IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW

Японците са се насочили най-вече към 2.0-литровия агрегат със 184 к.с.

Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW


Японският вестник Nikkei съобщи, че автомобилите Toyota, предназначени за европейския пазар, съвсем скоро ще бъдат оборудвани с немски дизелови двигатели. Азиатската компания се е насочила най-вече към двулитровия агрегат на BMW с мощност 184 к.с., който познаваме от новата 3-series (F30).

Ръководството на Toyota счита, че покупката на двигател от баварците е далеч по-изгодна инвестиция, отколкото разработването на нов агрегат. Според японците подобен ход ще повиши сериозно интереса към автомобилите на компанията.

Двигателят на BMW ще бъде слаган на Avensis, Rav-4 и, най-вероятно, и на Auris.

Твърди се, че в замяна Toyota ще даде достъп на BMW до хибридните си технологии.

От компанията съобщиха още, че производството на Auris ще бъде съсредоточено в завода на Toyota във Великобритания, за което ще бъдат инвестирани допълнително 256 млн. евро. Сега този модел се прави и в Турция, където място му ще бъде заето от Corolla.

Причината за този ход е, че в Източна Европа има по-голям интерес към седани, докато в Западна Европа се търсят повече хечбеци.

Тагове: BMW Toyota
0 от 500
  • #75
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Добре че бяха немците че изобретиха дизеловия мотор, че в Япония още щяха да си карат колелетата!
  • #74
    0 rate up comment 4 rate down comment
    ами ( преди 14 години )
    ами така е не може всички да са добри като ФВ във всичко.
  • #73
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Празноглави фенчета на немските каруци, къде технологично щяха да са ви умрелите дизелчета ако не бяха Тойота да направят първия комън рейл, а? Щяха още да си тракат с помпи/дюзи и да бълват облаци сажди. Жалките нещастни дрисльовци.
  • #72
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    dog помиярче ***,яд ли те е?Ще се сцепиш май от завист,че двете компании ще си сътрудничат.Също така не забравяй,че японците ще правят таблата и вътршното оборудване на повечето немски марки.Ами ти тогава направо ще полудееш от злоба.Хахаха,продължавай все така да ни веселиш!По-голям *** от теб няма.
  • #71
    9 rate up comment 11 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    Най-накрая тойота ще имат един читав двигател, разбира се взет на заем от друга компания! Браво!
  • #70
    12 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    всички пропускате че японците ще дават хибридни технологии в замяна. това го пише и по западните сайтове. един е добър в едно, друг в друго. всичко е нормално.
  • #69
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    ка 52 алигатор - "особено ако говориме за D4D на тойота". Моля те, дай технически данни, тестове или нещо, на което да ти повярваме :) Ама наистина те моля, защото знам как работи D4-D и знам как работи мотора на БМВ. Чакам данните!
  • #68
    6 rate up comment 8 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Изчетох коментарите преди мен и трябва да ви кажа че ПО-*** от Японския фен няма....те са в състояние да кажат на черното бяло и да си повярват....
  • #67
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Виждаме какви дизели имат...сигурно искат да вземат мотора от БМВ, защото техните просто са безпроблемни...те Тойота са най-добрите...*** карайте си тойотките с дизели на БМВ или на ток...ние ще си караме гадните немски бракми и ще ВИ завиждаме!Пожелавам на всички, които са привърженици на японските автомобили "ЦЯЛ ЖИВОТ НА ДРУГА КОЛА ОСВЕН НА ЯПОНСКА ДА НЕ СЕ КАЧВАТ"!
  • #66
    10 rate up comment 5 rate down comment
    blago ( преди 14 години )
    Като си купувах първия дизел всички ми говореха: на първо място е японският дизел, след него е френския. Все още смятам, че е така. На БМВ харесвам 3.0Д и смятам, че е доста успешен щом го слагат на всичките си модели. Не вярвам Тойота да са взели прибързано решение и щом го правят това нещо, значи има за какво. Съмнявам се да им излезе по-евтино, значи остава надеждността.