Тя ще се комбинира с трансмисията Xtronic CVT от ново поколение. Системата ще бъде монтирана серийно на модели за американския и японския пазари още от следващата година. В системата ще влиза бензиновия двигател с обем 2.5 литрас механичен компресор, електромотор и комплект от литиево йонни акумулатори.
Според съобщението на Nissan, системата ще бъде много компактна и акумулаторите не променят обема на багажника.
Мощността на хибридната система е идентична на тази при бензинов двигател с обем 3.5 литра. Сега хибридна система се използва при Nissan Altima, но тя е от Toyota.
„Това решение беше удар по гордостта ни, но според обстоятелствата в този период, нямахме друг изход“, заявява старщият инженер от Технологичния център на Nissan, Митсунобу Фукуда.
„Затова сега пристъпваме към собствена разработка, която ще позволи новите ни хибридни модели да имат съвършено различна характеристика“, допълва Фукуда.
Трансмисията Xtronic CVT от ново поколение е за двигатели с обем от два до 3.5 литра. В новата скоростна трансмисия загубите от триене ще бъдат намалени с 40%.