IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото поколение BMW 3-series (F30)

Подробна информация и 80 снимки с висока резолюция!

Това е новото поколение BMW 3-series (F30)

Премиерата на шестото поколение BMW 3-series (F30) се състоя преди броени минути в Мюнхен, Германия.

Най-важният модел за BMW, очаквано не прави революция в дизайна си, а по-скоро еволюция, приемайки новия дизайнерски език на марката, който вече познаваме от последното поколение на 5 Series.

По отношение на размерите на колата обаче, промените са големи. Предната следа е увеличена с 37 мм, а задната с 47 мм, което освен по-динамична осанка, дава и по-стабилно пътно поведение. Тези промени, заедно с увеличената с 93 мм дължина на купето и по-дългото с 50 мм разстояние между предната и задната ос, доставят на 3-series (F30) значително повече място в салона и по-специално на втория ред седалки.

Автомобилът ще се предлага в три версии - Sport Line, Luxury Line и Modern Line.

Въпреки по-големите си размери BMW 3-series (F30) е с 40 килограма по-лек от своя предшественик, което доставя едновременно още по-голямо удоволствие от шофирането и по-нисък разход на гориво, твърдят производителите.

За последните две заслуга имат и четирите двигателя, с които ще се предлага колата при лансирането си на пазара. Те са два бензинови и два дизелови, оборудвани с технологията TwinPower Turbo.

По-малкия бензинов агрегат е 2.0-литров четирицилиндров би-турбо с директно впръскване на горивото, който се поставя на модела 328i. Мощността му е 240 к.с., а максималния въртящ момент 350 Нм. Ускорението от място до 100 км/час отнема 5.9 секунди, а максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/час.

Потреблението на гориво на новия 328i е в рамките 6.4 л/100 км, което представлява оптимизация с 11%, спрямо предишния модел.

По-големия бензинов двигател е познатия 3.0-литров шестцилиндров би-турбо агрегат със 306 к.с. и 400 Нм. По обичай той задвижва модела 335i, като е способен да го ускори от място до 100 км/час за 5.5 секунди. Максималната скорост на BMW 335i (F30) е електронно ограничена на 250 км/час.

Средното потребление на BMW 335i (F30) е в рамките на 7.2 - 7.9 л /100 км, в зависимост от модификацията на модела.

Дизеловите предложения са с обем 2.0-литра и предлагат две мощностни разновидности. По-силната разполага със 184 к.с., ускорява от 0 до 100 км/час за 7.5 секунди и има максимална скорост на движение - 235 км/час. BMW 320d изразходва средно по 4.5 л/100 км и отделя в атмосферата 118 гр/км CO2 емисии.

Другата дизелова модификация е оборудвана с технологията EfficientDynamics, като доставя 163 к.с. BMW 320d EfficientDynamics има ускорение от място до 100 км/час за 8.3 секунди, максимална скорост на движение от 230 км/час и среден разход на гориво - 4.1 л/100 км. Вредните СО2 емисии са едва 108 гр/км.

Още тази пролет гамата от двигатели на F30 ще бъде допълнена от три нови двигателя - един бензинов и два дизелови. Бензиновият ще бъде с обем 2.0 литра и ще доставя 184 к.с. и 270 Нм. Дизеловите ще се използват от моделите 316d и 318d, като ще доставят съответно 116 и 143 к.с.

Ще има и хибриден модел, използващ 3.0-литровия двигател с 306 к.с. и електромотор с 54 к.с. Общата мощност на системата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм.

Всички двигатели ще се комбинират с механична скоростна кутия с 6 степени или автомат с осем степени от ZF.

Цените на BMW 3-series (F30) в Германия стартират от €35,350 за 320d и от €43,600 за 335i.

0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    mom4eta az karam samo Japonski avtomobili i 6e vi pomolq da mi kajete tova facelift li e na izprajnenieto na kris bangle ili nov model.i noviq im dizainer e za boi mai. grozni4ko idva malko.e po dobre e ot a4 primerno i 1va seriq...
  • #22
    6 rate up comment 4 rate down comment
    $ ( преди 14 години )
    Със цената са се *** малко един X5 с 3.0 дизел стружа 55хил. евро !
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Докато събереш парици за нов автомобил, пък бил той и индийски, ще започнеш да ги различаваш, еле пък на живо.
  • #20
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Страхотен е този Баварец..обаче както каза един колега,за съжаление повечето марки (особенно премиум) започнаха да правят един модел с различни размери и ето ти ''генерация''...Което е тъжно,защото ако се обърнем 20 години назад и БМВ-та и Мерцедеси носиха своя дух в всеки един от моделите си.Ако гледам от далеко ссегашната 3ка и 5тица и 6тица и 7мица би ми било трудно да опеределя кое каква е.Да не говорим за Мерцедесите,те са по трагични и от аудитата..(А8 =А6 - 30 см = А4 - 40 см)
  • #19
    9 rate up comment 17 rate down comment
    ross ( преди 14 години )
    Yraaaaaaaaaaa- servizite chakat s netarpenie nowata 3-ka!!! Porednata troshka na BMW!BMW - karash i plachesh - ama mnogo !!!
  • #18
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Безпристрастен ( преди 14 години )
    Изглежда като нескопосан фейслифт. Старата тройка с фарове от новата импреца и задница от пета серия. Интериора е супер претрупано и безформено изпълнение, но това е заради първенюшката клиентела която са пада по подобни циганийки.Е, поне не изглежда отблъскващо като новата 1-ца.
  • #17
    17 rate up comment 6 rate down comment
    BadKid ( преди 14 години )
    Абе, ***. Я си карай карбураторното алди и не говори глупости, това тук е премиум автомобил, а не преоблечен VW.
  • #16
    10 rate up comment 22 rate down comment
    БМФ ( преди 14 години )
    Браво - добре са копирали интериора и монитора от А6, макар и с по-некачествени материали.
  • #15
    15 rate up comment 3 rate down comment
    BadKid ( преди 14 години )
    Интериорът е страхотен. Изглежда много оютен и солидно изработен!
  • #14
    5 rate up comment 19 rate down comment
    ТАТА Моторс ( преди 14 години )
    Новата единичка е чисто Поло,което е срам за БМВ. А тая 3-ка е по-безлична от ТАТА.