Дизеловият двигател Subaru Boxer не се нуждае от балансиращи валове, които са масово използвани при конвенционалните редови и V-образни двигатели. Отпадането на необходимостта от балансиращи валове води до намаляване на ротационните инерционни моменти и триенето вътре в самия двигател. В резултат се получава по-добро ускоряване и нисък разход на гориво.

За трите години, през който Subaru изграждаше новия си модел BRZ, японците предоставиха оскъдна информация за спортното купе със задно предаване. Според последните новини, BRZ STI Concept ще бъде показан на автомобилното изложение в Лос Анджелис, през тази седмица, а завършената версия на автомобила ще може да бъде видяна в началото на декември в Токио.
Въпреки, че колата не е показана пред широката публика японците заявиха , че ще участват с нея в Super GT сериите, в клас GT300. Това означава, че BRZ ще замени STI Legacy B4, в тази надпревара.
Повече подробности ще станат известни на мотор- шоуто в Токио, но според изискванията на класа може да се предполага, че двигателя ще е 2.0 литров боксер, с мощност от 300 к.с.

