Според британското списание Car, специалната версия ще се различава от стандартния модел по новия покрив от карбон и карбоново антикрило в задната си част, което ще бъде регулируемо с помощта на хидравлика.

Панелите на каросерията на суперавтомобила Lexus LFA са произведени и при стандартния модел от карбон, но при специалната версия покривът и антикрилото ще бъдат само лакирани, без да са оцветени като каросерията.
Според списание Car, цената на специалната модификация на Lexus LFA, която ще носи името Tokyo Motor Show Edition, ще бъде с около 40 хиляди евро по-висока от цената на стандартната версия. Това показва, че освен новия покрив и монтираното антикрило вероятно ще има и други разлики, които ще засегнат и двигателя.
Стандартния Lexus LFA е с атмосферен десетцилиндров двигател с обем 4.8 литра и мощност 560 к.с. Той се комбинира с роботизирана трансмисия с 6 степени. С този двигател автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди и има максимална скорост 325 км/час.
От Toyota вече съобщиха, че подготвят още два спортни модела, като единият ще бъде идеологически наследник на Supra, а вторият ще бъде „гореща“ версия на хибридния хечбек CT 200h. Наред с това в японската фирма подготвят замяната на десетцилиндровите двигатели с такива имащи турбина и по-малък обем.


0