IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модерната версия на Renault 4

Един от вероятно най-култовите модели на Renault за всички времена е малкият Renault4.

Модерната версия на Renault 4
Наскоро беше обявен конкурс за дизайнери, които да модернизират класическия модел на фирмата.
 
 
Сега ви предлагаме да видите едно дизайнерско решение на тази задача, което е впечатляващо. Проектът е на италианеца Давид Обендорфен.
 
 
Неговият модел запазва класическите пропорции на модела наречен  „Revival of a Childhood Impression“ (Съживяване на детската импресия).
 
 
Това е модерен дизайн с ретро стил, който може да бъде създаден със съществуващата архитектура на днешните модели на фирмата. Разбира се, този модел едва ли ще стигне до серийно производство, но въпреки това е доста любопитен и интересен.
 
 
 
0 от 500
  • #32
    4 rate up comment 2 rate down comment
    LYNY ( преди 14 години )
    ДО jijikПЕРФЕКТЕН СИ!
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    бЛОКИРА,ЗАТОВА ЩЕ ГО НАПИША ОТ СТАТИЯТА НАБЪРЗО:От този момент колата никога не спря да побеждава.Следващата година имаха най много участия:Тя започва с рали "Акропола през юни 1998 г., след рали RAC (Англия), и в 1999 Рали Корсика (Франция), Thousand Lakes (Финландия) и Сан Ремо (Италия). И те никога не се върна победен, е да се каже, за 40г. никога не е завършило зле .В шведския рали, за португалската драйвери организация получава безплатно настаняване в къща на Лейф и Соня Fraenki, че приветства рали екипи в продължение на почти 20 години.след като завърши приключение, те празнуваха в Лейф и Соня къща с бутилки шампанско. Пинто дос Сантос коментира: "Ние отиваме към Каталония през април и ако всичко върви добре, докато 14 май, ние ще бъдем в Аржентина за последния митинг-рали на този великолепен автомобил". Всичко, което остава е да разберете, ако спонсорите ще помогне да превърне тази последна мечта в реалност.Приятна вечер.
  • #30
    1 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    ИЗВИНЯВАЙ,НЕ ИЗЛЕЗНА ЦЯЛОТО,ЕТО КРАЯ:Четири години по-късно, тя убеди тогавашния президент на City Hall, Jo
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    jijik ( преди 14 години )
    LYNY,da za Beetala ne mi e 4ak tolkova liubim model,kato cqlo VW ne me radvat,li4no moe mnenie.Pove4e si padam po italianskiq dizain kakvo 6te kajesh za Lancia Thesis,a sega i Stratos.Makar i 4e ne sa v klasa na tova Reno. :)
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Радвам се,че ми писа колега Анонимен!Култовото е ,че както вече писах,това е замаскирана Костенурка направена,по точно повторена от ВЕЛИКИЯ ГЕНИЙ ДОКТОР ФЕРДИНАНД ПОРШЕ!!!!Култова е ,че е имало пожарна,линейка,джип,кабрио,и всички необходими превози които са необходими и нужни на обществото,всичко било това Рено в необятни като космоса модификации!Култова е,че като Костенурката,возила безпроблемно и аварийно,защото била Костенурка!Сега излизаме с Бубата на пазар и драги колега нямам време да пиша,но ето ти набързо направо от преводачкатада видиш каква е била в ралито и каква е била на състезания до неотдавна:Това е историята на Renault 4L, задвижвани от два португалски шофьори, които покориха феновете на рали шампионати по света. Антонио Пинто дос Сантос и помощник-водач Нуно Родригес да Силва са уморени, но щастливи, след като завърши още един митинг с Renault 4L, този път на шведски Рали. След някои съмнения относно крайното класиране, те са доволни да знаят, че ще дойде победата. Традицията продължава! С 4-цилиндров, 34bhp двигател, и 196.000 км на часовника, той привлича любопитни вниманието на много хора, който поздрави водачи на най-известните автомобили в рали. Въпреки че стара,колата е приспособима строги изисквания на шведското рали, Renault 4L направи дебют без проблеми в сняг и лед.Обилни снеговалежи, които паднаха в последния етап на ралито, не е достатъчно да се отдалечат на обществеността, който беше останал до края, за да видите преминават R4L безпроблемно.Идеята за участие в митинги, с толкова стар и своеобразен кола се появява в началото на деветдесетте години. На път с автомобил Renault 4L услуга на Arganil City Hall, Пинто дос Сантос си спомни, че той вече е пътувал повече от 400,000 км, без никакви механични проблеми. В ежедневната си рутина, той е управлявал по пътищата, използвани за португалското рали, така че през 1992 г. той си купи 4L и участва в ралито през тази година. Четири години по-късно, тя убеди тогавашния президент на City Hall, Jo
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пак питам какво му е култовото на рено 4!? Никой не е оспорвал историческата му стойност за марката и успешните му продажби! Рено Алпин и Рено 5 са модели отговарящи на определението култов автомобил от тази марка. Да можеби рено 4 изгради имиджа на рено ,но това не го прави култов модел. Колега Класика ще ме прощаваш ,но си представил тенденциозна фактите и по-специално един ,Рено 4 никага ама никога не е бил успешен модел в спорта
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    LYNY ( преди 14 години )
    Здрасти jijikНе мога да се съглася,че е бабешки автомобил.На времето си е имало серия"Р",цивилна версия на рали колата с 78 к.с.!Що и сега да не сложат нещо спортно?Кой иска да кара икономично,кой иска да бяга.Съгласен съм с теб за фИАТ 500;за Crysler PT CRUISER,максимално ме кефиш,че имаш всестранно развит вкус!Но WV NEW BEETLE,е тук имаме огромни различия.Аз даже като видя някой с тая Голфова измислица,с риск да ме бият ги питам не ги ли е срам да го карат,да се гаврят с VW KAFER-НЕЗАМЕНИМА
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    jijik ( преди 14 години )
    E togava taxi za turcia,rumaniq,i tuk. Abe babe6ki avtomobil tova si e.Haresvam retrosavremenniq dizain primerno FIAT 500,WV NEW BEETLE,Crysler PT CRUISER i dr
  • #24
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Ханс ( преди 14 години )
    Здравейте. Дотук разбрах едно.Пишат много малолетни в тоя Форум!И грам понятие си нямат от бивши величия които са били образец за кола и са рекордъори по продажба!Не ги извинява ,че са 89 набор,както има закон,че ако не знаеш нещо от закона,то това не те извинява и си също толкова виновен!!!Не ги извинява,че са мързеливи и не знаят автомобилната история!Щом са в Форум за автомобили трябва преди да седнат да пишат да са прочели нещо,а не да се излагат като кифладжии!Не е геройство да знаеш модел от 2011г.,а признак на култура и уважение е,щом си тук да не бълваш небивалици!Евала и на тези мочета които въпреки възраста си са чели и знаят!Евала ви!!!Горното не се отнася за вас.
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    LYNY ( преди 14 години )
    ПАРДОН! НАЙ МАЛКОТО ТАКСИ Е ШКОДА ОКТАВИЯ ,А НЕ ФАБИЯ.