IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Dacia Duster с газова уредба

Фабрично монтирана с гаранция от производителя.

Dacia Duster с газова уредба

Най-достъпният SUV на пазара стана още по-достъпен за употреба с LPG-версията си, която вече се предлага у нас. Duster вече може да бъде поръчван с LPG конфигурация и фабрично монтирана газова уредба на мястото на резервната гума със срок на гаранция 3 години или 100 000 км.


Без да претендира за невиждани технологии или скъпо струващи системи за пестене на гориво, Dacia Duster LPG отделя с 12% по-малко емисии на CO2 спрямо версията работеща само на бензин и има по-ниски стойности на отделяните NOx и твърди частици.

Освен това, двигателят на LPG версията, работи с 60% по-тихо от този на дизеловата модификация.

Dacia Duster LPG е екологична, но също така и икономична. Първият фактор за това е цената на самото гориво, която в момента е почти два пъти по-ниска от тази на бензина.



В същото време автомобилите работещи на LPG и бензин имат много висока автономия: Duster 1.6 LPG изминава близо 1000 километра с един резервоар бензин и един LPG.

LPG версиите на Dacia отговарят на строгите норми по отношение на безопасността на Европейския съюз. Резервоарът направен от стомана с висока устойчивост е оборудван с пет елемента за допълнително обезопасяване: клапан срещу връщане на гориво, мулти-клапан за лимитиране на пълненето на бутилката до 80%, ограничител на дебита, редуктор на налягането и предпазен клапан за спиране на горивото при инцидент. Самата система е производство на фирмата Landi Renzo.

LPG модификацията прибавя 1500 лева към цената на Duster, а самата система се предлага за Duster с 4х2 задвижване и 1.6-литров бензинов двигател.

За да се убедим лично в предимствата и евентуалните недостатъци на Duster 1.6 LPG, ще го вземем за тест в средата на следващият месец. Очаквайте подробно ревю.

0 от 500
  • #3
    20 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 14 години )
    Не може Астрата да се сравнява с Дъстера. Все пак това има друго въздушно съпротивление, други колела и друго тегло. А и двигателя който е газифициран е 1.6 с 8 клапана. Ако сложат някой по-модерен мотор 1.6 110 коня с 16 вентила ще е съвсем друг филма.
  • #2
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Само едно нещо ме обърква. Имах преди време една астра 97 година, 1,7тд и с един резервоар минавх средно 800-850 км, а това с резервоар и бутилка газ само 150 отгоре..Освен това смятам за икономична кола, която гори по- малко, не да гори много, ама евтино гориво.
  • #1
    48 rate up comment 0 rate down comment
    TWNG ( преди 14 години )
    Браво! Някои газаджии в българия искат повече пари за газифициране!!! Без реална гаранция!!!