Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
Компанията CCG Automotive представи своя нов суперавтомобил CustomGT, който разработва през последните две години. При CustomGT водеща е думата "Custom" (по поръчка), тъй като возилото може да бъде изградено в няколко модификации, както и да бъде оборудвано според конкретното предпочитание на клиента.
Инженерите от CCG Automotive предлагат два задвижващи агрегата на GM за своя CustomGT - V8 с обем 6.0 литра (450 к.с. и 560 Нм) и V8 с обем 7.4 литра (550 к.с. и 605 Нм). По-големия агрегат може да бъде оборудван със система за принудително пълнене, чрез която мощността сача да 740 к.с.
Двигателите се куплират с ръчна или секвенциална трансмисия с шест предавки, като и в двата случая задвижването е към задните колела.
Двуместната спортна кола използва тръбно шаси и панели от фибростъкло и въглеродни влакна, които доставят едновременно здравина и лекота на колата - при различните модификации теглото на CustomGT варира от 960 до 1040 килограма (теглото на Ferrari 430 Scuderia е 1250 кг).
Това доставя изключителна динамика на возилото - ускорение от място до 100 км/час за нищожните 3.3 секунди и максимална скорост на движение 330 км/час (3.5 сек и 285 км/час при по-слабата версия). Динамичните характеристики на турбо-модификацията не са посочени.
Освен адски бърз, CustomGT може да бъде и много достъпен за употреба, тъй като CCG Automotive го предлагат и с газова уредба (LPG).
Цените на произведената в Германия спортна кола започват от €113,500.