IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална версия на Lexus LFA

От Lexus съобщиха, че на автомобилния салон в Токио в началото на декември, ще представят специална версия на LFA.

Специална версия на Lexus LFA
Според британското списание Car, специалната версия ще се различава от стандартния модел по новия покрив от карбон и карбоново антикрило в задната си част, което ще бъде регулируемо с помощта на хидравлика.
 
 
Панелите на каросерията на суперавтомобила Lexus LFA са произведени и при стандартния модел от карбон, но при специалната версия покривът и антикрилото ще бъдат само лакирани, без да са оцветени като каросерията.
 
Според списание Car, цената на специалната модификация на Lexus LFA, която ще носи името Tokyo Motor Show Edition, ще бъде с около 40 хиляди евро по-висока от цената на стандартната версия. Това показва, че освен новия покрив и монтираното антикрило вероятно ще има и други разлики, които ще засегнат и двигателя.
 
Стандартния Lexus LFA е с атмосферен десетцилиндров двигател с обем 4.8 литра и мощност 560 к.с. Той се комбинира с роботизирана трансмисия с 6 степени. С този двигател автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди и има максимална скорост 325 км/час.
 
От Toyota вече съобщиха, че подготвят още два спортни модела, като единият ще бъде идеологически наследник на Supra, а вторият ще бъде „гореща“ версия на хибридния хечбек  CT 200h. Наред с това в японската фирма подготвят замяната на десетцилиндровите двигатели с такива имащи турбина и по-малък обем.
0 от 500
  • #88
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Lacressian ( преди 14 години )
    Ехеей, и ти се изказа експертно :) Най обичам хора, които казват на черното бяло, ей така просто от инат.
  • #87
    12 rate up comment 15 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    "супер хай-тек японски машини", които се опитват да догонят старите модели на Porsche, Mercedes, Lambo, Bugatti, RR
  • #86
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Lacressian ( преди 14 години )
    Нещо много кух спор сте завъдили. Като сравнявате колите гледайте всичко, а не само 400м и цената. Ферари са икона, но само в механиката. Още се смея, като се сетя онова предаване на TG, дето колата сама набираше телефонни номера. LFA & GT-R са като космически кораби. Супер хай-тек японски машини.
  • #85
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Чета мнгоо неверни коментари. Разберете, че LFA е с 500 броя тираж, а Нюрбургринг изданието - 50. Естествено, всички са разпродадени предварително.
  • #84
    17 rate up comment 46 rate down comment
    пинцунер ( преди 14 години )
    ТИЯ ПЛЬОКСУСИ ТАКА СА ОГНИЛИ ЧЕ СВИНКИТЕ МИ СА ГОТОВИ ДА ГИ ИЗХРУСКАТ
  • #83
    45 rate up comment 20 rate down comment
    минцунер ( преди 14 години )
    Савата и тук се *** с неговите костенурки и бръмбари...в главата.Тръгнал да ми сравнява допотопни гнилочи с последната дума на техниката.БЕДЕН И НЕУРАВНОВЕСЕН ***.
  • #82
    8 rate up comment 10 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    Абе пичове, количеството от 50 бр. не е случайно избано. Вие представяте ли си да подариш туй нещо на гаджето и някоя сутрин след страхотна ***, излизайки от банята да и кажеш "скъпа заведи си колата на сервиз, нещо трябвало да и довършат"
  • #81
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това са последните 9 бойки от Вейрона. Той вече е много стар. Сега е времето на следващият модел.2
  • #80
    7 rate up comment 4 rate down comment
    естет ( преди 14 години )
    Как цифрите показват красотата???
  • #79
    11 rate up comment 5 rate down comment
    jok ( преди 14 години )
    Значи,да кажеш,че ферари са "евтини" ,че лексуса е най-добра ,това е фенско изказване,хайде дай да видя в кое сравнение бие италиата.Ферари е по-евтина защото целия процес от идеята до излизане от поточната линия е рутина,докато за лексус това са крайни напъни,те и за това е толкова скъпа.Ето ти въпроса ми,мислиш ли,че лексуса е 3 пъти по-добър автомобил,с оглед цената,кажи ми да и спираме до тук,въпреки,че така и така ми писна от глупости.Ферарито е и по-красиво и по-съвършенно,това е простата