IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модерната версия на Renault 4

Един от вероятно най-култовите модели на Renault за всички времена е малкият Renault4.

Модерната версия на Renault 4
Наскоро беше обявен конкурс за дизайнери, които да модернизират класическия модел на фирмата.
 
 
Сега ви предлагаме да видите едно дизайнерско решение на тази задача, което е впечатляващо. Проектът е на италианеца Давид Обендорфен.
 
 
Неговият модел запазва класическите пропорции на модела наречен  „Revival of a Childhood Impression“ (Съживяване на детската импресия).
 
 
Това е модерен дизайн с ретро стил, който може да бъде създаден със съществуващата архитектура на днешните модели на фирмата. Разбира се, този модел едва ли ще стигне до серийно производство, но въпреки това е доста любопитен и интересен.
 
 
 
0 от 500
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    По-добре да възкреят Рено 6, луксозната версия на 4-ката, тя като че ли по-добре би била осъвременена, но и това не е лошо!
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    1! ( преди 14 години )
    И беспорно пригодноста ми и ширупотребата в голяма част от света му придава блясък и в известна степен харизма, но култовия модел на франсетата от онези години си остава Дюшево. Шантава конструкция, абсурден двигател, меко казано странен дизайн,простовато уборудване. Обичан наистина обичан от всички! Филмов герой с голяма кариера вопще супер количка! Докато рендака винаги се възпремаше като работар.
  • #40
    0 rate up comment 1 rate down comment
    1! ( преди 14 години )
    Колкото до спортните му успехи нито в Дакар се доказа нито никаде. Това ,че някакви португалци са решили да участват тук там на олимпийския принцип не значи че 4-ката се е доказала в годините които е била актуална или пък е мачкала който и да е било друг модел. Виж Рено Алпин го правеше,5-ката беше страшилище, а 20-ката спечели париж-дакар в годините които това беше най-престижното и бляскаво състезание. Та така със спорта!
  • #39
    1 rate up comment 2 rate down comment
    1! ( преди 14 години )
    Здравей Класика, това с анонимния беше недоразумение порпуснал съм полето! Явно разбиранията ни за култово са различни. За мен примерно такива модели са Ланча Делта интеграле или пък Делта еС4 , пежо 205, порше 911, Мобидик, Бмв 2002, 3 Е21, Алфа ромео Джулия ,Джулиета , Рено Алпин, Ситроен ДС, 2ЦВ, фиат 500, 131, доброто старо Мече на Мерцедес или пък Пулмана от фауветата бих отличил като култов Т1-цата или така наречения хипибус. Култови модели много, но лично за мен 4-орката не спада към тях!
  • #38
    0 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    nema da se staraq da vlizam v sporove, samo 6te kaja, 4e ako renault iskat da se razvivat ne bi sledvalo da vadqt nostalgi4en design(kakto napravi velikata USA troika, za da se izmukne ot krizata - mustang, camaro, charger, challenger...)po-dobre da vzemat onova qko kub4e, deto designer mu e bulgarin i da go pusnat po-skoro seriino!
  • #37
    6 rate up comment 0 rate down comment
    homer simpson ( преди 14 години )
    в мадрид още си ги карат.
  • #36
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ss ( преди 14 години )
    кефи ме, карал съм 5чка велика кола, нямаше чупене , за съжаление с новите коли положението не е такова
  • #35
    6 rate up comment 1 rate down comment
    jijik ( преди 14 години )
  • #34
    7 rate up comment 2 rate down comment
    jijik ( преди 14 години )
    Neka da sloja i az edin klip,na italianskoto tvorene v dizaina
  • #33
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )