IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota - екологична марка №1 в света

4 модела на Toyota & Lexus заемат първите 4 места в Списъка на най-екологичните Автомобили на Немския Автомобилен Клуб VCD.

Toyota - екологична марка №1 в света

Toyota беше обявена за екологична марка №1 в света в първия по рода си доклад „Best Global Green Brands”, публикуван от консултантската агенция Interbrand и в рамките на няколко седмици 4 модела на Toyota & Lexus заеха първите 4 места в Списъка на най-екологичните Автомобили на Немския Автомобилен Клуб VCD.

Екологична марка №1 в света

Със значителна преднина Toyota зае първо място като „най-зелена” марка в света първия по рода си доклад „Best Global Green Brands” („Най-екологични марки в света”), публикуван от консултантската агенция Interbrand. Проучването, както и формирането на крайното класиране, се основава на информацията за „зелените” активности на марките, която е достъпна за клиентите, както и на обществените нагласи за екологичността на предлаганите от тях продукти.

Според доклада ключов принос към непоклатимия „зелен” облик на компанията има пълнохибридната технология на Toyota. От старта на продажбите през 1997 г., хибридната икона Prius е допринесъл за голяма част от 3,2 милиона продадени пълни хибрида с марката Toyota & Lexus в целия свят.

Дългогодишната ангажирана политика на Toyota в посока минимализиране на вредите върху околната среда е описана в публикуваната през март 2011 „Глобална Визия на Toyota”. Целта на политиката е да намали въглеродните емисии при всички процеси, през които преминават продуктите на Toyota – от производствения, през транспортния, продажбения, до крайния клиент. Toyota също така цели максимално да запази природните ресурси чрез рециклиране и да извършва дейността си в хармония с природата.

Методологията на измерване, която стои зад доклада „Best Global Green Brands” е разработена от Interbrand в партньорство с Deloitte, като системата за оценяване „Green Performance Score” е разработена така, че да се прилага в различни индустрии и да дава обективни резултати. По време проучването, Interbrand са интервюирали около 10,000 потребителя в 10 от най-големите пазари в света (вкл. САЩ, Япония, Китай, Германия, Франция, Великобритания, Италия, Бразилия, Испания и Индия), за да измерят представите им за „зелена” марка. Ползувани са данни от публично достъпни източници, а също и данни от Thomson Reuter’s ASSET4.

4 модела на Toyota & Lexus на първите 4 места в Списъка на най-екологичните Автомобили на Немския Автомобилен Клуб VCD

Последното издание 2011/2012 на „Списъка На Най-Екологичните Автомобили” според Немския Автомобилен Клуб (Verkehrsclub Deutschland (VCD)) определи хибридите на Toyota и Lexus като абсолютни лидери като най-екологични и социално устойчиви автомобили на пазара днес.

Модели на Toyota & Lexus заемат първите 4 места от общо 385 оценени автомобила. Челната позиция убедително заема новия Lexus CT 200h с резултат от 7,83 точки, втората позиция е отредена на Toyota Prius със 7,53 точки, а трети и четвърти със 7,43 и 7,33 точки се нареждат съответно Toyota iQ 1.0 VVT-i и Toyota Auris Hybrid. Lexus CT 200h и Toyota Auris Hybrid заемат първите 2 места в компактния клас, а Toyota Prius бе отличена като най-екологичен семеен автомобил.

По отношение на CO2 емисии пълният хибрид Lexus CT 200h се нареди на второ място, а Toyota Prius и Auris Hybrid си поделиха четвърто място. За CT 200h CO2 емисиите са едва 87 г/км, докато двата автомобила на Toyota са с показател 89 г/км.

„Радвам се да видя, че това независимо проучване от уважавана немска автомобилна организация (VCD) потвърждава лидерството на Toyota и Lexus в екологично отношение” заяви Дидие Лийрой, Президент и Изпълнителен директор на Тойота Мотор Европа (Toyota Motor Europe). „Проучването също показва, че пълнохибридната технология не само постига по-нисък разход на гориво, но има и ясни предимства пред конвенционалните двигатели по отношение на реалното влияние върху околната страна.”

VCD (Verkehrsclub Deutschland) е организация с нестопанска цел, която промотира социално и екологично устойчива мобилност. Организацията публикува своя „Списък на Най-Екологични Автомобили” за първи път в годината на създаването си - 1989 г. Критериите, по които се оценяват автомобилите, са следните: 60% от оценката се формира от CO2 емисиите, 20% от замърсяване с шум от работата на двигателя, 15% от вредните емисии (например твърди частици, NO2, NOx) и 5% от пряката вреда върху природата (например NOx).

В миналогодишната класация на VCD японската компания оглави общото класиране като зае първите 3 места.

Източник - Toyota

0 от 500
  • #15
    10 rate up comment 6 rate down comment
    До оня невежия dude ( преди 14 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_13903_cp1.htmlняма никакви 10/100км и онзи под него и той да се прегледа .. 4,5 разход друг път.На Ауди хибридът е 5 разход, не на Тойота.Другия стреснат със серв.акции - и любимите ти ФВ и АУди направиха серв.акции, така че си трай.ФВ продавали само на бизнесмени ХАХХАХаха и ти си заблуден от всякъде
  • #14
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Гадно ли те,бе коч ***!Нека,нека,да го духат нещатните германски фирмички!
  • #13
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Хибрид ( преди 14 години )
    Пълни измислици, от тестовете се видя какъв разход има, на магистралата под 5,5л не могат да свалят... Какъв хибрид е това 5,5, стига са лъгали хората, вижте новите френски двигатели 4,8 в града, извън града 4.0 ТОВА Е Мирко-ХИБРИД!!! А не 4 в града, а извън града 5.5. Качих се на такъв Аурис 5,5 дава извън града, това чудо как трябва да го карам на свободна постоянно, айдее спрете се с рекламата!!!
  • #12
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Dude ( преди 14 години )
    кое му е екологичното - при скорости над 100 км /ч първата версия на приус- с 1.4 97 коня харчи по 10л /100 км? Сега не знам с кви двигатели е ,но е токова грозно, че не ми дреме, че е екологично. Колата е удоволствие , а не асансьор да те премести от точка А в точка Б
  • #11
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    " Източник - Toyota " поредната платена награда учудващо е че там са хибриди с 4-5л. разход на гориво а отцъстват ел.коли, които горят 0 литра гориво и са с 0гр. вредни емисии. Шеви Волт също е с по-нисък разход от Хибриден Лексус ама карай. Нали трябва балъците набутали се с Тойота, да има и за тях малко радост, че след миналогодишните сервизни акции и връщането на милиони коли в заводите за дооправяне много собственици на Тойота се озъбиха от ужас, като научиха какво карат.
  • #10
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Те хубаво че платиха милиони долари да купят съда в САЩ, че както им бяха затворили заводите, заради милионите коли убийци които бяха произвели и делата които имаше по граждански искове срещу Тойота, щеше да ги фалира. Сега нова сумичка за нова награда рекламка.
  • #9
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами Тесла? Нали техните коли са само електрически? Или тази класация на Тойота не включва ел. коли а само Хибриди? Защото Тесла,Нисан и дори Пежо имат чисто електрически модели които бродят дори из пътищата на България и трябваше да са окупирали челните места. Май тази наградка на Тойота те са си я измислили.
  • #8
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да ти кажа аз къде е разликата,селянче невежо.Тойота има технологии,а Фолксваген разчита на това което открадне и все повече изостават.Това е болезнената истина.
  • #7
    10 rate up comment 18 rate down comment
    до първия ( преди 14 години )
    Интересен е първия коментар. Но да ти кажа ли къде е разликата между ФВ Груп и Тойота в тази класация? Че по отношение на екологията на немците не им пука. Защото те продават коли за бизнесмени и хора от висшата класа. А на тях им е през оная работа дали колата е екологична и дали харчи с един литър по-малко от конглокентната япоска или не. Защото немските коли са въпрос на престиж и имидж за хора с пари... а японските се целят във хипитата и еколозите - там спор няма...
  • #6
    8 rate up comment 15 rate down comment
    четете малките редов ( преди 14 години )
    Хора, четете последния ред! В сайтовете на днес.бг той е най-важен. В днес.бг си слагат една картинка, че това е платена реклама. Тук е написано същото - "Източник - Toyota". И после си мислете че класасацията, за която са си платили за да си оправят имиджа след като стана ясно че правят най-нискокачествените автомобили и коли опасни за живота не е фалшива...