IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шпионски снимки от модернизираното Audi Q5 S

„Горещата“ S версия на Audi Q5 също преминава през модернизация и фейслифт като основния модел.

Шпионски снимки от модернизираното Audi Q5 S
Очаква се обновения Q5 да бъде на пазара през следващата година, вероятно през пролетта.  Заедно със стандартната версия през модернизация ще премине и „горещия“ модел Q5 S.
 
 
Изданието Worldcarfans публикува шпионски снимки от модела, преминаващ през тестове в Алпите. Заснетия прототип на Q5 S е с четири накрайника на ауспуха, характерен за S-моделите на Ауди и има регистрационен номер от Инголщад.
 
 
Най-вероятно модернизираният Q5 S ще използва същия двигател, който се монтира и на S4 – компресорен бензинов V6 с обем 3.0 литра и мощност 333 к.с. (245 kW) и максимален въртящ обем 440 Nm.
 
 
Очакваме обновеният Audi Q5 S да се появи на пазара няколко месеца след стандартния модел.
0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В интерес на истината, повечето катастрофи не са с участието на т.нар. спортни джипове, а точно обратното - на стари, технически неизправни автомобили, движещи се с неправомерна скорост...
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те си ги карат, не следиш ли статистиката на КАТ за катастрофите?
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Карай си Жигулата, а пък нека "тълпите ***" да карат спортни джипове ;-)
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Спортен джип е нещо като "дървено желязо". И БМВ направиха "спортен джип", който е добър за спорт, но не е добър за джип. Все по-безмислени продукти и все повече ***, които ги купуват. Терминът е известен като "консуматорско общество" или по народному - тълпа ***.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Трилитровия дизел е разработка на Ауди. Монтира се вече и на новия Туарег и на Панамерата и на новия Кайен. Двигателя е много добър защо да не го ползват. Имай предвид, че този двигател се монтира единствено в Туарег и никой друг модел на фолксваген, с него Порше си покриват нуждата от дизелов двигател в моделите, двигателя е добър, динамичен и става, всичко останало им е бензин. Порше от години разработват само бензинови коли, дизела е за тия които искат дизелово Порше. Искате дизел? даваме ви.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Ами то и статия за Порше като има, пак ще ти пиша за Туран. Щото ВАГ така започнаха да омотават нещата, че скоро няма да знаеш какво караш. Що не провериш на дизеловата Панамера откъде е двигателя или иначе казано този 3.0 дизел с 240 к.с. в колко марки собственост на ВАГ го слагат.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Статията не е за Туран а за Q5, при който най-слабия двигател е като най-мощния на Туран. А качеството на материалите на Ауди са много над Фолксваген. Q5 има страхотни показатели. 3-литровия дизел лети и харчи малко. Не е като при тежкия Туарег. Q5 3.0 дизел с 240к.с. ускорява до 100км.ч. за 6,5 секунди. Което е много добре за малък СУВ. А с 333к.с. може и да е около петте секунди.
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Да обаче цената стига до 60 бона (а май и отгоре), а причината за тази цена я знаят само в АвтоБилд. Иначе във великото VW изобретение - чудо на техниката Amarok са налични същите дървени пластмаси в интериора. А парите - още повече.
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    e toi touran-ut e s nai-durveniq design...vse edno kiler na kolela...mestniq neosnovatelen evropeiski 6ovinizam vodi do tva polojenie s kolite...lo6o nema, kefi me, 4e ne karam masovka!
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Zoom-Zoom-чо ясно е че немските коли са надценени. Това обаче не го проумяват тъпите им фенове. И докато има толкова много такива и аз да съм шеф на ВАГ и аз ще надувам цените. А немците си ги купуват по подразбиране - да си подпомагат родното производство. Вчера видях един VW Touran на 300000 км. Турбото е сменяно два пъти, но най-голямо "впечатление" ми направи интериора - врътката за фаровете беше изтъркана до бяло, воланът целия протрит, подлакътниците на вратите също. А цената му- дървена.