IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Завръщането на Lancia Thema

Новата Lancia Thema впечатлява с американската си външност и богато обзаведения интериор.

Завръщането на Lancia Thema
Най-голямата новина обаче е разположения отпред двигател и задвижваните задни колела.
 
 
Луксозният седан има дължина 5066 mm, широчина 1902 mm и височина 1488 mm. Ще се предлага на пазара в Европа само с двигатели имащи 6 цилиндъра.
 
Американски бензинов двигател  Pentastar 3.6 литра с мощност 210 kW (285 k.с.) и дизелов от италианските специалисти VM Motori с мощност 142 kW (193 k.с.) или 178 kW (242 k.с.).
 
 
В Италия новият флагман на Lancia ще се предлага с три степени на обзавеждане - Gold, Premium и Executive. Още в базисното оборудване ще видим например би-ксенонови фарове, влизане в автомобила без ключ, двузонов климатроник и задна камера.
0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    горе долу са докарали дизайна на старите мерцедеси. Такъв кич и селяния рядко може да се срещнат в днешно време. Жалко, защото Ланча имаше индивидуализъм и респектираща визитка а сега е изпаднала до състояние да произвежда такива китайско-американски канонерки.
  • #17
    19 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Иее този цвят е нааправо страхотен !! как само го отваря това возило...! :)) Няма лошо да се използват общи пладформи и технологии от 2те марки но всепак се надявам като се посъвземе малко Ланча да индивидуализират малко повече моделите си а не просто да е европейската версия на Крайсър :) Иначе този автомобил и в 2те си версии е супер !! Аа с този цвят дизелаците и малко по-луксозното обзавеждане ала Ланча си е направоо изкусителен....!!! :)
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Ето това е красиво :http://avto-russia.ru/autos/lancia/photo/lancia_thesis_1280x1024.jpgОнова отгоре си е чист Крайслер. Ако не беше, може би щеше да има шанс, но...сега не е така.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    S.A. ( преди 12 години )
    Vroden...
  • #14
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Sa6tia Anonimen ( преди 12 години )
    Kolata e Strahotna-i nai-novata platforma na Huidai da e , tazi e velikolepna=stil i kultura,a vsi4ko drugo e palna posredstvenost.Zapazila individualnost i nepovtorimost...koia druga marka Av. moje da se pohvali s tova!!!!!!!! + Italianskia vraden "instinkt"za krasota ,bade6teto im 6te e velikolepno. Fiat 6te napravi ot Chrysler strahotna kompania,tova koeto nemojaha Mercedes.Thema e dokazatelstvo.
  • #13
    17 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    Платформата е LX, която не е точно W210 както се вижда има взаимствани доста неща от нея, но и от W220, както и други неща. Не е коректно да се казва,че е същата платформа. Да не говорим,че W210 се ползва до 2003 от Е-класата на мерцедес. Но едва ли има значение за клиентите платформата при чудесният краен резултат. Все пак всички в америка са изненадани от цената и качеството което предлага този модел.http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_LX_platform
  • #12
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    d22 - предполагам си искал да напишеш "акуpатно"?
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    d22 ( преди 12 години )
    ***, написах ясно "аглокатно"
  • #10
    13 rate up comment 7 rate down comment
    d22 ( преди 12 години )
    Точно и аглокатно,Well.Тази платформа е на 20 год. и без да е лоша е много, много остаряла.
  • #9
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    Точно за минусджиите да поясним: Крайслер 300C е "качен" на платформата на Мерцедес W210 по силата на симбиозата м/у двете фирми тогава. Която платформа от своя страна е разработка от началото на 90-те на миналия век. Ето колко "нова" платформа прие Крайслер, а сега и "новата" Ланча.