IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan изоставя хибридната система на Toyota

Nissan разработва собствена технология на хибридна система за автомобили с предно предаване.

Nissan изоставя хибридната система на Toyota
Тя ще се комбинира с трансмисията Xtronic CVT от ново поколение. Системата ще бъде монтирана серийно на модели за американския и японския пазари още от следващата година. В системата ще влиза бензиновия двигател с обем 2.5 литрас механичен компресор, електромотор и комплект от литиево йонни акумулатори.
 
 
Според съобщението на Nissan, системата ще бъде много компактна и акумулаторите не променят обема на багажника.
 
Мощността на хибридната система е идентична на тази при бензинов двигател с обем 3.5 литра. Сега хибридна система се използва при Nissan Altima, но тя е от  Toyota.
 
„Това решение беше удар по гордостта ни, но според обстоятелствата в този период, нямахме друг изход“, заявява старщият инженер от Технологичния център на Nissan, Митсунобу Фукуда.
 
„Затова сега пристъпваме към собствена разработка, която ще позволи новите ни хибридни модели да имат съвършено различна характеристика“, допълва Фукуда.
 
Трансмисията Xtronic CVT от ново поколение е за двигатели с обем от два до 3.5 литра. В новата скоростна трансмисия загубите от триене ще бъдат намалени с 40%. 
0 от 500
  • #40
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според германските експерти от германските годишни технически прегледи, след проверени милиони коли от всички марки, Тойота са най-здравите,а Фолксваген - не.
  • #39
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според експерти надпреварата да се постигне 1 в световното производство е довела до нарушения в системата за контрол на качеството във фирмата.
  • #38
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фолксваген в последните 15 години направиха много сервизни акции, а някои коли направо ги смениха с други,защото са тотална щета дефектни! А Тойота отдавна оправиха проблемите! Отделно фолксвагенчетата повечето проблеми не ги отстраняват в сервизни акции- пукащите се глави на дизелите им, разбитите помпи-дюзи,дефектни дебитомери и т.н. си ги сменят клиентите им за собствена сметка. Това е германското менте! Затова Тойота е по първите места в германските технически прегледи,а фолксваген цъкат
  • #37
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Говорител на Toyota заявява пред BBC: Извиняваме се за неудобството причинявано на нашите клиенти и се надяваме да решим проблема в кратки срокове. ВСЕ ОЩЕ ЧАКАМЕ
  • #36
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Световните медии припомнят, че през последните 24 месеца в сервизни акции са били викани над 18 милиона автомобила с марката на Toyota.
  • #35
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Напротив фолксвагенчетата са най-големите в бизнеса с МНОГОМИЛИОННИТЕ СЕРВИЗНИ АКЦИИ,които провеждат ор години,а понякога направо сменят дефектните си коли с други!
  • #34
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Жалки китайски трушиени бидони са фолксвагенчетата, на които половината пазар им е в Китайска комунистическа република и фолксвагенчетата имат най-много фабрики в Китай. фолксвагенчетата са китайски трушиени бидони,щото само в Китай ги купуват,а в САЩ всеки им се смее.
  • #33
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тойотките са най-големите, обаче в бизнеса с МНОГОМИЛИОННИТЕ СЕРВИЗНИ АКЦИИ
  • #32
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Големите са Тойота. Всички други са по-малки.
  • #31
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    тойотките = жалки китайски трушиени бидони