IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото поколение BMW 3-series (F30)

Подробна информация и 80 снимки с висока резолюция!

Това е новото поколение BMW 3-series (F30)

Премиерата на шестото поколение BMW 3-series (F30) се състоя преди броени минути в Мюнхен, Германия.

Най-важният модел за BMW, очаквано не прави революция в дизайна си, а по-скоро еволюция, приемайки новия дизайнерски език на марката, който вече познаваме от последното поколение на 5 Series.

По отношение на размерите на колата обаче, промените са големи. Предната следа е увеличена с 37 мм, а задната с 47 мм, което освен по-динамична осанка, дава и по-стабилно пътно поведение. Тези промени, заедно с увеличената с 93 мм дължина на купето и по-дългото с 50 мм разстояние между предната и задната ос, доставят на 3-series (F30) значително повече място в салона и по-специално на втория ред седалки.

Автомобилът ще се предлага в три версии - Sport Line, Luxury Line и Modern Line.

Въпреки по-големите си размери BMW 3-series (F30) е с 40 килограма по-лек от своя предшественик, което доставя едновременно още по-голямо удоволствие от шофирането и по-нисък разход на гориво, твърдят производителите.

За последните две заслуга имат и четирите двигателя, с които ще се предлага колата при лансирането си на пазара. Те са два бензинови и два дизелови, оборудвани с технологията TwinPower Turbo.

По-малкия бензинов агрегат е 2.0-литров четирицилиндров би-турбо с директно впръскване на горивото, който се поставя на модела 328i. Мощността му е 240 к.с., а максималния въртящ момент 350 Нм. Ускорението от място до 100 км/час отнема 5.9 секунди, а максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/час.

Потреблението на гориво на новия 328i е в рамките 6.4 л/100 км, което представлява оптимизация с 11%, спрямо предишния модел.

По-големия бензинов двигател е познатия 3.0-литров шестцилиндров би-турбо агрегат със 306 к.с. и 400 Нм. По обичай той задвижва модела 335i, като е способен да го ускори от място до 100 км/час за 5.5 секунди. Максималната скорост на BMW 335i (F30) е електронно ограничена на 250 км/час.

Средното потребление на BMW 335i (F30) е в рамките на 7.2 - 7.9 л /100 км, в зависимост от модификацията на модела.

Дизеловите предложения са с обем 2.0-литра и предлагат две мощностни разновидности. По-силната разполага със 184 к.с., ускорява от 0 до 100 км/час за 7.5 секунди и има максимална скорост на движение - 235 км/час. BMW 320d изразходва средно по 4.5 л/100 км и отделя в атмосферата 118 гр/км CO2 емисии.

Другата дизелова модификация е оборудвана с технологията EfficientDynamics, като доставя 163 к.с. BMW 320d EfficientDynamics има ускорение от място до 100 км/час за 8.3 секунди, максимална скорост на движение от 230 км/час и среден разход на гориво - 4.1 л/100 км. Вредните СО2 емисии са едва 108 гр/км.

Още тази пролет гамата от двигатели на F30 ще бъде допълнена от три нови двигателя - един бензинов и два дизелови. Бензиновият ще бъде с обем 2.0 литра и ще доставя 184 к.с. и 270 Нм. Дизеловите ще се използват от моделите 316d и 318d, като ще доставят съответно 116 и 143 к.с.

Ще има и хибриден модел, използващ 3.0-литровия двигател с 306 к.с. и електромотор с 54 к.с. Общата мощност на системата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм.

Всички двигатели ще се комбинират с механична скоростна кутия с 6 степени или автомат с осем степени от ZF.

Цените на BMW 3-series (F30) в Германия стартират от €35,350 за 320d и от €43,600 за 335i.

0 от 500
  • #93
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    za anonimniq sas E 60-to .Priqtel vzemi si 535d i togava pi6ti , a ne 520d -tuk ve4e goni6 ikonomiq a iska6 da varvi .Takova ne6to nqma :))))))
  • #92
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Well ( преди 13 години )
    Точно за ОНЗИ Ситроен и аз вдигам ръка!Помните ли рекламата как автомобила си вървеше и само с три колела?Ама подобна федерация няма как да се сравни с окачването на съвременните автомобили. В края на краищата нито 3-ка, нито Цетка, нито А4 са автомобили, от които да очакваш некъв страхотен комфорт! Мисля, че собствениците им много добре знаят това още преди да са си ги купили. Така че нека не се съмняваме във вкуса им!
  • #91
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Точно Ситроен от 60-те, ако мога да си купя нов, ще го купя и ще карам САМО него! А ти си карай каручката! Какво има да и усетиш на 1 кола за 2 километра бе човек? На теб 100 километра ли ти трябват? Кой ти говори за качества? Говрим за возия. Пак почна да мислиш, но явно не ти се отдава! Колата е стабилна и създава усещане, че вътре в нея си безсмъртен, но това не означава, че не ти лекува камъните в бъбреците...
  • #90
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До triforce ( преди 13 години )
    Ти си толкова голям спец и разбирач, че с едно возене до кафето и с едно каране успя да разбереш качествата на автомобила и да оцениш неговата возия !!! Как може да ти хрумне да сравняваш чисто нова кола 2011г. и някакво Ауди 2005-та? Возията била по-добра ?!?! Аве ти луд ли си ве то на това Ауди сигурно вече са му изпуснали амортисьорите и се лашка в завоите, като баничарка. По твоята логика Аудито не струва защото Ситроен от 60-те години има по добра возия! Егати тъпотията!
  • #89
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До фен на мерцедес ( преди 13 години )
    Първи са ама в Европа ! В света , който е малко по-голям не са първи! А БМВ с тяхната Ролс Ройс всъщност има доста по-Премиум автомобили ръчна изработка! може би и с Бентли щеше да е така ако не беше на базата на VAG-овите недоразумения.
  • #88
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ЖОРО ( преди 13 години )
    Пацо е прав миналата 2.0 дизелова тройка започваще от доста по ниска летва с 20 000 лева по надолу :) Сега е 70 000 лева ??!?! Та с тая цена изобщо не са конКУРенти на C класата и A4-ката.... А на Е класта и А6 :)
  • #87
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    male - фирмата е TOGETHER. БМВ-то е бяло, с 2.0 мотор. Главният им консултант Пламен Кънчев ми е приятел от детството. Намираш колата в София - бяла, с този надпис, питаш човека дали познава Triforce и пак пишеш, че нито съм карал, нито съм се возил. Возих се 2 километра на отиване до кафенето и карах 2 километра на връщане от кафенето. Колата е супер стабилна, ама кърти бъбреци! Важното е, че човека си я харесва... ти представяш ли си да дадеш 130 бона за кола и да не те кефи?!?
  • #86
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Oня ( преди 13 години )
    Еми Пацо, никой не те кара да си я купуваш. Това е марка автомобили за хора с пари.
  • #85
    0 rate up comment 1 rate down comment
    male ( преди 13 години )
    Сам се издаде че нито си карал нито си се возил в най новата петица злетак мечтател.
  • #84
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 13 години )
    70,000 лева за двулитров дизел от този сегмент - базов?!? Пффффф