IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масов драг на суперколи

11 спортни возила в драг битка на 1/4 миля.

Масов драг на суперколи

Motor Trend събра 11 суперколи и суперспортни купета, за да ги противопостави в драг състезание на 1/4 миля. Става дума за автомобили с обща мощност от почти 5 000 к.с. и цена от около $1.5 милиона.

Американците казват, че правят такова състезание, защото могат да си го позволят... ние пък решихме да ви го покажем, защото е наистина интересно.

Кой ще победи на правата отсечка с дължина 1/4 миля? Porsche 911 GT3 RS, Audi R8 GT, Ferrari 458 Italia, Lotus Evora S, Nissan GT-R, Lexus LFA, Mercedes-Benz SLS AMG или BMW 1-Series M Coupe? Отговорът е във видеото.



0 от 500
  • #312
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Виж стана късно.Ако си от София,то Айде утре в 11 часа среща пред коня.Ще дойда с червена Костенурка -дизайн тип Карера.Ще отидем в Юнитрейд,ще питаш подробно всичко за Костенурката-утре има дежурни.Аз ще си направя хем диагностика.Конските сили са ми 180,но ще ги измерим пред теб на стенд да не кажеш,че говоря.Стига сме писали Анонимно и за лудо.Утре пред коня,червена Костенурка с цялостен"Карера"тунинг и зваменцето на "Европейския съюз"На стъклата отпред и отдзад има надписи Kenuud.Става нали
  • #311
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Брабус е "лицензирана тунингована фирма за доработка изключително за Мерцедес"Касъв Мерцедес те гони?!?Човече докога ще стреляш във въздуха?!?А Костенурката си е с нейните двигатели които ги отстъпва с "параграф,мисля,че беше 28-и за Порше"В мексико и Бразилия когато ги произвеждаха до 220 к.с.никъде не се спонева по сертификат,че са на Порше,защото са хомологизирани и лицензирани като двигатели на Костенурката!Порше е дал лиценза и на Субару и затова двигатели те на Субару се вместват без промени и изменения в Костенурката,защото са с еднаква геометрия и структе\ура на обема и ъглите на двигателя!
  • #310
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Казва се Брабус обаче!!!Нещо повече!А тук се казва Костенурка с нейните си двигатели!!!Още през 1977г е имало до 200кс.Само,че Порше ги взима и леко ги преработва!а се водят нейни!Порше е кадал:-Поршето е купето на Костенурката!Разбери се бре!Това са си нейни двигатели!956 взима от нея наготово!Карера взима от нея!Нейни са!А ,че слагат електроника,това е неминуемо в днешно време!Нисана да не е правен за разходка,а?Ми много ясно,че Костенурката ще си използва мощните при драг,а не 45
  • #309
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И Брабусът е лицензиран Мерцедес, напълно сериен който ползва стандартен двигател на Мерцедес нали? Но никой не тества БМВ или Ауди срещу Е-класата с 800 коня и SL-а с 1000 нали? Защото конКУРентите им са AMG-тата, които все пак са малко по-серийни. :))) Тунинг....се нарича думата която търсиш:) тези костенурки са ТУНИНГ, а колите на клипа са СЕРИЙНИ.:)
  • #308
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Виж,много се изложи ,защото спориш с човек който е чел,интересува се и е ходил и посещавал специализирани мероприятия и сервизи!Не като теб сега да откривам топлата вода!Аз като не разбирам си трая и не пиша,а попивам за да знам!Ако си от София,ела ще те заведа в Юнитрейд на "Овча Купел" и ще питаш направо приемчика.Ще ти дадат и брошурки за Костенурката и колко струва нова,колко трябва да се чака да я получиш и какви двигатели притежава и дали се водят нейни.Направо да те водя,че ми омръзна
  • #307
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Rat Look - "мърляв като плъх", така трябва да изглежда любимата кола, ако сте решили да е в този стил, придобил популярност в началото на ХХ век. Често собствениците прибягват до различни методи за да погрознят колата, тя трябва да изглежда максимално зле, а ако има и лишеи от плесен по нея, в повечето случаи изкуствено поставени, е най-добре. Разбира се, механиката на колата е в отлично състояние.
  • #306
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еuro Look - "европейско или френско изглеждащият" стил се заражда в средата на 90 години на миналия век, характеризира с изчистени линии, използва най-доброто от всички стилове, върху които различни дизайнери и художници "изливат" своя талант, т.е. автомобилът е изрисуван по всякакъв начин.
  • #305
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Old School - "Старата школа", познат от средата на 60-те години на миналия век, се характеризира с наличието на много хром и "екстри" за модела. Задължително е и оцветяването на панела между предния и задния калник в различен от основния цвят на купето. Двигателите тип 1 се преработват и често достигат и до 2500 кубични см, монтират се и спортни филтри, колянов и разпределителен вал, 4 карбуратора, спортна изпускателна система.
  • #304
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    German Look - "убиецът на поршета", се заражда като стил в ранните 90 години на миналия век, в автомобила с подчертан "рейсинг вид" се вграждат спирачки, джанти арматурни прибори, волани и всичко, каквото може да се сложи от порше. Двигателят, в повечето случаи тип 4, т.е. блок от късните модели на порше - 356, 901/911/, "Фолксваген-Порше 914/4", използван и в късния "Транспортер", е форсиран често с над 200 к.с.
  • #303
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    California Look - най-популярният стил в света, познат от средата на 60-те години на миналия век. "Фолксваген"-ът се доближава изцяло до HOT ROD стила, максимално изчистен от всякакви лайсни, броните, ако въобще ги има, може да са и в цвета на колата. Допуска се монтаж на по-удобни седалки и волани с различни размери, използват се и тунинг части на първата фирма в света, предлагаща и нещо "по-така" за "Фолксваген" - EMPI. Двигателят, тип 1, се боядисва в различни цветове, като често се и форсира.