IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Zafira Tourer с разход 4.5 л/100 км

Немците представят версия ecoFLEX на техния "луксозен салон на колела".

Opel Zafira Tourer с разход 4.5 л/100 км


Малко преди новата Zafira Tourer да излезе на пазара през тази есен, Opel представя версията ecoFLEX на седемместния еднообемен модел, отличаваща се с ниско потребление на гориво и ниски нива на емисиите на CO2.

Оборудваният със система Start/Stop и пълен пакет от ecoFLEX технологии Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX отделя в атмосферата само 119 г/км CO2, като в същото време генерира максимална мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 300 Нм.

Новата ecoFLEX версия на Zafira Tourer разчита на 2.0-литров четирицилиндров турбодизелов двигател със система за директно впръскване на горивото Сommon rail, оптимизиран горивен процес и намалено вътрешно триене, който консумира само 4.5 литра дизелово гориво на 100 километра пробег в комбиниран цикъл.

Максималната скорост на движение е 193 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 11.4 секунди.

Подобно на всички свои събратя с означението ecoFLEX, Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX получава цялостна програма от мерки, предприети в областта на двигателя и периферните му агрегати, както и по отношение на каросерията.

С цел подобряване на аеродинамичните характеристики, клиренсът на новия модел е намален с 10 милиметра, а предната решетка е снабдена с активна аеродинамична щора. Поставени са и гуми с намалено съпротивление при търкаляне с размер 225/50 R17, а в непосредственото зрително поле на водача – между циферблатите на скоростомера и оборотомера – е разположен индикатор за смяна на предавките.

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 123 ( преди 12 години )
    айрбек - да се чете "еърбег" :)
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    da ( преди 12 години )
    Abe edno vreme kolite moze da harcheha kum 5-6 na sto, ama ne biaha po 300 Nm. Az imah corola 1.3 i harcheshe 5.5 ama beshe 65 konia i sigurno e bila 120Nm. Sega gi praviat dosta po-silni, normalno e razhoda da e visok.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До 123 и съмишлениците му - напълно съм съгласен с вас! За това в повечето случаи съм негативно настроен и давам "кофти" коментари за новите автомобили. В тях виждам само дизайнерски напъни и излишни електроники, но нищо найстина стойностно и ново като идея. Следя с интерес разработките на електрическите автомобили, но за сега си остават далече от масово потребление.
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това специално изпълнение за Австралия ли е? С тези бумеранзи отпред ще му се изкефят..
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    :( ( преди 12 години )
    БХ 1.9 чист дизел който харчеше извънградско 4.5 нафта при 120 км/ч ... 4.5 може да харчи със 120 км/ч,но на 50 км. пробег.Такъв БХ със 80-90 км/ч харчеше5-5.5/100.
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Hyundai i40 комби 1.7 дизел 136 к.с. 330 Нм. разход 4.5/100 , без намаляване на клиренса , 1640 кг. тегло , 0-100 за 10.6 сек. , 198 км/ч.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    са промените в името на безопасността. но пък един айрбек не тежи 100кг.а ЕСП и АБС например нищо не тежи.Така че , не виждам какъв е проблема например дасе направи малка градска кола с относително висока сигурност и относително ниска цена. с модерния даунсайзинг , би трябвало поне на теория да исма стойности от по 3 /100, лошото е че досега никой реално не го е правил... така че насйтина ли сме толкова напред
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    тук се заформя състоятелн а дискусия и мисля да се включа, като подкрепя колегата по долу. Вярно е че колите ни са уж по безопасни и оборудвани с безброй екстри за комфорт,който са си консуматори и повишават теглото, но с какво са по-иконимични от преди. Да сега караш 2 тонната си кола среден клас с 7-8 литра гориво, а преди караше същата кола среден клас само че с по ниско тегло със същия разход, но мног оп онадежна зарди липсата на доста компоненти. единственото с което мога дасе съглася ...
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    от 3-ти пост ( преди 12 години )
    Мисалта ми беше ,че консуматорското ни общество с нещо не променя нещата към по-добро.Ваденето на модел на всеки 2-е години ако не и по-малко постоянната промяна за уш по-екологични автомобили води нови и нови *** които едвали се отразяват добре на природата по какъвто и да е начин. За дизайна да не говорим, освен при супер колите навсякъде другаде не струва.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    При два пъти по-голямо тегло ти трябва 4 пъти повече мощност ... Ако сравняваш разходи ги сравнявай на едно и също тегло.