IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Zafira Tourer с разход 4.5 л/100 км

Немците представят версия ecoFLEX на техния "луксозен салон на колела".

Opel Zafira Tourer с разход 4.5 л/100 км


Малко преди новата Zafira Tourer да излезе на пазара през тази есен, Opel представя версията ecoFLEX на седемместния еднообемен модел, отличаваща се с ниско потребление на гориво и ниски нива на емисиите на CO2.

Оборудваният със система Start/Stop и пълен пакет от ecoFLEX технологии Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX отделя в атмосферата само 119 г/км CO2, като в същото време генерира максимална мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 300 Нм.

Новата ecoFLEX версия на Zafira Tourer разчита на 2.0-литров четирицилиндров турбодизелов двигател със система за директно впръскване на горивото Сommon rail, оптимизиран горивен процес и намалено вътрешно триене, който консумира само 4.5 литра дизелово гориво на 100 километра пробег в комбиниран цикъл.

Максималната скорост на движение е 193 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 11.4 секунди.

Подобно на всички свои събратя с означението ecoFLEX, Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX получава цялостна програма от мерки, предприети в областта на двигателя и периферните му агрегати, както и по отношение на каросерията.

С цел подобряване на аеродинамичните характеристики, клиренсът на новия модел е намален с 10 милиметра, а предната решетка е снабдена с активна аеродинамична щора. Поставени са и гуми с намалено съпротивление при търкаляне с размер 225/50 R17, а в непосредственото зрително поле на водача – между циферблатите на скоростомера и оборотомера – е разположен индикатор за смяна на предавките.

0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    До Анонимен:Имаш и още една голяма причина:Безопасността.Ако `94 Сузуки Суифт е било 700 кг.(примерно, не знам точната цифра), то `11е със сигурност поне 1000 кг. Иначе като изключим инжекциите, common rail, турбото, компютри, цикъл на Аткинсън, тогава наистина двигателите с вътрешно горене не са се променили много.В момента водещ е дизайна - колкото по-еднакъв: толкова по-добре. ;-)))
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    По отношение на електроника,хай-тек джаджи и т.н. да,развива се и то доста.По отновение обаче на самото ДВГ ми се струва,че нещата почти не мърдат,въпреки,че сега са само пълни инжекции,борд компютри,електронно подаване на гориво и какво ли още не. Еми извинявай,ама Сузуки Суифт 1994 г. моно-инжекция ми гори 5/100 в града.Кажи ми коя е тази кола,която сега го прави,ама не на книга,а в действителност!Или Сивика ми,който харчеше 6,5/100 в града.Няма друга кола в този клас бензин с този разход.
  • #7
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Идеален семеен автомобил, на който може да се разчита!
  • #6
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    OPEL + "луксозен салон на колела" = WTF?
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    До Анонимен:Не съм съгласен, че автомобилостроенето буксува на едно място.Имайте предвид, че преди 10-15 години в колите е имало много по-малко консуматори - климатици,ел. уреди, по-различни серво-усилватели и т.н.За колата - изглежда добре, дано и да се продава добре като алтернатива на Ситроен С4 Гранд Пикасо.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всичко е заради екологията,катализатори и др. неща.Аз например на времето имах Сивик 1,5 който в града ми харчеше 6,5/100,после имах и Суифт 1.0 54 к.с. който ми харчеше 5/100 градско.Къде ги сега тези автомобили.Няма такива икономични освен хибридите.
  • #3
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хубав модел! Самоче за пореден път се обеждавам ,че автомобилостроенето боксува на едно място. Преди повече от 15 години имах ситроен БХ 1.9 чист дизел който харчеше извънградско 4.5 нафта при скорост до 100,120 км/ч. В крайна сметка прогреса е минимален при всички марки и модели единствено електромобилите са светъл лъч,но и при тях не се показва нещо койзнае колко ново.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    2 ( преди 14 години )
    2
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    1