Двигателят е с турбина и има максимален въртящ момент 265 Нм наличен още при 1750 об/мин. Бензиновият агрегат е модификация на атмосферния двигател със същия обем, който вече се предлага с хечбека Veloster.
Версията с турбина е и със системата за директно впръскване на горивото и променливо газоразпределение.
Този двигател в Европа ще се продава с Veloster и с други модели на фирмата.
От Hyundai уточняват, че за разработката на този двигател са били нужни 52 месеца и инвестиция от 61 милиона долара.
От фирмата показаха и нов двулитров дизелов двигател, както и първата си роботизирана трансмисия с шест степени и два съединителя.
За дизеловият двигател е известно само това, че има 150 к.с. мощност и максимален въртящ момент 382 Нм, както и че отговаря на нормите за опазване на околната среда „Еuro-6“.