В Европа новият M-Class първоначално ще се предлага с новия турбодизелов двигател с обем 2.1 литра, който ще има мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент от 500 Nm.
Според производителят, в тази комбинация новият М-Клас ще има среден разход от 6.0 литра на 100 км. Ще има версия и с по-голям бензинов агрегат с обем 3.5 литра V6 с мощност 302 к.с., с 34 коня повече от сегашния ML 350.
Версия ML350 BlueTec е с дизелов двигател V6 с обем 3.0 литра и мощност 240 к.с. Максималният въртящ момент е 616 Nm, като средният разход при него е 9.4 литра на 100 км.
Всички модели са с автоматична трансмисия имаща седем степени още в стандартната си версия. Система On&Off-Road ще сменя режима на работа на трансмисията и на въздушното окачване за да се нагоди към пътните условия.
На по-късен етап ще се появи и най-силната версия на AMG с двигател V8 и обем 5.5 литра, вероятно това ще бъде същият двигател който се монтира на новия SLK %% AMG.