IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW подготвя Х4 срещу Audi Q5

BMW ще прави спортна версия на кросоувъра X3, която ще бъде обозначена като X4, потвърди шефът на компанията Норберт Райтхофер.

BMW подготвя Х4 срещу Audi Q5
Изданието Autocar представя компютърен образ на автомобила, а рисунката е представена от Баварската фирма. По-малък, но с по-агресивен и спортен вид от X3, новият автомобил с четири места ще се появи на пазара през 2014 година. От Баварската фирма подготвят и „гореща“ версия X4 M на новия кросоувър.
 
 
Макар X4 да използва голяма част от архитектурата на X3, бъдещият модел ще получи свой индивидуален дизайн, като целта е да се затвърди спортния имидж на марката. В моделния ред на BMW новият Х4 ще бъде разположен над Х3.
 
Разликите между X4 и X3 ще бъдат като тези между X6 и X5, като новият модел ще има по-агресивно излъчване на предницата, по стръмно спускащ се назад покрив и по-ъгловата задна част. Луксозният интериор ще заложи на спортното излъчване, не толкова на практичност, защото пространството над главите на пътниците и това за багаж ще намалее в сравнение с предлаганото при Х3.
 
 
Както при X6 и при Х4  BMW жертва част от практичността подходяща за ежедневна употреба в името на стила. Всъщност Х4 ще бъде отговорът на Баварската фирма на Porsche Cajun, новият  SUV с три врати, който ще бъде на пазара през 2013 г. Наред с  Cajun, BMW счита за главен  съперник на X4 Audi Q5.
 
Бъдещият X4 ще се предлага с голям набор от 4 и 6 цилиндрови бензинови и дизелови двигатели, които ще се комбинират с механична трансмисия с 6 степени или с автоматични скоростни кутии със седем степени и два съединителя и с осем степени. При BMW Х4 няма да има версия със задвижване само на две колела.
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    330Ci ( преди 12 години )
    Всичко е въпрос на вкус - казало кучето и си облизало *** :) За мен е36 купе е уникално красива кола. Има тънки и елегантни линии и в голяма степен е92 е негов наследник визуално. Жалкото е че се превърна от *** мечта в *** реалност с падането на цените поради старост.
  • #29
    0 rate up comment 3 rate down comment
    :0 ( преди 12 години )
    До 330Ci - ти нали не говориш сериозно за това ,че Е36 е красива :)...няма таква скарида - извинявай...Няма разлика м/у е36 и е46 - тя до небето...няма развитие викаш за 7-8 години :)
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    330Ci ( преди 12 години )
    От половин година карам е46 330Ci convertible facelift, преди имах е36 купе и съвсем честно казано, не откривам голямо развитие за 7, 8 години между двете. Е36 е страхотна машина, една от най-красивите коли, поне за мен. Карах я 5 години и съм нямал абсолютно никакви проблеми с нея!
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    Интересно ми е на последните ми два поста по-долу кой е натиснал отрицателния бутон. Ще се радвам на реплика върху това, което написах, особено по последното, в което се опитвам да отгатна кой модел притежава колегата, благодаря!
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    че Е36 е по-добър избор от 5 годишно Е90 е меко казано смешно...-------------E36 - По-красиво, почти толкова здраво, по-качествено като интериор и ако мога да си избера ново от магазина през 2011-та година и има и Е36 и Е60, винаги бих избрал Е36. Ако му сложиш нови дизел 201 коне, който слагат на 123 купе, направо не ми се мисли :)
  • #25
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Kogato izliza e36, prez 91g. negovi konkurenti v klasa sa;190MB, Audi80(iaice),Lancia Dedra-ima sravnitelen test v "*** Bild"D. Naistina gi razbiva.............
  • #24
    16 rate up comment 3 rate down comment
    до: ??? ( преди 12 години )
    Я сега ни разясни каква е издънката с Е36 щото аз 10г. съм карал такава и и издънки невидях а точно обратното ! Щото като казваш нещо поне един факт изложи иначе си оставяш с празните си приказки! Единственото нещо е че на първите модели до 95г. много бързо им заминава салона изгаря от слънцето и се къса м/у шевовете ама ако това е издънка !? Има лесна и сравнително евтина подръжка има много добра антикорозионна защита много добро пътно повидение задоволителен разход на гориво и тн....
  • #23
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    Като споменаваш "хеви дюти" веднага в съзнанието ми изплува Ленд Круизер от началото на 90-те! Къса база и то, познах ли?! :)
  • #22
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    Но има и едно "но"! Клиентите в голяма степен са виновни за всички остнали "екстри", които искат автомобилът им да има, и то на ниска цена! Производителите ги поръчват с уговорката да са евтини, подизпълнителите го спазват на 100%, после ядовете са за теб, него, нея..Сервиз, сервиз...Гаранция, ок...ама ти държат автомобила с дни, че и седмици. Бъркат ти работата сериозно. И си викаш "*** и ***". Е да, ние си го поръчахме такъв!
  • #21
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    Анонимен, разбирам те и аз харесвам старата школа когато от шофьора зависеше повече от управлението, не ни се бъркаха разни там ESP, EBD, троници разни..Но! Европейският съюз поставя много изисквания към автомобилните производители! Не ние. Но в крайна сметка, ако си натоварил семейството, зима е..минавате Шипка, наваляло е, а на завой автомобила ти "тръгва" яко в канавката...В тази ситуация с-мите мн помагат-ти и семейството ти да останенте живи! Това е по-важното! Живота!