IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota - екологична марка №1 в света

4 модела на Toyota & Lexus заемат първите 4 места в Списъка на най-екологичните Автомобили на Немския Автомобилен Клуб VCD.

Toyota - екологична марка №1 в света

Toyota беше обявена за екологична марка №1 в света в първия по рода си доклад „Best Global Green Brands”, публикуван от консултантската агенция Interbrand и в рамките на няколко седмици 4 модела на Toyota & Lexus заеха първите 4 места в Списъка на най-екологичните Автомобили на Немския Автомобилен Клуб VCD.

Екологична марка №1 в света

Със значителна преднина Toyota зае първо място като „най-зелена” марка в света първия по рода си доклад „Best Global Green Brands” („Най-екологични марки в света”), публикуван от консултантската агенция Interbrand. Проучването, както и формирането на крайното класиране, се основава на информацията за „зелените” активности на марките, която е достъпна за клиентите, както и на обществените нагласи за екологичността на предлаганите от тях продукти.

Според доклада ключов принос към непоклатимия „зелен” облик на компанията има пълнохибридната технология на Toyota. От старта на продажбите през 1997 г., хибридната икона Prius е допринесъл за голяма част от 3,2 милиона продадени пълни хибрида с марката Toyota & Lexus в целия свят.

Дългогодишната ангажирана политика на Toyota в посока минимализиране на вредите върху околната среда е описана в публикуваната през март 2011 „Глобална Визия на Toyota”. Целта на политиката е да намали въглеродните емисии при всички процеси, през които преминават продуктите на Toyota – от производствения, през транспортния, продажбения, до крайния клиент. Toyota също така цели максимално да запази природните ресурси чрез рециклиране и да извършва дейността си в хармония с природата.

Методологията на измерване, която стои зад доклада „Best Global Green Brands” е разработена от Interbrand в партньорство с Deloitte, като системата за оценяване „Green Performance Score” е разработена така, че да се прилага в различни индустрии и да дава обективни резултати. По време проучването, Interbrand са интервюирали около 10,000 потребителя в 10 от най-големите пазари в света (вкл. САЩ, Япония, Китай, Германия, Франция, Великобритания, Италия, Бразилия, Испания и Индия), за да измерят представите им за „зелена” марка. Ползувани са данни от публично достъпни източници, а също и данни от Thomson Reuter’s ASSET4.

4 модела на Toyota & Lexus на първите 4 места в Списъка на най-екологичните Автомобили на Немския Автомобилен Клуб VCD

Последното издание 2011/2012 на „Списъка На Най-Екологичните Автомобили” според Немския Автомобилен Клуб (Verkehrsclub Deutschland (VCD)) определи хибридите на Toyota и Lexus като абсолютни лидери като най-екологични и социално устойчиви автомобили на пазара днес.

Модели на Toyota & Lexus заемат първите 4 места от общо 385 оценени автомобила. Челната позиция убедително заема новия Lexus CT 200h с резултат от 7,83 точки, втората позиция е отредена на Toyota Prius със 7,53 точки, а трети и четвърти със 7,43 и 7,33 точки се нареждат съответно Toyota iQ 1.0 VVT-i и Toyota Auris Hybrid. Lexus CT 200h и Toyota Auris Hybrid заемат първите 2 места в компактния клас, а Toyota Prius бе отличена като най-екологичен семеен автомобил.

По отношение на CO2 емисии пълният хибрид Lexus CT 200h се нареди на второ място, а Toyota Prius и Auris Hybrid си поделиха четвърто място. За CT 200h CO2 емисиите са едва 87 г/км, докато двата автомобила на Toyota са с показател 89 г/км.

„Радвам се да видя, че това независимо проучване от уважавана немска автомобилна организация (VCD) потвърждава лидерството на Toyota и Lexus в екологично отношение” заяви Дидие Лийрой, Президент и Изпълнителен директор на Тойота Мотор Европа (Toyota Motor Europe). „Проучването също показва, че пълнохибридната технология не само постига по-нисък разход на гориво, но има и ясни предимства пред конвенционалните двигатели по отношение на реалното влияние върху околната страна.”

VCD (Verkehrsclub Deutschland) е организация с нестопанска цел, която промотира социално и екологично устойчива мобилност. Организацията публикува своя „Списък на Най-Екологични Автомобили” за първи път в годината на създаването си - 1989 г. Критериите, по които се оценяват автомобилите, са следните: 60% от оценката се формира от CO2 емисиите, 20% от замърсяване с шум от работата на двигателя, 15% от вредните емисии (например твърди частици, NO2, NOx) и 5% от пряката вреда върху природата (например NOx).

В миналогодишната класация на VCD японската компания оглави общото класиране като зае първите 3 места.

Източник - Toyota

0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    Ала бала са тези хибриди и всеки карал такава кола го е усетил а тези които са си купили такова недоразумение ревът веднъж заради "икономията" и втори път, че няма на кого да я продадът.
  • #24
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ето защо са 1 и ще продължават да бъдат!Дано продължават да се развиват и да мачкат конКУРентите.
  • #23
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Dude ( преди 14 години )
    С Тойота е логично да не познаваш, тя е някаква безлична марка с широко предназначение. А иначе, този който не избива комплекси си купува кола с екстрите, които му трябват и не парадира с цената и. А не като в БГ всичко се фърля на А8, S500 или BMW 7ma серия. Мен лично много по- ме впечатлява някоя рядка кола.
  • #22
    6 rate up comment 16 rate down comment
    началника ( преди 14 години )
    Между другото не познавам бизнесмен с тойота или лексус. Само на един *** караше рав4 и то преди десетина години - сега май някакъв мерцедес върти. А всички бизнесмени карат БМВ-та, Аудита, Бенциве и тук-там някой с новия пасат или туарег. Просто е въпрос на имидж да караш немска кола а не япоска евтиния...
  • #21
    5 rate up comment 15 rate down comment
    мухахаха ( преди 14 години )
    хахахаха лексус бил лидер в премиум сегмента хахахахаха те лексус се чудя дали имат толкова продажби колкото infiniti или вече паднаха зад тях... а лексус имат продажбите си понеже напудрените им трошьоти ги пускат на половин цена в сравнение с немските конглокенти - *** в представителството на лексус и ще видиш че всеки модел върви с отскъпка от 30 до 50 процента... иначе кой балък ще се излъже да го купи?
  • #20
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Dude ( преди 14 години )
    нема кво да ми даваш линкове- аз лично съм карал тойотата с 1.4 97 коня, при 120 км/ч на магистралата моментния разход е над 10 литра на 100 км. Това икономично ли е? Ако ти си от смешниците дето карат с 70 на магистралата на пета, може и да го докараш до 6 разхода
  • #19
    12 rate up comment 5 rate down comment
    11111 ( преди 14 години )
    Фолксваген за бизнесмени......ха-ха-ха. Трябва да е много изпаднал този бизнесмен, щом кара Фолксваген, друг е въпроса ако карат "Бугати", "Ламборгини", "Бентли", които са под "шапката" на ФВ, но за радост на феновете на тези марки нямат нищо общо с германците.
  • #18
    5 rate up comment 11 rate down comment
    we ( преди 14 години )
    Щом и френските талиги с тракащите им дизели започнахте да хвалите в тоя сайт нещата отиват много на зле.
  • #17
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да ФВ направиха сервизна акция на 7000коли заради потенциален проблем. При Тойота акциите бяха много, бяха върнати няколко милиона коли в заводите и не зарати потенциален проблем а заради смъртни случаи. Не съм чул да има затворени заводи на друга марка заради опасни коли. Пък нека си вземат купените наградки.
  • #16
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Така го духат германските фирми, че Лексус от лидер във луксозния клас вече навсякъде е изпреварен от Германците а в Европа продажбите на Лексус спрямо конглокентните немски е нищожно малка. Сигурно им е гадно на немците. Толкова им е гадно особенно след като в тестовете за Офроуд големия СУВ на Лексус РХ изобщо не може да мине и 10метра от трасето. Това е все едно да продаваш кораб, който ще потъне ако го пуснеш във вода, но пък да получаваш награди за тая бутафория.