IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai представи нови двигатели

Корейската фирма пуска нов компактен бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 204 к.с.

Hyundai представи нови двигатели
Двигателят е с турбина и има максимален въртящ момент 265 Нм наличен още при 1750 об/мин. Бензиновият агрегат е модификация на атмосферния двигател със същия обем, който вече се предлага с хечбека Veloster.
 
 
Версията с турбина е и със системата за директно впръскване на горивото и променливо газоразпределение.
 
Този двигател в Европа ще се продава с Veloster и с други модели на фирмата.
 
От Hyundai уточняват, че за разработката на този двигател са били нужни 52 месеца и инвестиция от 61 милиона долара.
 
От фирмата показаха и нов двулитров дизелов двигател, както и първата си роботизирана трансмисия с шест степени и два съединителя.
 
За дизеловият двигател е известно само това, че има 150 к.с. мощност и максимален въртящ момент 382 Нм, както и че отговаря на нормите за опазване на околната среда  „Еuro-6“.
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 13 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    сега карам 138 к.с. дизел ...ФОРД? :) Форд ли караш? И си карал Фолксваген 1 време? Явно си избираш автомобилите според мотора. Предполагам не ти пука много за удобната возия :)А Хюндай и возия имат... въпреки, че точно този мотор, както казах ми мирише на кражба...
  • #16
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    бавареца,гого и КБ имам чувството,че са един и същи човек.Не ми се вярва три толкова *** парчета да могат да се съберат на едно място.Както и да е Хюндай отново прави показно на немските каски как се правят нещата.Японците им дават уроци,корейците също,но каскенщайн си остават все същите пръчки.
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Za6toto ne sa kadarni kato FIAT! Te otdavna dadoha posokata na cialata Avtoindustria -parvo s dizelite posle i s benzina.
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    КБ, и аз нещо да попитам: що си толкова ***?
  • #13
    3 rate up comment 10 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Най-сетне и Хюндай да направят двигател :) Наистина, престарали са се. Ама аз друго да попитам. Защо 1750 об/мин, а не 1200?
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    d22 ( преди 14 години )
    VAG имаха 1.8 двигател с 225 к.с в 90-те и го монтираха на AUDI TT QUATRO. Ама кой да чете?
  • #11
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Fenix ( преди 14 години )
    Корейците вървят по пътя на японците. В електрониката Самсунг вече е пред Сони, а при колите единствената японска марка, която е пред Хюндай-Киа са Тойота.
  • #10
    5 rate up comment 13 rate down comment
    до умника по-долу ( преди 14 години )
    VR6 мотора освен че има невероятен тътен, ще ти счупи врата от 80 до 160 ... имах Такъв през 2007 имаше още акциз и ми излезе 3800 лева само акциза. Но Голфа Просто Вървеше Мъжки... докато не се качих в Корадо 2.9 190 коня 6,8 0-100 не е зле за 92 година без турбо!! сега карам 138 к.с. дизел ... няма да споменавам марки и модели. който е по-навътре ще се сети :)
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    postarali sa se,i sa postignali dobri rezultati
  • #8
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тоз Баварец пак е неподготвен и 1,4 на 170 кс и 2,0 TDI на WV са най лошите двигатели произвеждани някога първият не маже да издържи 100 000 без ремонт а втория злополучно спрян като непригоден заради PD си добре че са FAIT че WV да имат и те нещо свястно от 2010 година .