорим,че на 5-тата година като броиш 4000 евро за нови батерии,картинката окончателно ще се ***.За това само китайска фирма може да пусне такава безмислица.
  • #13
    36 rate up comment 2 rate down comment
    до 123 ( преди 12 години )
    Да това е среден разход но по-принцип реалния разход е между 3,1 и 3,8 литра за Волта при извънградско шофиране а при градско е безсмислица тъй като и при двете коли разполагаш с 50км. пробег само на електричество. Така че от там е и заблудата при Волта в така наречения среден разход. А за *** шегата ти е ***, това че си невеж не прави останалите *** а просто подчертава твоето невежество. Прочети го сам след 2009г. абсолютно всички модели на Волво Ес и Ве 60 са серийно с тази система.
  • #12
    35 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Volvo е собственост 100% на комунистически Китай,като и да го извъртате.50 000 евро за китайска маратонка,не благодаря!