IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW подготвя Х4 срещу Audi Q5

BMW ще прави спортна версия на кросоувъра X3, която ще бъде обозначена като X4, потвърди шефът на компанията Норберт Райтхофер.

BMW подготвя Х4 срещу Audi Q5
Изданието Autocar представя компютърен образ на автомобила, а рисунката е представена от Баварската фирма. По-малък, но с по-агресивен и спортен вид от X3, новият автомобил с четири места ще се появи на пазара през 2014 година. От Баварската фирма подготвят и „гореща“ версия X4 M на новия кросоувър.
 
 
Макар X4 да използва голяма част от архитектурата на X3, бъдещият модел ще получи свой индивидуален дизайн, като целта е да се затвърди спортния имидж на марката. В моделния ред на BMW новият Х4 ще бъде разположен над Х3.
 
Разликите между X4 и X3 ще бъдат като тези между X6 и X5, като новият модел ще има по-агресивно излъчване на предницата, по стръмно спускащ се назад покрив и по-ъгловата задна част. Луксозният интериор ще заложи на спортното излъчване, не толкова на практичност, защото пространството над главите на пътниците и това за багаж ще намалее в сравнение с предлаганото при Х3.
 
 
Както при X6 и при Х4  BMW жертва част от практичността подходяща за ежедневна употреба в името на стила. Всъщност Х4 ще бъде отговорът на Баварската фирма на Porsche Cajun, новият  SUV с три врати, който ще бъде на пазара през 2013 г. Наред с  Cajun, BMW счита за главен  съперник на X4 Audi Q5.
 
Бъдещият X4 ще се предлага с голям набор от 4 и 6 цилиндрови бензинови и дизелови двигатели, които ще се комбинират с механична трансмисия с 6 степени или с автоматични скоростни кутии със седем степени и два съединителя и с осем степени. При BMW Х4 няма да има версия със задвижване само на две колела.
0 от 500
  • #20
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Велко Иванов ( преди 14 години )
    Като почнете с това "на новите им скърцат пластмасите" направо ме убивате от смях! Карал съм BMW E60 4 години и нищо не скърцаше, въпреки че й навъртях 170 хиляди километра. Напротив, чудесен и доста комфортен автомобил за дълъг път!
  • #19
    13 rate up comment 0 rate down comment
    до Калин ( преди 14 години )
    Е36 се появява на пазара точно преди 20 години /в края на 1991/, но хайде да не издребняваме. Доста повърхностно оправдание имаш иначе, а истана е, че към Е36цата има интерес от хора, които не могат да си позволят по-нов модел...Да ме убеждаваш, че Е36 е по-добър избор от 5 годишно Е90 е меко казано смешно...
  • #18
    9 rate up comment 6 rate down comment
    ??? ( преди 14 години )
    Калине не те знам за какви качества говориш при Е36 но това е признато най-голямата издънка на БМВ! И от него имат най-много продадени бройки понеже хората са подведени от славата на Е30, което наистина си е феноменален модел! Но след това разбират колко са прекарани и БМВ глътва доста водица докато спечели доверието на хората отново.
  • #17
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Kalin ( преди 14 години )
    Umniko, kak razbra, 4e E36cite sa 20 godi6ni ??? edva predi 19 godini se poqvqva E36 kato model na pazara. A 6tom o6te ima interes kam nego i se dviji po pati6tata si napravi sam izvoda za ka4estvoto na tozi avtomobil. Tova ne e kato sega6nite ednodnevki na pove4eto avtomobilni marki. Kato VW, audi, renaut, peugeot i drugi takiva plastmasovi boklutci, s jivot 3-5 god. max.E36 e istinski avtomobil, ne kato sega6nite!Karai si tam AUdito i si hodi na selo da gleda6 ovtcete!
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    6te ti otiva, magare s karuca,UAZkata ti e mnogo.
  • #15
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Силните" шофьори с 20 годишните Е36 ги гледаме всеки ден по новините, как са "окрасили" поредното дърво...Мога да паркирам и Волга в центъра на София, но това не ми пречи да използвам парктроника на Пасата си, нали?!?! Странна логика имаш! Дай да караме УАЗ-ки, защото новите коли били "бич за човечеството"! ГЛУПОСТИ!!!
  • #14
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И за последно - съвременният, бъкан с електроника автомобил създава все по-слаби шофьори. Той спира вместо шофьора, казва му къде и как да кара, паркира вместо него, пуска фарове и чистачки вместо него, сменя скорости вместо него, мисли вместо него. На хубавото лесно се свиква, но трудно се отвиква.
  • #13
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Продължавам: примерно камерите за които плащате, са задължителни понеже назад нищо се не види. Системите за стабилност са задължителни, понеже твърдят че това било "спортен джип" :) и за да не се утрепеш с тоя спортен джип, трябва да е бъкан с електроника, иначе се е обърнал на първия завой.
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всъщност карам 95 годишна барака и седя на дървена пейка. Знаеш ли какво е heavy duty клас? Всяко болтче и всяка гайка при истинските джипове и микробуси е клас heavy duty - издържа много повече и затова е по-скъпо. Вановете и SUV-итата се правят с части за леки коли и затова сменяш окачване всяка година.
  • #11
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Реалист ( преди 14 години )
    На българино му дай само да оплюва автомобили, които не може да си купи...Чужденците са прости, че карат само нови автомобили, независимо от марката, вие с 15-20 годишните *** сте по-умни :-D :-D :-DP.S. Автомобилът е чудесен! Никой не си купува SUV за 100-150 хиляди за да ходи на OffRoad, за там има Lada Niva,BMW-то за отвратителните ни пътища обаче е перфектен!