General Motors започва да гради нов имидж на Chevrolet, с цел да продава все повече автомобили от марката извън САЩ. Надеждата е  Chevrolet да се превърне в световна марка, каквито са Toyota или Volkswagen.
Вицепрезидентът на GM по продажбите, Джон Мидлбрук заяви, че е въпрос на време тази нова стратегия да бъде реализирана. През миналата година Chevrolet продаде по света общо 4.3 милиона автомобили, като 2.8 милиона или 65% са продажбите в САЩ. Ако успее да запази сегашните продажби в САЩ и повиши световните си продажби до 50% от общите, тогава Chevrolet наистина може да се нарече световна марка с продажби около 6 милиона автомобила годишно. За да стане това е необходимо всеки нов модел да бъде настроен към пазара на който ще се продава и в същото време да се запази общ имидж на марката. „Това е нещо, което малко от производителите могат, а тези които го правят наистина стават световна сила", казва Ребека Линдланд, анализатор в отрасъла.

Сега най-големият пазар на Chevrolet извън САЩ е Латинска Америка. Там се продават 87% от автомобилите на марката реализирани извън САЩ. Затова сега усилията на Chevrolet ще бъдат насочени за популяризиране на марката в Европа и Азия. Проучване на GM показва, че близо 90% от европейците знаят марката Chevrolet, но едва 3% знаят нещо конкретно за автомобилите от тази марка.