IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Завръщането на Lancia Thema

Новата Lancia Thema впечатлява с американската си външност и богато обзаведения интериор.

Завръщането на Lancia Thema
Най-голямата новина обаче е разположения отпред двигател и задвижваните задни колела.
 
 
Луксозният седан има дължина 5066 mm, широчина 1902 mm и височина 1488 mm. Ще се предлага на пазара в Европа само с двигатели имащи 6 цилиндъра.
 
Американски бензинов двигател  Pentastar 3.6 литра с мощност 210 kW (285 k.с.) и дизелов от италианските специалисти VM Motori с мощност 142 kW (193 k.с.) или 178 kW (242 k.с.).
 
 
В Италия новият флагман на Lancia ще се предлага с три степени на обзавеждане - Gold, Premium и Executive. Още в базисното оборудване ще видим например би-ксенонови фарове, влизане в автомобила без ключ, двузонов климатроник и задна камера.
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    алфист ( преди 12 години )
    какво като е крайслер,голямо важнокак фв ни продават няколко автомобила с различна емблемааз се кефя на тая ланчиянека я плюятпазара ще покажеако е добра ........за вас остава да пиете една студена водаи да пишете глупости пред компаи още нещо тази кола е излекувана от детските си болестиа това не е малко
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 12 години )
    Не мога въобще да обхвана всички иновации, които именно италианците са въвели и всички техни изобретения в миналото. Не е и нужно. Като не щат европейците да купуват италиански коли, очевидно американците нямат нищо против. Освен това, това е най-важният пазар в света, каквото и да си говорим. Затова, не говорете глупости за остарялата платформа. Това е именно платформа, нищо повече. Ако е добра, може да се ползва и 100 години!
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 12 години )
    За да не бъда голословен, припомням: common rail системата, изобретена от Фиат - Алфа 156 е първият сериен автомобил с такъв двигател - днес други няма! Всички си платиха на Фиат техническата си изостаналост. Преди това - директното впръскване е пак тяхно изобретение, разбиира се доста по-отдавна; Системата Multi Air при която имаме електронно управление на клапаните и работа без дроселова клапа. Още не е продадена на всички, твърде нова е. Продават дизелови двигатели на редица производители.
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 12 години )
    FIAT групата беше единственият автомобилен производител в света, който направи крупни инвестиции в разгара на кризата - сътрудничеството с Крайслер. Милиони са вече инвестирани и милиарди ще се инвестират до 2015 г. и отбеляза ръст в продажбите на автомобили в Европа по същото време при общо понижение при всички останали. Освен автомобили, FIAT POWERTRAIN TECHNOLOGYS продават технически иновации, разработки и двигатели... на германци и други "велики" автомобилостроители.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Kolicata e perfektna. Edinstvenoto koeto trqbvashe da promenqt e zadnicata i, trqbvashe da byde vyv syshtiq stil kato delta 3 i tesis s tiq malkite stopove. Prednicata i e idealna i e v pyti po- hubava ot na 300c.
  • #23
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Жоро ( преди 12 години )
    Абе не е лоша колицата! Помня като бях малък в един сервиз,един върл фен на Ланча ми каза: КАто пораснеш,никога ,ама никога не си копувай ланча,много трошливи автомобили.Тогава аз го попитах:-Ти колко си имал?Той ми отговори: -Тази ми е 7ма (в сервиза,която беше)!
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 12 години )
    Решили да продават в Европа американска кола - добре,но защо се мъчат да и придадат индивидуалност,като е очевадно ,че това е Крайслер. Не трябваше да и пипат предницата,тази на 300С си е много по-хубава. Да сменят само емблемата и да продават,так и така никого не могат да заблудят.
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И какво като е крайслер?. Има много ревюта които го хвалят. Бих го предпочел пред т.нар. премиум марки ако цената е добра.
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Batito ( преди 12 години )
    Всеки ще се обърне след тази Lancia с въздишка... при тази кола няма разум има емоция.
  • #19
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Onboard ( преди 12 години )
    Крайслерче :)