IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

ЖЕНЕВСКАТА САМОДЕЛКА ИЛИ КАК ОТ VOLKSWAGEN ДА НАПРАВИШ КОНЦЕПЦИЯ НА LADA

На автомобилния салон в Женева АвтоВАЗ представя новата концепция Lada-C. Първите реакции бяха положителни, в смисъл, че най-после от руската фирма пускат нов, концептуално различен модел от досегашната безвъзвратно остаряла продукция.

ЖЕНЕВСКАТА САМОДЕЛКА ИЛИ КАК ОТ VOLKSWAGEN ДА НАПРАВИШ КОНЦЕПЦИЯ НА LADA
След появата на първите фотографии на концепцията обаче, няколко руски интернет сайта подложиха колата на унищожителна критика, като обявиха, че тя е създадена чрез компилация на различни части, главно на автомобили Volkswagen и Audi. В Automediapro ви представяме написаното в сайта Lenta.Ru без коментари. „Още като видяхме новата Lada-C у нас се появиха съмнения относно оригиналността на автомобила и частите от които той е направен. Според убеждението на членовете на нашата редакция, при създаването на „новата концепция" на ВАЗ просто са разглобили няколко автомобили Volkswagen и Audi и от тях са сглобили Lada C. За да не сме голословни представяме снимки на концепцията Lada C, и на автомобилите, които според нас са станали „донори". Повечето от участвалите в обсъждането имат общо мнение, че в основата на „новината" на АвтоВАЗ е серийния автомобил Audi A3. Централната част и особено страничните врати просто не се отличават от немския хечбек. Габаритите на двете коли си приличат - дължината се различава с 5 мм, а широчината със 7 см. Разликите при това се обясняват с различните брони и различните колесни арки. Интериора на автомобила ни дава още по-голяма увереност в нашата правота. Волана определено е на А3. На А3 е и челното стъкло. Като цяло общата архитектура на таблото при Lada-C напомня Audi. За разнообразие отделните прибори по него са взети от Volkswagen Caddy. От версията с три врати на Volkswagen Golf новата Lada е взела седалките, ръчките на вратите, подлакътниците разположени на вратите  и регулирането на външните огледала. От Golf е и мултимедийната система на централната конзола. В Lada C има и „оригинални" решения главно по оформянето на предната и задна части на автомобила. Но дали е така? Отпред автомобилът определено напомня на  Volkswagen Iroc, а отзад на Volvo C30 и Fiat Stilo. Шефовете на АвтоВАЗ уверяват, че за създаването на концепцията са били нужни 6 месеца. При това казват, че 60% от детайлите на автомобила са нови, както е нова и платформата. Освен концепцията, в Женева от ВАЗ представят и новата си емблема. Вярно е, в нея не намерихме сходство с тези на Volkswagen и Audi.
P.S.
Редакцията на Auto.Lenta.Ru не знае колко фолксвагени и ауди са пострадали при създаването на Lada C".
0 от 500