IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петте коли за истински мъже

Тези машини покориха пътищата по света, а и не само тях

Петте коли за истински мъже

Всички обичат суперколите. И затова когато Porsche добави 10 к.с. към свой модел или Lamborghini отреже покрива на някоя от машините си, това предизвиква огромен възторг у всеки запален любител на автомобили. Има обаче коли, които стоят на по-високо ниво от тях. Те не могат да се похвалят с разкош и висока скорост, но са задължителни за истинските мъже, поне според тази класация. Ето ги.

5. Chevrolet Suburban



Този 6.5-метров звяр на Chevrolet е познат на всички, които се интересуват от автомобили. Първият Suburban слиза от конвейра още през 1935 г. и с годините се превъърща в един от най-популярните модели на марката.

Сегашният модел е отромен всъдеход с 3 реда седалки и с V8 двигател. На височина и широчина той е идентичен с не по-малко популярния Chevrolet Tahoe, но на дължина го превъзхожда с половин метър. Именно това дава възможност за място за още трима пасажери.

Този SUV остава по-популярен от огромните фургони, които имат възможност за превос на още повече пътници. И няма как да бъде другояче, защото машината се използва не само от обикновени хора, но и от служби като американската полиция, пожарната и даже като линейка. Дори тайните служби на САЩ имат подобна кола, с която возят президента на страната. Едно от най-популярните казина в Лас Вегас - Hard Rock, пък разполага с цял парк от този модел за своите VIP-клиенти.

4. Ford Bronco



Произвежданият от 1966 до 1996 година Bronco се превърна в една от иконите на автомобилната индустрия в САЩ. Най-важното му качество е неговата функцоналност и надежност.

Платформата 4х4 F-серия, на която е направен, си извоюва репутацията на най-добрата на пазара на големите всъдеходи. Още с пускането си на пазара Ford Bronco спечели сърцата на потребителите с невиждани за времето си функции като климатик, круиз-контрол и кормило, което може да се нагласява допълнително. И всичко това е направено на по-късна колесна база, което го прави отличник не само на пътя, но и извън него.

Bronco окончателно се превърна в култова кола на 17 юни 1994 г., когато цял свят можеше да гледа директно как заподозрения за двойно убийство О. Джей Симпсън (бивша звезда в американския футбол, а по-късно и актьор) е преследван по улиците на Лос Анджелис от над 20 полицейски автомобили. Които не успяват по никакъв начин да спрат неговия Bronco. Екшънът бе гледан от 95 млн. души. Две години по-късно – на 12 юни 1996 г. последният Bronco слиза от конвейра на Ford.

3. Land Rover Defender



Много трудно може да се прецени влиянието на Defender в автомобилната история. Именно този автомобил е в основата на откриването на много непознати кътчета от нашата планета.

Първият Defender се появява пред света през 1983 г. и постепено си извоюва репутацията на най-добрият автомобил, който се движи извън нормалните пътища. Затова и никак не е учудващо, че именно той е първият представител на автомобилната цивилизация, който стига до затънтени места в Южна Америка и Африка.

Не бива да се забравя и неговата популярност във въоръжените сили на редица държави. Англия, Германия, САЩ, Израeл - това са само част от страните, чиито армии разчитат на Defender. Да не говорим, че той е жизненоважен за организации като ООН и Червения кръст, например.

Сега и на тази машина и предстои модернизация. Настоящият вариант се произвежда от 1990 г., а през 2011 г. видяхме концептът DC100, който ще трябва да го наследи. Дали ще има неговите качества, предстои да разберем.

2. Mercedes-Benz G500



Първоначално планиран като всъдеход за нуждите на армията, G-клас се появява на пазара през 1979 г, за да стане легенда в своя крас. Година по-късно Geländewagen или G-Wagen вече вози Папата, а през 1983 г. печели рали „Париж-Дакар”.

Автомобилът има и още едно уникално постижение – през 2006 г. с него филмов екип стига до най-студената част на Сибир, при това през зимата. Нещо немислимо за друга кола. Обикновеният G500 преминава почти 19 000 км без нито една повреда при температури, достигащи минус 55 градуса.

Бронираният Geländewagen получава името G-Guard. Поставените от завода средства за защита позволяват на машината да издържи не само обстрел от автоматични оръжия, а дори и на взирвни устройства с по-малка мощност. Затова и е много разпространен сред политици и богаташи. Точно 32 полицейски служби по света разполагат с Geländewagen за своите операции.

1. Hummer H1



Първият и последен истински Hummer. Построен е на базата армейското Humvee през 1992 г. и е в основата на моделната линия Hummer. Името си H1 получава през 1999 г., когато GM обявява, че пуска на пазара H2, който обаче е на платформата на Chevrolet Tahoe.

Своята популярност Hummer H1 дължи на снимките от операция Пустинна буря, както и на бившия губернатор на Калифорния и филмова звезда от Холивуд Арнолд Шварценегер, който има няколко подобни машини в гаража си.

Hummer H1 съвсем малко се отличава от своя „батко” Humvee. Елементи като спирачки, преден и заден мост, рама и каросерия са напълно идентични. Този звяр обаче печели не само със страшния си вид, а с това, че осигурява висок комфорт, дори когато се движите извън нормалните пътища.

H1 е стабилен благодарение на голямото пространство между колелетата. Той е способен да премине водна преграда с дълбочина 76 см. и да прескочи препиятствия от 56 см. Пътният му просвет е 41 см.

През 2006 г., последната в която бе произвеждан H1, бе пусната в продажба лимитирана серия Hummer H1 Alpha. Основното при нея е по-мощният двигател, който достига 300 к.с. Другите изменения са използването на специална стомана в рамата, по-мощна кормилна уредба, нова система за преработка на горивото, нови филтри и електронна система.

0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    коко ( преди 10 години )
    ама моля ви се като нямате пари да си купите такава кола ви е яд а .аз обаче си карам моя мерцедес бенц джи класа и ми дреме за вас *** ха ха ха .
  • #26
    2 rate up comment 4 rate down comment
    белята ( преди 12 години )
    Голяма тъпотия.На базата на какви критерии на класирани тези возила? Ако според автора истинския мъж трябва да кара офроуд машина по пътищата то в класацията ги няма основните представители на този клас, а G-класата трябва да се представя от модификациите с по малко електроника, 500 и amg55 са шосейни недоразумения. Ако пък основната идея е за агресивен удължител на ***,с който да тормозиш останалите участници в движението то Унимог-а Пух-а или направо Т72 трябва да водят тази класация
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до: Nikolai ( преди 12 години )
    Абе ***,ти като нямаш книжка кога си сядал в някоя от тях.Или може би батковците са те возили и извозвали та ти е харесало.Вярно е че са удобни и широки.Вътре спокойно можете оргийка да си спретнете.Само да те питам нещо.Ти като видиш,че водата в тенджарата е завряла бъркаш ли с ръка да провериш?Та по тази логика трябва ли някой да е сядал в някой от тези таралястници,за да знае,че е такъв?Не ми отговаряй,знам,че си ***,а въпросите са ми риторични.
  • #24
    3 rate up comment 3 rate down comment
    F22 ( преди 12 години )
    Аз карам розова Корсичка, кво па ми е гейското :)Ако се кага в розова ГЕ-класа, розовото ще неутрализира мъжествеността и ще се класира на първо място на неутралните коли според класацията на с.Герман.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Мъже много идеали също... Заглавието по скоро трябваше да бъде 5те коли за мъжкари... 3 и 2 са ми фаворитите...
  • #22
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Nikolai ( преди 12 години )
    Класацията е добра и това е неоспоримо!Когато някой от всички вас Смешници,дори само седне в Автомобил от класа на G-class или на H1,тогава елате и пишете,дотогава отивайте да си пиете млякото и лягайте!
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Akо Хамърът е най-мъжествен защото е армейски, то с БТР-и и танкове ще сме свръхмъже. Да кажат някоя добра дума и за греат уалл
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    O.o ( преди 12 години )
    Тази класация да не е правена от жена?! Всеки мъж обича красотата бързината и комфорта в една кола. Вярно, някой хора имат различни представи за горепосочените качества но все пак почти всички са идентични. А относно тези 5 ''квадрата'' нямам думи. Вярно, хубави са, но едва ли ако имах парите бих си купил някой от тях. Да не говорим пък колко е дървен тоя Хамър.
  • #19
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Една спортна кола се кара доста по-трудно от тия квадрати. За мен това е класация на колите за малкопишковци.
  • #18
    16 rate up comment 3 rate down comment
    1! ( преди 12 години )
    Това че Хъмвито е филмова звезда не знам как го прави мъжествена машина! Колкото една Уазка е мъжествена толкова и това Хъмви. Това са армейски машини както и Пуха! Това ,че се ползват от армията автоматично ли ги прави "мъжествени"!? Факт е че към днешна дата мъжът обикновенно кара голямо комби с по-сериозен двигател с което се извлича цялата покъшнина, а метросексуалния плейбой някоя двувратка. Но налагането на стереотипи си е една голяма глупост като цяло! Такаче +1 ,че класацията не става!