IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Модернизираният Nissan GT-R ще е по-бърз

Според главният инженер на проекта, обновеният модел ще премине северния участък от Нюрбургринг за около 7 мин.и 16 сек.

Модернизираният Nissan GT-R ще е по-бърз
Изданието Pistonheads напомня, че суперавтомобила Porsche 911 GT2 RS изминава пистата за 7 минути и 18 секунди, а Chevrolet Corvette ZR1 за 7 минути и 20 секунди.
 
 
Според Кацутоси Мицуно, изпитанията на обновения Nissan GT-R на Нюрбургринг показват, че при всяка обиколка модернизираната версия е с 5 до 8 км/час по-бърза от своя предшественик.
 
На финалната права на пистата автомобилът достига скорост от 296 км/час, което е с 5 км/час повече от предходната модификация.
 
При подобен резултат, модернизирания  GT-R ще измине северната обиколка със 7-8 секунди по-бързо от своя предшественик, който през 2009 регистрира официален резултат от 7 минути и 26 секунди.
 
Обновеният Nissan GT-R е с модернизиран би-турбо двигател с 6 цилиндъра и обем 3.8 литра. Сегашната мощност от 530 к.с. ще бъде повишена до около 560 к.с.
 
Наред с това, Nissan GT-R ще е с ново окачване, променена електроника на трансмисията и нова аеродинамика на дъното на колата. Подготвят се и състезателна версия със задно предаване.
 
От фирмата съобщават, че специалните версии на автомобила с имена Premium Black и Egoist вече ще се продават на всички световни пазари, не само в Япония, както беше досега.
0 от 500
  • #35
    3 rate up comment 4 rate down comment
    GODZILA ( преди 12 години )
    Това е моята кола. :))
  • #34
    4 rate up comment 5 rate down comment
    gaijin smash ( преди 12 години )
    една добра кола!
  • #33
    12 rate up comment 3 rate down comment
    mraz do bavareza ( преди 12 години )
    Wijdam 4e znae6 kakwo da kupuwa6:) Na wseki towa koeto mu hareswa! Az za nissan nikoga ne bih dal 100.000?. Fakt e 4e nissan 6te si ostane nissan a lamborghini winagi 6te bude mnogo po stoinostno i individualno ot nissan. drug e waprosa, 4e tezi avtomobili ne sa za bulgarskite puti6ta a nai we4e za nemski magistrali:)Japonzite imat mnogo da u4at za da stignat imidja i uspehite na evropeiskite elitni marki.
  • #32
    5 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    ясно е че ZR1, GT2RS, 458, 599 са уникални коли и ще някефят всеки истински фен. но аз лични ако дойде момента да си вземам кола за 100к евра ще взема един леко напомпан GT-R, a ако бюджета ми е като за 458 или GT2RS ще взема още по напомпан нисан - например alpha9. а ако е като за 599 - ще си взема авентадор :-)
  • #31
    7 rate up comment 10 rate down comment
    expert ( преди 12 години )
    Жълтурковците са най-силни в клас еФтинджос. Дай им да праскат еФтини масовки, да понижават цените всяко тримесечие и после да си довършват недоразуменията по 7-8 пъти. Безспорно са най-добри в МНОГОМИЛИОННИТЕ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.
  • #30
    13 rate up comment 4 rate down comment
    mraz do blah ( преди 12 години )
    6to srawnjawa6 sporten avtomobil s mr2 be pi4. nadejnost pri nissan gtr=smjah! Niwoto na avtomobilite za kito stawa wapros e suwsem drugo ot towa na japonskite masowki!!!Karai si japonskia masow avtomobil i se kefi kak 6te mine6 1000000 kilometra i pi6i togawa kolko e dobur, do togawa 6te izljazat 10 generazii nowi koli. Za sportnite uspehi na audi w le mans i tezi na corvette w gt1 i Gte klasut sa nepowtorimi ot 2000godina na sam.24 4asa n.st=nadejnost!
  • #29
    4 rate up comment 10 rate down comment
    blah ( преди 12 години )
    аре ся нямало централно разположен двигател освен при ауди ахаха, примерно рено клио спорт в6, тойота мр, тия какви са? Американците имат некои добри модели, но и техния пазар показва едно - японците са най-надеждни, хората най-много им се кефят... Не стават за гъзария така е, просто въртиш ключа, пали и минава 1 милион мили... Без смяна на агрегати... И хахаха нисан нямали спортни успехи ахахаха, даже няма да коментирам повече...
  • #28
    10 rate up comment 8 rate down comment
    do anonimnite:)) ( преди 12 години )
    Za auditata i vag ne goworete, za6toto audi proizwejda lamborgini. njama druga standatna marka kojato proizwejda avtomobil s zentralno razpolojen dwigatel osven r8.dinamikata na r8 e nepowtorima. Iz4akaite nowata rs6 i rs7 i 6te wi se stujni. a za izpulnenieto na interiorite njamat rawni, kamo li nissan. Evtin japonski kenef!!! Karal sum porsche turbo koeto e su6to super silno. imidja na nissan e kato na shoda:) no bez internationalni sportni uspehi!!!
  • #27
    15 rate up comment 6 rate down comment
    do anonimnite:)) ( преди 12 години )
    W bulgaria njama zr1! znam go za6toto sam w tezi sredi! Imal sam nissan gtr 2009 s upgrade i 580ks i znam za kakwo goworja. za wsi4ki anonomni koito komentirat samo ot towa koeto sa 4eli, kazwam 4e na men tazi kola ne mi dopadna ot samoto na4alo. ima defiziti pri wisoka skorost.w momenta karam corvette z06 supercharged s 820konja i za men towa e istinska brutalna ma6ina.lmam w momenta o6te edin sporten avtomobil...
  • #26
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Някой да е видял Ауди RS или ТТ или каквото и ад е друго освен R8 да дава някакво смислено време на ринга? Нали слагат големи турбини, много разбират от Куатро и са велики Немски инженери????? Първото Audi, което е сток и се продават повече от 10 000 броя от него е на 77. място и е RS4! А R8-цата, която дава сносни времена е колкото 2-3 Нисана и е пълна с части от Ламбо! Та общо взето ако не са Порше VAG никога няма да имат спортна кола!