IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GT 86 - Новото спортно купе на Toyota

Машината ще стъпи на пазара в средата на следващата година на цени от около 60 000 лева (Видео).

GT 86 - Новото спортно купе на Toyota


Новата спортна Toyota със задвижване към задните колела е факт. След няколко концептуални модела, японците най-накрая разкриха информация и снимки от серийния модел.

Той получава името Toyota GT 86 и ще бъде официално представен след два дни на автомобилното шоу в Токио. Спортното купе със задвижване към задните колела ще стъпи на пазара в Европа в средата на следващата година на цени от около 60 000 лева.

Toyota GT 86 се спряга като наследник на култовата Corolla AE-86 и е обща разработка на Subaru и Toyota. Машината ще се предлага с емблемите на Subaru и Toyota, както и на Scion, но само на пазара в САЩ.

Под капака на GT 86 се поставя 2.0-литров атмосферен боксер двигател със системата за впръскване на горивото D-4S на Toyota. Той генерира мощност от 200 к.с. при при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин.

Автомобилът ще се предлага с ръчна трансмисия с шест степени или с автоматична със същия брой предавки.

Все още не са съобщени динамичните показатели на колата, но очакваме максималната скорост на движение да достига 250 км/час, а упражнението 0-100 км/час да отнема под седем секунди.

Toyota GT 86 обещава да предложи отлично поведение на пътя, благодарение на ниския център на тежестта (475 мм) и разпределението на масите между предния и задния мост в съотношение 53 / 47.

Размерите на колата са: 4,240 мм дължина, 1,285 мм височина, 1,775 мм широчина и 2,570 мм междуосие, които я превръщат в най-компактния четириместен спортен автомобил на пазара.

Очаквайте още снимки и подробна техническа информация през следващите два дни.


 

Тагове: subaru brz ft-86 toyota gt 86
0 от 500
  • #88
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
  • #87
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Карайси, някой да ти пречи:)))
  • #86
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да ти кажа, предпочитам да карам "безлична" спортна кола с централноразположен двигател и задно предаване пред супер расов хот-хеч с предно.
  • #85
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това са безлични автомобили
  • #84
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама вярно ли Тойота никога не са показвали "расов спортист"? Ами MR-2? Ами Супра? А, чакай, забравих - те не са расови. Друго си е някое Сироко с предно предаване.
  • #83
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойотата е толкова спортист колкото ти си самурай.
  • #82
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Къде пък сравни това нещо с Мустанг! Ти в час ли си!
  • #81
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Готина тойота, пълен смях бе батко. Знаеш ли че тойота никога не са показвали автомобил който вдъхновява, расов спортист, никога ама никога! Готина може да е само в ума на промитите мозъци от тъпите реклами на този бранд!P.S. Кажи кой модел на Тойота е красив, че не се сещам да имат такъв.
  • #80
    17 rate up comment 3 rate down comment
    самурай ( преди 12 години )
    Някой недоносени *** веднага почнаха да сравняват готината Тойота с Сироко..Все едно кон с магаре.На Сироко когато му направят задно,такъв баланс между двете оси,като го олекотят поне малко и му смъкнат малко центъра на тежеста да се обадят да ги сравняваме!Японците за пореден път показват как трябва да се правят нещата.Вместо да плюете се радвайте,че ще има от скоро още един красив автомобил по пътищата.
  • #79
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ооо, добре ,че Сирокото е по-модерно, с Голфовото табло вътре и безличния външен дизайн.