IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е серийната версия на Subaru XV

Subaru излага във Франкфурт серийният кросоувър XV, чиято концепция видяхме през април в Шанхай.

Това е серийната версия на Subaru XV
Всъщност това е „off-road” версия на хечбека Impreza, която обаче е обособена като отделен модел. Дължината на Subaru XV е 4450 мм, широчината 1780 мм и височината 1570 мм.
 
 
От стандартната Impreza кросоувърът се отличава по изцяло различната каросерия с черни пластични предпазни кори на броните, колесните арки и праговете. На европейския пазар новият модел ще се предлага с три двигателя тип boxer, като два от тях са бензинови с обем 1.6 и 2.0 литра и един е турбодизелов, двулитров.
 
 
Най-малкият двигател е комбиниран с механична скоростна кутия с пет степени и има мощност 114 к.с. и максимален въртящ момент 150 Нм. С него Subaru XV ще ускорява от място до 100 км/час за 13.1 секунди и ще има максимална скорост от 179 км/час. При смесен цикъл средният разход на гориво е 6.5 литра на 100 км. По-големият бензинов двигател е с мощност 150 к.с. и се комбинира с механична трансмисия с 6 степени. С него колата ускорява до 100 км за 10.5 и има среден разход на гориво 6.9 литра на 100 км.
 
 
Дизеловият вариант е с мощност 147 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Нм. С него максималната скорост на кросоувъра е 198 км/час, а средният разход на гориво при смесен цикъл е 5.6 литра на 100 км.
 
Всички модификации ще имат предаване 4х4 и технология start&stop, спираща двигателя при спиране на светофар или при задръствания. При версиите с механична трансмисия въртящият момент се разпределя 50 на 50 между предна и задна ос, а при тези с автоматична трансмисия в съотношение 60 към 40 в полза на предната ос.

ВСИЧКИ СНИМКИ
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 6 rate down comment
    jok ( преди 14 години )
    абе отвътре си е баш golf, не го казвам да се дразни някой,ама е подредено по същия начин
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    xaxo ( преди 14 години )
    Нищо му няма на интериора, добър си е. Не е претруфен и дразнещо цветен като при други марки.Прави ми впечатление на новото субаро големия дисплей на бордовия компютър. Врътката за ел.огледалата е на удобно място на вратата преместена. И копчетата по волана са пипнати.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 14 години )
    Интериора е много по-добре отколкото бе в старата Импреца и Форестър. Само малко задните стопове ми се струват недодялани спрямо цялостната визия на автомобила. Дани цените да са по-нормални. Ще чакам с нетърпения да видя модела на живо в официалните представителства.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 14 години )
    Любеняк - няма такова животно "Оутбек с въздушно"
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Субарувич ( преди 14 години )
    Според някои хора интериорът е леко скучноват и може би са донякъде прави, но нека не забравяме че при шофиране целта е да се гледа пътя, а не таблото.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Любеняк ( преди 14 години )
    Субару са много здрави,проходими но с лоша возия,слаб екстериор и интериор.За дълъг път само Легаси Оутбек с въздушно.Иначе аз имам нов Оутлендър и едно старо Рено 19 и мога да кажа че реното повече се чупи,но седалките от плюш потъват като на голяма лимузина и комфорта на возене е много добър за 20 годишна барака.
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Субару собственик ( преди 14 години )
    Незнам при импрезите как е, аз имам Форестър, седалките са си удобни, интериора също си ми харесва, единствено ставата в дясното коляно ми се обажда, но това се лекува с Круизконтрола или с различна настройка на седалката.
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    за Subaru не знам как е ергономията на седалките ама от Galant-a на 600км си слизам свежарка.
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    aaaa ( преди 14 години )
    Normalno. Subaru vinagi pravqt strahotni koli, naistina strahotni, no interiora i komforta sa vinagi na zaden plan, osobeno v po-niskite klasove.
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Subaru Fan ( преди 14 години )
    Абе да ви кажа колите са добри ама са нещо като ... абе добри са ама от вътре е много постно. Мойта Импреца и се избъсаха седалките а е на 60 000 км. Ама върви! макар и да не е с голям мотор!!